Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoonquote:Op maandag 12 december 2016 14:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah echt he kansloos volk daar aan die ring
Tevens: Typisch weer...
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mijquote:Op maandag 12 december 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vraagt je elke keer weer af hoe ze zich nog triester kunnen gedragen en al snel volgt de volgende stap ook gewoon![]()
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.quote:Op maandag 12 december 2016 14:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha ja inderdaad. Het mooiste was ook dat gastje dat vooraan stond bij de camera. Die was 1.40 m volgens mij
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is mij niet echt opgevallen. Rare lui.
aww so cutequote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
Hoeft toch ook niks te zeggen. Gewoon op schoot gaan zitten.quote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Er was zaterdag ook wel een leuke jongen aanwezig bij die verjaardag waar ik was. Maar ja ben te verlegen.
stuur ie daarom nooit nudesquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
stilquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit Dima op account van Crip?
Hahahaquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik wel. Targetlist opstellen. Heb ik van Badr geleerd. Heb overigens alleen alles onder 1.60 m opgeschreven. Dat was 95%.
Awwwwquote:Op maandag 12 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
hahah poesje zekerquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem wel uitgenodigd om met kerstavond hier te eten.
sorry maar kan dan nietquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Woehh woest hete kerstseksquote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
heb nie genoeg penis voor jullie beidequote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
s
[..]
zullen we samen met ama voor nudes zoeken?
Go with the flow. Of ben je echt fucking awkward?quote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik zie hem mss over 2 weken weer. Maar ja en dan? Ik ben zo slecht hier in.
Nu voel ik mij net Dima.![]()
Vast niet.quote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woehh woest hete kerstseks
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op jequote:Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik zie hem mss over 2 weken weer. Maar ja en dan? Ik ben zo slecht hier in.
Nu voel ik mij net Dima.![]()
quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op je
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Go with the flow. Of ben je echt fucking awkward?
quote:
Zo snel hoeft ook niet hoor. Ik weet alleen zijn naam.quote:
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn jezelf zijn dan wordt ie smoor verliefd op je
Wat een schatjes zijn jullie toch.quote:
Had je bij het uitnodigen al kunnen vragen door bijv. te stellen of ie alleen komt of met zijn vriendin.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.
[..]
[..]
Zo snel hoeft ook niet hoor. Ik weet alleen zijn naam.
Dus? Dat is al meer dan je nodig hebt voor neukseks.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Haha godver.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.
Oh ja dat was wel een goeie.quote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je bij het uitnodigen al kunnen vragen door bijv. te stellen of ie alleen komt of met zijn vriendin.
Gemiste kans
niet subtiel vragen gewoon duidelijkquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee valt allemaal wel mee. Zaterdag ook gesprek aangegaan met hem. Maar ik moet even weten hoe ik er subtiel achter ga komen of hij een vriendin heeft. Hij heeft geen Facebook dus daar kan ik het niet checken.
[..]
[..]
ah dus daar komt thanksgiving vandaanquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon jezelf lekker laten vullen als een kalkoen.
Kan je nu nog doen, dat je rekening met eten moet houden en dat dus moet wetenquote:
Zou niet weten hoe ik in contact kom met hem. Kan wel een vriend van mij vragen (daar is hij goede vrienden mee) maar beetje vreemd als ik ineens zijn nummer wil.quote:Op maandag 12 december 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je nu nog doen, dat je rekening met eten moet houden en dat dus moet weten
sow bedankt hoorquote:Op maandag 12 december 2016 14:24 schreef Crip het volgende:
Dat was mijn bijdrage aan het hetero momentje van net, graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |