hey mooie jongonquote:
Dit. Echte vrienden zouden dat echt never vergeten.quote:Op maandag 12 december 2016 13:54 schreef HPLC het volgende:
Haha, is ie een punt vergeten. Wat een vriend is dat zeg
Haastige spoed is zelden goed, het blijkt maar weer.quote:Op maandag 12 december 2016 13:54 schreef HPLC het volgende:
Haha, is ie een punt vergeten. Wat een vriend is dat zeg
Verkapte 'ik-spreek-frans' post.quote:Op maandag 12 december 2016 14:03 schreef Kurovski het volgende:
Goeien detectivestrip.
[ afbeelding ]
Wie is dit en zijn er meer pics?quote:Op maandag 12 december 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn haar naaktpics al gelekt?
[ afbeelding ]
google maar ff op de nieuwe JFK foto's van Toprak Yalcinerquote:
hahah dit dus. En jaquote:Op maandag 12 december 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn haar naaktpics al gelekt?
[ afbeelding ]
Toprak Yalçinerquote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 14:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
google maar ff op de nieuwe JFK foto's van Toprak Yalciner
Ik heb de Nederlandse vertaling. Jammer dat er maar twee van zijn. Die andere heb ik ook.quote:
ff opzoekenquote:Op maandag 12 december 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toprak Yalçiner
En ze zou in de Playboy komen.
JFK dus. En makkelijk te vinden op een ander bepaald forum waar ze het regelmatig over mokkels hebbenquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed ik ook... kom ik dit tegen
[ afbeelding ]
Ja best wel. Kan niks van haar vinden.quote:
Ik zie niksquote:Op maandag 12 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
heb jullie maar ff de info ge-dm't aangezien mn posts worden genegeerd:P
bedanktquote:Op maandag 12 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
pics zijn wegquote:Op maandag 12 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2016 14:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Zouden er al naaktfotos van zijn gelekt?
Die maroccan pride was niet veel waard dus, binnen 2 ronden was er niets meer van over door Rico Verhoevenquote:Op maandag 12 december 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha wat een slappeling zeg, een knietje en gelijk kapotte arm
soww stijfje gekregenquote:
hahah echt he kansloos volk daar aan die ringquote:Op maandag 12 december 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die maroccan pride was niet veel waard dus, binnen 2 ronden was er niets meer van over door Rico Verhoeven
Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoonquote:Op maandag 12 december 2016 14:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah echt he kansloos volk daar aan die ring
Tevens: Typisch weer...
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mijquote:Op maandag 12 december 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoon![]()
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.quote:Op maandag 12 december 2016 14:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mij
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.
aww so cutequote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
Hoeft toch ook niks te zeggen. Gewoon op schoot gaan zitten.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
stuur ie daarom nooit nudesquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
stilquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit Dima op account van Crip?
Hahahaquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.
Awwwwquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
hahah poesje zekerquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem wel uitgenodigd om met kerstavond hier te eten.
sorry maar kan dan nietquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Woehh woest hete kerstseksquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
heb nie genoeg penis voor jullie beidequote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
s
[..]
zullen we samen met ama voor nudes zoeken?
Go with the flow. Of ben je echt fucking awkward?quote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik zie hem mss over 2 weken weer. Maar ja en dan? Ik ben zo slecht hier in.
Nu voel ik mij net Dima.![]()
Vast niet.quote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woehh woest hete kerstseks
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op jequote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik zie hem mss over 2 weken weer. Maar ja en dan? Ik ben zo slecht hier in.
Nu voel ik mij net Dima.![]()
quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op je
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Go with the flow. Of ben je echt fucking awkward?
quote:
Zo snel hoeft ook niet hoor. Ik weet alleen zijn naam.quote:
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op je
Wat een schatjes zijn jullie toch.quote:
Had je bij het uitnodigen al kunnen vragen door bijv. te stellen of ie alleen komt of met zijn vriendin.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.
[..]
[..]
Zo snel hoeft ook niet hoor. Ik weet alleen zijn naam.
Dus? Dat is al meer dan je nodig hebt voor neukseks.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Haha godver.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.
Oh ja dat was wel een goeie.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je bij het uitnodigen al kunnen vragen door bijv. te stellen of ie alleen komt of met zijn vriendin.
Gemiste kans
niet subtiel vragen gewoon duidelijkquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.
[..]
[..]
ah dus daar komt thanksgiving vandaanquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kan je nu nog doen, dat je rekening met eten moet houden en dat dus moet wetenquote:
Zou niet weten hoe ik in contact kom met hem. Kan wel een vriend van mij vragen (daar is hij goede vrienden mee) maar beetje vreemd als ik ineens zijn nummer wil.quote:Op maandag 12 december 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je nu nog doen, dat je rekening met eten moet houden en dat dus moet weten
sow bedankt hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Crip het volgende:
Dat was mijn bijdrage aan het hetero momentje van net, graag gedaan.
Gvdquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoor dat heel vaak, maar zo raar is het toch niet als je zijn nummer wil? je bent geïnteresseerd en dat is gewoon menselijk.quote:Op maandag 12 december 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik in contact kom met hem. Kan wel een vriend van mij vragen (daar is hij goede vrienden mee) maar beetje vreemd als ik ineens zijn nummer wil.
bedankt dat je namens ons spreektquote:Op maandag 12 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vragen ook vaak genoeg aan vrouwen zomaar hun nummermoet kunnen
Wat is je nummer?quote:Op maandag 12 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vragen ook vaak genoeg aan vrouwen zomaar hun nummermoet kunnen
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gewoon die vriend vragen of die jongen een vriendin heeft.Hij was zaterdag zonder meisje aanwezig op die verjaardag dus ik gok dat hij vrijgezel is.
2quote:
Ik zei mannen...quote:
Oh.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisgezeik
anders kun je alsnog seksen hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gewoon die vriend vragen of die jongen een vriendin heeft.Hij was zaterdag zonder meisje aanwezig op die verjaardag dus ik gok dat hij vrijgezel is.
Mapimaquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Zosk het volgende:
Zijn hier nog leuke vrijgezelle vrouwen eigenlijk?
Maar die heeft permanente ban dus daar heb je niet zoveel aan.quote:
hahaquote:
Mja ik ben gender fluidquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt seksistisch vooroordeel weer, heb tenslotte jouw nummer gevraagd.
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fokquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die heeft permanente ban dus daar heb je niet zoveel aan.
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.quote:
was daar wel even bang voor tbhquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fok
Zou niet weten waarom ik dick pics moet sturen je ziet amper ietsquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fok
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.
wat is erquote:
mooie borsten heeft ze hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.
wowquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?
Hahahahahhahahaquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?
Heb wel pics van veel fokkers plus aanvullende dickspics en tietpics je mag me dmen als je benieuwd bentquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stond laatst toch best grote foto van haar tieten op FOK!, maar misschien had je dan dichterbij je scherm moeten zittenquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
hoeven ze niet zo veel met hun wankele zelfbeeld bezig te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook, die white cis males hebben altijd zo veel vooroordelen
Nicequote:
Is goed zie dmquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb wel pics van veel fokkers plus aanvullende dickspics en tietpics je mag me dmen als je benieuwd bent
Ja?quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nice
Mijn goddelijke lichaam is weer beschikbaar dus gooi het maar gewoon gelijk in de groep.
wist niet dat je relatie had, recent uit?quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nice
Mijn goddelijke lichaam is weer beschikbaar dus gooi het maar gewoon gelijk in de groep.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stond laatst toch best grote foto van haar tieten op FOK!, maar misschien had je dan dichterbij je scherm moeten zitten
pff i can'tquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeven ze niet zo veel met hun wankele zelfbeeld bezig te zijn
die heb je niet eens meerquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zou die van jou wel kunnen posten als ik een bitch was. Maar je hebt geluk
Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkwardquote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Leuk Frass, ik hou ook van jou vriend.
Helaas wel.quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat je relatie had, recent uit?
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkward
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
ben goed van vertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
denk je dat snapchat screenshot proof is
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.
wutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.
wait. wiutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretakquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'enquote:
SOW TOCH NOG EEN WITTE KERSTquote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisgezeik
ze wilde welquote:Op maandag 12 december 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Ik zal het onthouden bedankt jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'en
Zelf nog nooit gehoord eigenlijk maar i guess.quote:
Gelukkig niet idd, het ging gewoon niet meer dus dan houdt het op helaas.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.
Tja alles was al geregeld en 2 jaar samengewoond en we doen gewoon normaal tegen elkaar dus waarom alleen vieren.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf nog nooit gehoord eigenlijk maar i guess.
Als het niet raar voor jullie is, is het prima toch
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een deepthroaten is met jou geen probleem heb ik begrepen
Aw srs lief, heeft sws geen zin om doen alsof je elkaar niet kent etc.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig niet idd, het ging gewoon niet meer dus dan houdt het op helaas.
Ja geen idee ms dat het awkward of raar is zo'n situatie. Maar wel volwassenquote:Op maandag 12 december 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja alles was al geregeld en 2 jaar samengewoond en we doen gewoon normaal tegen elkaar dus waarom alleen vieren.
Omdat jij wel wil en zij zegt dat ze ongesteld is of omdat je elkaar de kop inslaat?quote:Op maandag 12 december 2016 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
Denk dat wanneer ik kerst zou vieren met mijn ex we een rode kerst krijgen.
wij zijn iig ntbquote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden bedankt jongen.
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.quote:Op maandag 12 december 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij wel wil en zij zegt dat ze ongesteld is of omdat je elkaar de kop inslaat?
Ben nog nooit echt met felle ruzie ofzo uit elkaar gegaan met ex.
heb ook wel zin in rode kerst met jouquote:Op maandag 12 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.
We gingen dus op goede voet uit elkaar en ze heeft het later verkloot.
Ben wel blij dat dit naar boven komt want dat bevestigt wel dat ik de goede keus heb gemaakt het uit te maken
je wil mij de hersens inslaan?quote:Op maandag 12 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb ook wel zin in rode kerst met jou
Dat is wel heel irritant zeg....quote:Op maandag 12 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.
We gingen dus op goede voet uit elkaar en ze heeft het later verkloot.
Ben wel blij dat dit naar boven komt want dat bevestigt wel dat ik de goede keus heb gemaakt het uit te maken
Ik vind alleen rijden niet meer engquote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Straks in m'n eentje in de auto naar de kapper :s spannend
Dit klinkt als een soort KapsalonDrive.quote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
waarom vindt je dat spannend?quote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
ik vind het alleen spannend of ik de weg weet.quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind alleen rijden niet meer eng
quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als een soort KapsalonDrive.
oh daar heb ik Waze voorquote:Op maandag 12 december 2016 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het alleen spannend of ik de weg weet.
omdat ik de navigatie niet snap omdat ie heel kort van tevoren aan geeft waar je heen moet. Dus dan ben ik bang dat ik de weg niet weetquote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarom vindt je dat spannend?
vind*quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarom vindt je dat spannend?
Gewoon ook een beetje de weg en borden in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik de navigatie niet snap omdat ie heel kort van tevoren aan geeft waar je heen moet. Dus dan ben ik bang dat ik de weg niet weet
ohjaa, ik ga gewoon maps aan doen. Nicequote:
Elke gratis alternatief is beter dan oude TomToms.quote:Op maandag 12 december 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
TomTom is toch een prima apparaat, al is het wel kut zonder kaartupdates op snelwegen in randstad want daar liggen alle snelwegen opeens kilometer naast oorspronkelijke route
het is geen Tom Tom. Het is een ingebouwdequote:Op maandag 12 december 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
TomTom is toch een prima apparaat, al is het wel kut zonder kaartupdates op snelwegen in randstad want daar liggen alle snelwegen opeens kilometer naast oorspronkelijke route
Jups, maar slurpt mn internet op. Moet maar kijken wat goede offlineshit isquote:Op maandag 12 december 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elke gratis alternatief is beter dan oude TomToms.
Jaa komt wel goed. Hopelijk lukt parkeren ook gewoon. Ben gewend aan een kleine lesauto.quote:Op maandag 12 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon ook een beetje de weg en borden in de gaten houdendie zijn er ook nog.
je kunt op maps kaarten offline zetten en gebruiken tochquote:Op maandag 12 december 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, maar slurpt mn internet op. Moet maar kijken wat goede offlineshit is
Waze kost bijna geen internet.quote:Op maandag 12 december 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, maar slurpt mn internet op. Moet maar kijken wat goede offlineshit is
quote:Op maandag 12 december 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa komt wel goed. Hopelijk lukt parkeren ook gewoon. Ben gewend aan een kleine lesauto.
is goed ga maar liggenquote:Op maandag 12 december 2016 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
wil je me helpen met waxen, is moeilijk zelf te doen
Heb je toch wel wat van gezegd hoop ikquote:Op maandag 12 december 2016 14:54 schreef HPLC het volgende:
Daar ben ik weer. Ik moest ineens werken.
Ja, ik laat niet met me sollen.quote:Op maandag 12 december 2016 14:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heb je toch wel wat van gezegd hoop ik
ik ben echt niet goed met inschatten hoe groot iets is (haha) en afstand en lengtequote:Op maandag 12 december 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik begin wel een beetje te begrijpen waarom vrouwen zo bang, onzeker en onlogisch zijn op de weg als je met zo'n instelling al de auto in stapt
EN?????quote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK GING OP GESPREK OVER STAGE EN AFSTUDEERPLEK
Ik heb in het begin pakketjes bezorgd voor mijn vader om km's te maken. Van tevoren goed op de kaart kijken en als je in de goede plaats bent nog een keer.quote:Op maandag 12 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon ook een beetje de weg en borden in de gaten houdendie zijn er ook nog.
ik heb ook geen dieptezichtquote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben echt niet goed met inschatten hoe groot iets is (haha) en afstand en lengte![]()
Alhoewel het de laatste keren gewoon altijd gelukt is dus ik moet niet moeilijk doen
moeten we nu vragen hoe het ging of toon je wat zelfinitiatief?quote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
JONGENS IK GING OP GESPREK OVER STAGE EN AFSTUDEERPLEK
Vandaar dat je dus ook niet door hebt hoe diep je bent gezonken?quote:
Lees verder gofferdommequote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
moeten we nu vragen hoe het ging of toon je wat zelfinitiatief?
haha allemaal noobsquote:Op maandag 12 december 2016 14:59 schreef HPLC het volgende:
Zo, ik ga vandaag 2 KLB SC'ers inhalen
# 277 wise 81.274
# 278 Murdera 81.220
ff fapje maken danquote:Op maandag 12 december 2016 14:59 schreef HPLC het volgende:
Zo, ik ga vandaag 2 KLB SC'ers inhalen
# 277 wise 81.274
# 278 Murdera 81.220
quote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik kreeg echt allemaal projecten naar me toegeworpen maar 1 minpunt het zijn allemaal PhD studentachtige stages ben bang dat ik het niet aankan. Wel blij met ruime aanbod tho
Ik mot mijder pessimistisch zijn iddquote:Op maandag 12 december 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
En vervolgens haal je (onder bureau) weer een 9 en valt het allemaal wel mee.
ok, baasquote:Op maandag 12 december 2016 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vandaar dat je dus ook niet door hebt hoe diep je bent gezonken?
Dat inschatten... snap ik niet wat daar zo lastig aan isquote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben echt niet goed met inschatten hoe groot iets is (haha) en afstand en lengte![]()
Alhoewel het de laatste keren gewoon altijd gelukt is dus ik moet niet moeilijk doen
mot mijder?quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mot mijder pessimistisch zijn idd
het is UIT he tussen treingirl en dr bf...!quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat inschatten... snap ik niet wat daar zo lastig aan ismaar oke, dat kan.
Zal nu ook wel goed gaan dan, ja.
Slim idd. Ik deed dat met de route ook altijd. Via Google maps uitprinten en dan die route rijdenquote:Op maandag 12 december 2016 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb in het begin pakketjes bezorgd voor mijn vader om km's te maken. Van tevoren goed op de kaart kijken en als je in de goede plaats bent nog een keer.
Doe ik nog steeds bij routes die ik vaker moet gaan rijden. Iets wat ik op de navigatie heb gereden onthoud ik niet goed.
Misschien als ik meer gewend ben aan de auto van m'n vader.quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat inschatten... snap ik niet wat daar zo lastig aan ismaar oke, dat kan.
Zal nu ook wel goed gaan dan, ja.
Snel! staar naar haar!!!quote:Op maandag 12 december 2016 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is UIT he tussen treingirl en dr bf...!
MOOI nu maak je 0,1% kansquote:Op maandag 12 december 2016 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is UIT he tussen treingirl en dr bf...!
Geen eigen auto? sowieso wel goed om even een auto te leren kennen alvorens langere stukken te rijden op zich.quote:Op maandag 12 december 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien als ik meer gewend ben aan de auto van m'n vader.
nee heb m'n rijbewijs nog niet eens twee maanden en heb nog 1,5 jaar gratis reizen hahaquote:Op maandag 12 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen eigen auto? sowieso wel goed om even een auto te leren kennen alvorens langere stukken te rijden op zich.
Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.quote:Op maandag 12 december 2016 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb m'n rijbewijs nog niet eens twee maanden en heb nog 1,5 jaar gratis reizen haha
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegenquote:
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goedquote:Op maandag 12 december 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou dan wel regelmatig even rijden, al is het maar 15 min maar zo blijf je wel zekerder in de auto als je weer meot rijden.
treinhoer ja?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k kwam treinhoerdonderdavond nog tegen
We liepen elkaar tegemoet maar k keek gwn grond zag dr van de verte al
Toen wist ik nog niet dat uit was..
lizzard manquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik probeer elke week even naar huis te gaan om te rijden, komt wel goed
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?quote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee integendeelquote:Op maandag 12 december 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dus hier accordeer je gewoon mijn stelling?
Oh? je keek naar de grond ipv naar haar staren?quote:
Middelvingers tegen overgewicht 2016quote:
mmmm lange vingersquote:Op maandag 12 december 2016 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Middelvingers tegen overgewicht 2016
de lamprey ziekte is pas ergquote:Op maandag 12 december 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
inb4 gifje van eeltige voet en dan kaas die geraspt wordt.
waar is ie dan?quote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Braddie zegt het ene maar doet het andere, take 347
Youtubequote:
euhhh.. spoilertje had fijn geweestquote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
de lamprey ziekte is pas erg
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?quote:
Ja maar al het geld is opquote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heeft ie zijn pincode inmiddels ook al online gegooid?
is een fotoshopquote:Op maandag 12 december 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhhh.. spoilertje had fijn geweest
quote:Op maandag 12 december 2016 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhhh.. spoilertje had fijn geweest
Schijtbeesten zijn dat man. Zag laatst nog stuk van een gast die een meer of stuk zee, weet niet meer... over ging zwemmen en constant door die beesten werd aangevallen.quote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
is een fotoshop![]()
[ afbeelding ]
extra grote![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens zoeken op je naam dan ben je meteen depressief.quote:
Jullie mening over mij interesseert mij echt weinig.quote:Op maandag 12 december 2016 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op je naam dan ben je meteen depressief.
Ja, met treinhoer zul je niet echt gaan scorenquote:Op maandag 12 december 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ib4 che_quote:Op maandag 12 december 2016 15:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jullie mening over mij interesseer mij echt weinig.
quote:
Ok, dat is gelukkig niet ons verlies maar het jouwe.quote:Op maandag 12 december 2016 15:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jullie mening over mij interesseer mij echt weinig.
wutquote:Op maandag 12 december 2016 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
de lamprey ziekte is pas erg
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
kan het nog steeds ranzig zijnquote:Op maandag 12 december 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
is een fotoshop![]()
[ afbeelding ]
extra grote![]()
[ afbeelding ]
In dat geval ga ik mij voortaan iets aantrekken van meningen van mensen die er voor mij persoonlijk niet toe doen.quote:Op maandag 12 december 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok, dat is gelukkig niet ons verlies maar het jouwe.
quote:
Zinnen sluit je af met een punt.quote:
Waarom plaatste je die dan niet?quote:Op maandag 12 december 2016 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar er had een vraagteken moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |