Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoonquote:Op maandag 12 december 2016 14:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah echt he kansloos volk daar aan die ring
Tevens: Typisch weer...
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mijquote:Op maandag 12 december 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoon![]()
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.quote:Op maandag 12 december 2016 14:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mij
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.
aww so cutequote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
Hoeft toch ook niks te zeggen. Gewoon op schoot gaan zitten.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
stuur ie daarom nooit nudesquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
stilquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit Dima op account van Crip?
Hahahaquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.
Awwwwquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
hahah poesje zekerquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem wel uitgenodigd om met kerstavond hier te eten.
sorry maar kan dan nietquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem wel uitgenodigd om met kerstavond hier te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |