Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkwardquote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Leuk Frass, ik hou ook van jou vriend.
Helaas wel.quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat je relatie had, recent uit?
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkward
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
ben goed van vertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
denk je dat snapchat screenshot proof is
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.
wutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.
wait. wiutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretakquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'enquote:
SOW TOCH NOG EEN WITTE KERSTquote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisgezeik
ze wilde welquote:Op maandag 12 december 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Ik zal het onthouden bedankt jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'en
Zelf nog nooit gehoord eigenlijk maar i guess.quote:
Gelukkig niet idd, het ging gewoon niet meer dus dan houdt het op helaas.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.
Tja alles was al geregeld en 2 jaar samengewoond en we doen gewoon normaal tegen elkaar dus waarom alleen vieren.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf nog nooit gehoord eigenlijk maar i guess.
Als het niet raar voor jullie is, is het prima toch
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een deepthroaten is met jou geen probleem heb ik begrepen
Aw srs lief, heeft sws geen zin om doen alsof je elkaar niet kent etc.quote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig niet idd, het ging gewoon niet meer dus dan houdt het op helaas.
Ja geen idee ms dat het awkward of raar is zo'n situatie. Maar wel volwassenquote:Op maandag 12 december 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tja alles was al geregeld en 2 jaar samengewoond en we doen gewoon normaal tegen elkaar dus waarom alleen vieren.
Omdat jij wel wil en zij zegt dat ze ongesteld is of omdat je elkaar de kop inslaat?quote:Op maandag 12 december 2016 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
Denk dat wanneer ik kerst zou vieren met mijn ex we een rode kerst krijgen.
wij zijn iig ntbquote:Op maandag 12 december 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden bedankt jongen.
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.quote:Op maandag 12 december 2016 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij wel wil en zij zegt dat ze ongesteld is of omdat je elkaar de kop inslaat?
Ben nog nooit echt met felle ruzie ofzo uit elkaar gegaan met ex.
heb ook wel zin in rode kerst met jouquote:Op maandag 12 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.
We gingen dus op goede voet uit elkaar en ze heeft het later verkloot.
Ben wel blij dat dit naar boven komt want dat bevestigt wel dat ik de goede keus heb gemaakt het uit te maken
je wil mij de hersens inslaan?quote:Op maandag 12 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb ook wel zin in rode kerst met jou
Dat is wel heel irritant zeg....quote:Op maandag 12 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit maar mijn meest recente ex is sinds het uit is zo aan het sarren en zuigen en aandacht vragen en janken en klagen en ellendig doen dat het met terugwerkende kracht alsnog afschuwelijk is.
We gingen dus op goede voet uit elkaar en ze heeft het later verkloot.
Ben wel blij dat dit naar boven komt want dat bevestigt wel dat ik de goede keus heb gemaakt het uit te maken
Ik vind alleen rijden niet meer engquote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Straks in m'n eentje in de auto naar de kapper :s spannend
Dit klinkt als een soort KapsalonDrive.quote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
waarom vindt je dat spannend?quote:Op maandag 12 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
ik vind het alleen spannend of ik de weg weet.quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind alleen rijden niet meer eng
quote:Op maandag 12 december 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als een soort KapsalonDrive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |