Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkwardquote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Leuk Frass, ik hou ook van jou vriend.
Helaas wel.quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat je relatie had, recent uit?
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees dat je recent beschikbaar bent geworden derhalve voel ik me nu awkward
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
Zosk ik zal je nooit kleineren om bepaalde dingen, ik heb je back.
ben goed van vertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
denk je dat snapchat screenshot proof is
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja altijd kut. Misschien helemaal door deze periode. Maar idd. Misschien kan je nu naar Ama haar kerst feest.
wutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee kerst vieren we nog wel samen denk ik.
wait. wiutquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretakquote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'enquote:
SOW TOCH NOG EEN WITTE KERSTquote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.quote:Op maandag 12 december 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.quote:Op maandag 12 december 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zegt niets, ik liet mijn vriendin altijd thuisgezeik
ze wilde welquote:Op maandag 12 december 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt net alsof het een hond is zonder wil die gewoon in de bench moet blijven.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
afscheidsblowjob onder de maretak
Ik zal het onthouden bedankt jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
arme jongen, echt naar voor je, als je wilt weten hoe je het beste zo'n 2 jaar kunt blijven hangen in zelfmedelijden moet je maar dm'en
Zelf nog nooit gehoord eigenlijk maar i guess.quote:
Gelukkig niet idd, het ging gewoon niet meer dus dan houdt het op helaas.quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Aw wat lief, niet zo kinderachtig en butthurt zoals veel mensen in een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |