Gvdquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.
Ik hoor dat heel vaak, maar zo raar is het toch niet als je zijn nummer wil? je bent geïnteresseerd en dat is gewoon menselijk.quote:Op maandag 12 december 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik in contact kom met hem. Kan wel een vriend van mij vragen (daar is hij goede vrienden mee) maar beetje vreemd als ik ineens zijn nummer wil.
bedankt dat je namens ons spreektquote:Op maandag 12 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vragen ook vaak genoeg aan vrouwen zomaar hun nummermoet kunnen
Wat is je nummer?quote:Op maandag 12 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vragen ook vaak genoeg aan vrouwen zomaar hun nummermoet kunnen
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gewoon die vriend vragen of die jongen een vriendin heeft.Hij was zaterdag zonder meisje aanwezig op die verjaardag dus ik gok dat hij vrijgezel is.
2quote:
Ik zei mannen...quote:
Oh.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisgezeik
anders kun je alsnog seksen hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gewoon die vriend vragen of die jongen een vriendin heeft.Hij was zaterdag zonder meisje aanwezig op die verjaardag dus ik gok dat hij vrijgezel is.
Mapimaquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Zosk het volgende:
Zijn hier nog leuke vrijgezelle vrouwen eigenlijk?
Maar die heeft permanente ban dus daar heb je niet zoveel aan.quote:
hahaquote:
Mja ik ben gender fluidquote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt seksistisch vooroordeel weer, heb tenslotte jouw nummer gevraagd.
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fokquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die heeft permanente ban dus daar heb je niet zoveel aan.
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.quote:
was daar wel even bang voor tbhquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fok
Zou niet weten waarom ik dick pics moet sturen je ziet amper ietsquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan weet ej zeker dat ze niet je dickpics gaat posten op fok
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.
wat is erquote:
mooie borsten heeft ze hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet, ben redelijk kortzichtig (hahaha ja leuk) dus vind ik belangrijk.
wowquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?
Hahahahahhahahaquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT JE VAN DIE SMALLE OOGSPLEETJES HEBT?
Heb wel pics van veel fokkers plus aanvullende dickspics en tietpics je mag me dmen als je benieuwd bentquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stond laatst toch best grote foto van haar tieten op FOK!, maar misschien had je dan dichterbij je scherm moeten zittenquote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
hoeven ze niet zo veel met hun wankele zelfbeeld bezig te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook, die white cis males hebben altijd zo veel vooroordelen
Nicequote:
Is goed zie dmquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb wel pics van veel fokkers plus aanvullende dickspics en tietpics je mag me dmen als je benieuwd bent
Ja?quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nice
Mijn goddelijke lichaam is weer beschikbaar dus gooi het maar gewoon gelijk in de groep.
wist niet dat je relatie had, recent uit?quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nice
Mijn goddelijke lichaam is weer beschikbaar dus gooi het maar gewoon gelijk in de groep.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stond laatst toch best grote foto van haar tieten op FOK!, maar misschien had je dan dichterbij je scherm moeten zitten
pff i can'tquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeven ze niet zo veel met hun wankele zelfbeeld bezig te zijn
die heb je niet eens meerquote:Op maandag 12 december 2016 14:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zou die van jou wel kunnen posten als ik een bitch was. Maar je hebt geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |