Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Zei ze dat😀 Is ze lesbisch?quote:
Ze zei knuffelen, maar ik denk dat ze beffen bedoeldequote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
[..]
Zei ze dat😀 Is ze lesbisch?
Ik had liever dat het dooie paard Lieke er het eerst uit ging.
Ach ja die had een drukke nacht 😄quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze zei knuffelen, maar ik denk dat ze beffen bedoelde
Ja ik dacht ook waarom heeft ze een stuk watermeloen in haar handen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:38 schreef SLP_ het volgende:
Waarom nam Pearl een stuk watermeloen mee? Denk dat Larissa morgen huisbaas is. In het voorstukje zie je iedereen in een lijn bij elkaar staan, behalve Larissa want zij zit op een vensterbank dus dat shot hoort denk ik niet bij de eliminatie. Hoewel de shots van de andere personen natuurlijk ook kunnen horen bij uitleg van het spel, maar mn gevoel zegt Larissa wint
Die mag er als volgende uit die Lieke..quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:49 schreef freaky40 het volgende:
Mooi zo, die rot indo er uit. Tot nooit meer ziens! Ik hoorde ook de naam Lieke vallen, maar gelukkig was hij niet zo gek om die weg te sturen. Zou wel een zwaktebod zijn en ook Bas.
Van mij mag Lieke er ook wel uit, van de rookclub, keukentuig... en houdt zich erg stil nu.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:10 schreef ato het volgende:
[..]
Die mag er als volgende uit die Lieke..
Ps ik vind Anouar een schatje, maar komt op mij zo nu en dan vaag over.
Of ligt het aan mij?
Lieke een leuke meid?quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Lieke mag vooral blijven omdat het een leuke meid is om te zien. Voor de rest voegt ze niet veel toe.
inderdaad leuke opzet. Ze hadden zoiets eigenlijk eerder erin mogen gooien.Willekeurige groepjes van bijvoorbeeld 5 die tegen elkaar strijden en dan mensen eruit mogen stemmen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind dit best wel een leuke opzet, elke dag een andere huisbaas met privileges en de macht om iemand weg te stemmen.
En je weet nooit van te voren wie wint
Af en toe in zijn manier van spreken, komt soms stoned over.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Van mij mag Lieke er ook wel uit, van de rookclub, keukentuig... en houdt zich erg stil nu.Anouar vind ik wel een toffe vent... ja wat is vaag? iedereen is wel eens vaag toch.
![]()
Ja zo ja, snap ik. Is wel zo inderdaad hij praat een beetje apart soms.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:32 schreef ato het volgende:
[..]
Af en toe in zijn manier van spreken, komt soms stoned over.
Maar zal wel aan mij liggen, verder vind ik hem wel leuk hoor.
Lieke is echt niet leuk om te zien, echt een dode uitstraling.
Noachquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zei, als ... huisbaas? wordt ben ik bang dat ik eruit lig.
Kon niet verstaan over wie ze het had.
Dan is ze dom. Als je dat vermoeden hebt ben je gek als je dat niet doet.quote:
Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
Ik hoop dat Noach morgen wint en Larissa eruit stuurt.
Voor mij hoeft hij ook niet te winnen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee
Dit was de kans om van die etterbak af te komen
Oh ja Vito gun ik het ook zekerquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
Hoop dat Vito wint, denk dat iedereen het hem wel gunt. Gun Anouar het ook wel, maar denk dat hij de enige is die genoeg aan bekendheid over houdt aan dit programma om door te gaan, aangezien die vlogger is en een leuke persoonlijkheid is. Die redt zich verder wel.
Soow. Het is nu wel duidelijk dat je een hekel aan haar hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef freaky40 het volgende:
Laffe keus om voor Bas te kiezen, gewoon mede buitenlandertjes te vriend houden noem ik dat, en dus gewoon lekker kiezen voor de makkelijkste weg. Kansloos. Larissa vind dat ze heel wat is, wat een air heeft die teringteef, bah.
Mag nu toch wel?quote:
Anouar, oh je hebt t al gezien.quote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Anouar, oh je hebt t al gezien.
en spoilers zijn het niet meer als de uitzending al geweest is.
quote:
Voor de gunfactor zou ik Baldr kiezen, maar niet om de reden waarom hij meedoetquote:
Wat was Noach zijn plan dan? Baldrs plan was toch om het spaargeld van zijn kinderen weer aan te vullen of zo?quote:Op donderdag 15 december 2016 07:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Voor de gunfactor zou ik Baldr kiezen, maar niet om de reden waarom hij meedoetDan vind ik Noach z'n plan een stuk beter
ook en hij wil bekend worden op tv. Een tv man wordenquote:Op donderdag 15 december 2016 08:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was Noach zijn plan dan? Baldrs plan was toch om het spaargeld van zijn kinderen weer aan te vullen of zo?
Noach of Baldrquote:Op donderdag 15 december 2016 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook en hij wil bekend worden op tv. Een tv man worden
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Leuk voor Lieke, een keer huisbaas. Noach exit, prima keuze.
Ik kijk altijd uitzending gemist :pquote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Anouar, oh je hebt t al gezien.
en spoilers zijn het niet meer als de uitzending al geweest is.
Ik vind dat er iemand moet winnen die een stempel op het programme heeft gedrukt. Baldr of Noach. Of Anouar, maar die is er al uit.quote:
Eens. Baldr is een goedzak en heeft altijd fair gespeeld. Noach heeft vooral heel sterk gespeeld en ook redelijk fair volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat er iemand moet winnen die een stempel op het programme heeft gedrukt. Baldr of Noach. Of Anouar, maar die is er al uit.
Vito heeft gunfactor en is sympathiek, maar is volgens mij pas een beetje in beeld gekomen nadat hij huisbaas werd. Ik vind hem toch een beetje te nietszeggend om te mogen winnen.
Larissa zou ook nog kunnen eventueel.
Wie het meest zielige en minst egoïstische verhaal ophangt voor het geld vind ik een kulreden, trouwens.
Ik merk aan mijzelf dat ik ook later inschakelquote:Op donderdag 15 december 2016 21:57 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Eens. Baldr is een goedzak en heeft altijd fair gespeeld. Noach heeft vooral heel sterk gespeeld en ook redelijk fair volgens mij.
Overigens vind ik het aan de ene kant leuk dat er elke dag iemand uitvliegt, maar aan de andere kant is het een beetje een loterij geworden en kunnen er geen psychologische spelletjes meer gespeeld worden. Ik schakel vanaf nu rond 19.30 uur in voor de ontknoping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 16:59:24 ]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maandag gaatBen je hier ook al? Laat me toch eens met rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit![]()
nee jij volgt mijquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je hier ook al? Laat me toch eens met rust
Maandag gaatUgh dat wilde ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit
Maandag gaatGatver..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EruitLife can be a bitch, so like it..
Hanteert zij dat als criteria of projecteer jij dat op haar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef Reageurs het volgende:
Larissa weer huisbaas zo te zien in de preview?
Dan zal er wel weer een blank persoon uitvliegen gok ik...
Jij bent ook zo'n type die gaat klagen wanneer teveel gekleurde spelers in het Nederlands elftal spelen?quote:
Yup... deze "strijd" gaat ook echt om kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die gaat klagen wanneer teveel gekleurde spelers in het Nederlands elftal spelen?
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Even gepauzeerd, nu is het wél duidelijk wie de huisbaas wordt
De anderen zijn geen Nederlanders?quote:
Er stonden vijf op een rijtje, de ander naast Nicolette neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet teveel projecteren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die gaat klagen wanneer teveel gekleurde spelers in het Nederlands elftal spelen?
hmm... die actie van m kan ik wel waarderen.. 4 irritante sjappies eruit..quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaan
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet teveel projecteren.
Iemand zei dat Larissa er wel een blanke uit zal sturen en ze heeft nu dus de laatste Nederlander eruit gestuurd.
Geniet gewoon van de show...waarom zeiken over de kleur van de deelnemers?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Yup... deze "strijd" gaat ook echt om kwaliteiten.
Nee Nederlander is een ras...! pas je op.. voor je t weet sta je voor het bankje met je gediscrimineer,quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?
Jij begon erover te 'zeiken'. Enige zelfreflectie zou nu gepast zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Geniet gewoon van de show...waarom zeiken de kleur van de deelnemers?
Of je wilt niet lezen of je kan het niet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij begon erover te 'zeiken'. Enige zelfreflectie zou nu gepast zijn.
Gewoon een ok gast...quote:
Wat is de meerwaarde van deze conclusie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.
Lijkt mij vrij wit toch die gast? Dat kon je zelf niet zien of zo?quote:
En als ik bij Bas had gezegd de laatste oudere, of bij de laatste vrouw?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van deze conclusie?
Blijkbaar zit er iets onderhuids...
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij wit toch die gast? Dat kon je zelf niet zien of zo?
En Nl-er zal ie best zijn, gezien taal, werk, gebruiken en het beeld dat voorbij kwam van z'n vrouw en kinderen.
Hier doelde ik op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.
Ik vond die rookclub juist leukquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
hmm... die actie van m kan ik wel waarderen.. 4 irritante sjappies eruit..
Je punt is dan "etnische Nederlander"?quote:
Hij tilde ze precies over het randje van de spelregels... en die sukkels trapte er 1 voor 1 in... vermakelijk..quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vond die rookclub juist leukEn de manier waarop vond ik walgelijk van noach
LAAT maarquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je punt is dan "etnische Nederlander"?
Hij trapte omed eerst, snap niet dat hij er niet uitgeflikkerd werdquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij tilde ze precies over het randje van de spelregels... en die sukkels trapte er 1 voor 1 in... vermakelijk..![]()
Tuurlijk wel, maar je bent intelligent genoeg om te snappen wat er wordt gesuggereerd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En als ik bij Bas had gezegd de laatste oudere, of bij de laatste vrouw?
Mag men dan niet over leeftijd of geslacht begin :p
Enfin Baldr is blank ja, maar ik zat aan Scandinavië/midden-europa te denken tot nu toe. Iemand die het zeker weet hiero?
Ze bedoelde dat die andere user zei dat de laatste blanke Nederlander eruit is. Zegt zij: en baldr dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je punt is dan "etnische Nederlander"?
Oww... dat zag ik niet.. Zag Omed wel meerdere keren naar z'n hoofd schoppen..quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij trapte omed eerst, snap niet dat hij er niet uitgeflikkerd werd
Ja was dom dat ie zich op liet naaienquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww... dat zag ik niet.. Zag Omed wel meerdere keren naar z'n hoofd schoppen..
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
LAAT maar
Domme discussie ook
Owke.. voor mij niet duidelijk dan. Voor mij is een Nederlander zoals ik al kort toelichtte. Taal, werk, gewoonten en nog wel wat meer maar dan wordt het wat zwaar voor een discussie in een RLS topic. Ergens anders prima trouwens..quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat die andere user zei dat de laatste blanke Nederlander eruit is. Zegt zij: en baldr dan?
Noach kondigde t van te voren aan... tja.. en t lukt. Dan hebbie van mij een plusje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja was dom dat ie zich op liet naaien
Zolang er geen aanwijzingen zijn dat zij haar keuze baseert op afkomsten dan is er ook geen reden om daar naar te verwijzen. Je ziet dat ze allemaal keuzes maken op wie hun vriendjes zijn/ik vind je leuk gehalte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Owke.. voor mij niet duidelijk dan. Voor mij is een Nederlander zoals ik al kort toelichtte. Taal, werk, gewoonten en nog wel wat meer maar dan wordt het wat zwaar voor een discussie in een RLS topic. Ergens anders prima trouwens..
Verder: Ja een gekleurde Nl-er kiest ervoor 5 andere gekleurde NLers veilig te stellen in een spelletje. Er blijven 2 witten over om uit te kiezen. Tja.. daar kun je van alles van vinden. Ik doe dat ook. Maar om, zoals user Vincenco78, enkel uit te gaan van een keuze op basis van kwaliteit of non-afkomst, of - ik vind je leuk - is niet alleen naïef maar ook wat tikkies hypocriet.
Beste Vincenco,quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zolang er geen aanwijzingen zijn dat zij haar keuze baseert op afkomsten dan is er ook geen reden om daar naar te verwijzen. Je ziet dat ze allemaal keuzes maken op wie hun vriendjes zijn/ik vind je leuk gehalte.
Voor je stelling van hypocrisie aan mijn adres wil ik wel meer onderbouwing anders blijft het kretologie.
Naïef of jij bent heel cynisch. Impliciet beweer je dan dat afkomst wel een selectiecriteria is.
Tenslotte Lieke zit al heel lang op de schopstoel.
Dit soort argumenten hoorde ik niet toen Thara weggestuurd werd. Geen enkele verwijzing naar haar afkomst en/of geslacht en ik durf met hand op mijn hart dat ik totaal niet op deze manier naar deze soap zit te kijken, maar nu de witten in de minderheid zijn en ze dreigen geminimaliseerd te worden, komen opeens allerlei suggestieve beweringen.
Kijk maar eens wie er is begonnen over dit topic.
Makkelijk. Als je niet inhoudelijk kan reageren, mag je het gewoon zeggen of als je te vermoeiend vindt, is het ook goed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Beste Vincenco,
Houd jij vooral je hand op je hart.
Lieke zat ook helemaal fout toen Larissa iedereen vroeg wat ze niet zouden doen voor de pot.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zolang er geen aanwijzingen zijn dat zij haar keuze baseert op afkomsten dan is er ook geen reden om daar naar te verwijzen. Je ziet dat ze allemaal keuzes maken op wie hun vriendjes zijn/ik vind je leuk gehalte.
Voor je stelling van hypocrisie aan mijn adres wil ik wel meer onderbouwing anders blijft het kretologie.
Naïef of jij bent heel cynisch. Impliciet beweer je dan dat afkomst wel een selectiecriteria is.
Tenslotte Lieke zit al heel lang op de schopstoel.
Dit soort argumenten hoorde ik niet toen Thara weggestuurd werd. Geen enkele verwijzing naar haar afkomst en/of geslacht en ik durf met hand op mijn hart dat ik totaal niet op deze manier naar deze soap zit te kijken, maar nu de witten in de minderheid zijn en ze dreigen geminimaliseerd te worden, komen opeens allerlei suggestieve beweringen.
Kijk maar eens wie er is begonnen over dit topic.
Verloren tijd.. Geef het een jaartje of 10.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Makkelijk. Als je niet inhoudelijk kan reageren, mag je het gewoon zeggen of als je te vermoeiend vindt, is het ook goed.
Maar leuk dat je nog poging tot humor deed.
Owje... nu moet ik vast ontopic...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke zat ook helemaal fout toen Larissa iedereen vroeg wat ze niet zouden doen voor de pot.
Lieke stamelde alleen iets over seksuele handelingen, verder zou ze alles doen.
Hooghartig gebabbel en het plakken van etiketjes n.a.v. eerdere discussies die jij hebt gehad met SJW's.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Verloren tijd.. Geef het een jaartje of 10.
Ik ben onderweg teveel tijd verloren aan discussies met mensen die ziende blind en horende doof zijn. (LOL trouwens... deze discussie alweer n.a.v. een redelijk debiele soap).
En ja.. het blijft telkens vermoeiend.. uitleggen wat nu echt discriminatie is, of racistisch. Of wat überhaubt het verschil is tussen de wet en een mening of je gekwetst voelen..
En nee, ik wil het ook niet hebben over de bewoners in dat maffe huis (althans, niet met jou).
Mocht je verder willen babbelen.., kan, doen we na t weekend.. ff dm svp.
My god.. moet ik er toch weer op reageren..quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hooghartig gebabbel en het plakken van etiketjes n.a.v. eerdere discussies die jij hebt gehad met SJW's.
Zogenaamde intellectuele suprematie willen uitstralen door te beweren dat ik het licht nog niet heb gezien. Blablablabla...
Ik houd het sec bij deze domme suffe vermakelijke rls. Niks meer en niet minder. Ik reageer namelijk uitsluitend op de suggestie die in dit topic werd gedaan.
Volgens een fokker was het niet verrassend dat Larissa er een blanke uit zou gooien. Er werd gesuggereerd dat zij haar keuze heeft gemaakt op basis van afkomst. Op wat ik voorbij heb zien komen, is er totaal geen aanleiding voor deze suggestie.
Die suggestie leeft alleen in het hoofd van de mensen die er zo naar kijken.
En verder petje af dat jij blijkbaar andere mensen het verschil kan uitleggen tussen racisme, discriminatie, meningsverschil en gekwetst zijn
Dit zijn allemaal zaken die in deze discussie niet ter zake doen. Die steekwoorden vallen meer bij dat eindeloze gezever over de rechtszaak van Geert.
Je hoeft niet eindeloos te discussiëren. Je moet simpel antwoord geven op de volgende vraag.
Waar is de onderbouwing dat Larissa op basis van afkomst een keuze maakte? Ik zal alvast voor je antwoorden. Die is er niet. En over 10 jaar wanneer ik zogenaamd het licht heb gezien, is die er nog steeds niet.
DM of Pm wanneer de Clash of Civilizations begint of voltrokken is...ik vermoed dat jij vindt dat ie al gaande is..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
My god.. moet ik er toch weer op reageren..
Jij hebt gelukkig de intrinsieke hooghartigheid waardoor jij wel weet waarop Larissa haar keuze baseerde? In al je eigenzinnige wijsheid.. gast.
Ik zeg je: het kan (makkelijk) zo zijn dat zij haar keuze wél baseert op een stukkie afkomst. Daarnaast zeg ik: het is naïef en hypocriet wanneer je dat niet ziet. Oftewel: zou dit niet zo kunnen zijn? Maar sluit vooral je rolluikkies.. Verder: lees ff terug.
En nee, je hebt het licht idd nog niet gezien.
Dat wordt dan na t weekend..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
DM of Pm wanneer de Clash of Civilizations begint of voltrokken is...ik vermoed dat jij vindt dat ie al gaande is..
Slaap lekker!
Nah..ik ga hier niet meer over verder, want daarvoor is dit topic niet bedoeld. Maar hij gaat dit weekend een opstel schrijven (inclusief Latijnse termen) waarbij hij mij gaat uitleggen waarom ik pas over 10 jaar wakker word.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:53 schreef superniger het volgende:
Topic escaleert helemaal uit de hand.
Als RLS stelt het ook niks meer voor. Productie is het duidelijk aan het afraffelen. Ze zijn er ook bijna.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:15 schreef Sangha het volgende:
Ik schakel ook steeds later in omdat ik er niet heel veel meer aan vind. Ze vervelen zich ook stierlijk denk ik. In de avond doen ze een spelletje en daar is het wachten op...![]()
In de uitzending krijgen we nu iedere avond een rondje waarin iedereen wordt gevraagd naar haar of zijn doelen en dan vervolgens nog een interview van de crew. Dan stapt Nicolette binnen en krijgen we weer 5 minuten emo-tv...![]()
Die kop van larissa trouwens, ik weet dat ze verdrietig was, maar ze keek er zo raar bij, we moesten een beetje lachen... Nou gelukkig was er nog het 'sigaretten-in-de-wasmachine-incident', eindelijk even iets 'spannends'...
/klaag-modus uit
Inderdaad, best jammer eigenlijk. Het is een beetje als een nachtkaars uitgegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als RLS stelt het ook niks meer voor. Productie is het duidelijk aan het afraffelen. Ze zijn er ook bijna.
Ik denk dat de slechte kijkcijfers daar debet aan zijn. Vraag me af of ze dit format in het buitenland kunnen verkopen..quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad, best jammer eigenlijk. Het is een beetje als een nachtkaars uitgegaan.
Ik wist niet dat het zo slecht werd bekeken. Dacht ook juist dat het uit het buitenland kwam. Goed, het concept is best ok eigenlijk, maar er moet even aan geschaafd worden nu...quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik denk dat de slechte kijkcijfers daar debet aan zijn. Vraag me af of ze dit format in het buitenland kunnen verkopen..
Duidelijkere regelgeving, want concept is zo lek als een mandje. De echte gekken poepen gewoon in de woonkamer en jagen zo 75% van de overige bewoners weg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo slecht werd bekeken. Dacht ook juist dat het uit het buitenland kwam. Goed, het concept is best ok eigenlijk, maar er moet even aan geschaafd worden nu...
Lieke had gewoon een enorm slecht antwoord op de vraag die Larissa stelde.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kansloze drama stemming. Lieke had ik zeker bij de laatste 3 gegund. Wat een sneu wijf die Larissa. Het was zo makkelijk om nu die andere kleine meid, weet haar naam niet, weg te stemmen. Nou, Baldr moet het dan maar gaan winnen en anders Vito. Iemand anders gun ik het zo 123 niet.
Ik vind haar niet gemeend over komen, Baldr wel met huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:15 schreef Sangha het volgende:
Ik schakel ook steeds later in omdat ik er niet heel veel meer aan vind. Ze vervelen zich ook stierlijk denk ik. In de avond doen ze een spelletje en daar is het wachten op...![]()
In de uitzending krijgen we nu iedere avond een rondje waarin iedereen wordt gevraagd naar haar of zijn doelen en dan vervolgens nog een interview van de crew. Dan stapt Nicolette binnen en krijgen we weer 5 minuten emo-tv...![]()
Die kop van larissa trouwens, ik weet dat ze verdrietig was, maar ze keek er zo raar bij, we moesten een beetje lachen... Nou gelukkig was er nog het 'sigaretten-in-de-wasmachine-incident', eindelijk even iets 'spannends'...
/klaag-modus uit
Dat hadden wij ook, leek een beetje theater... Dat van Baldr lijkt wel echt ja, maar er is ook een kantelpunt. dan kan het nog zo echt zijn, maar dan denk ik 'ja nu klaar met dat gejank'...quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:02 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind haar niet gemeend over komen, Baldr wel met huilen.
Vond ik wel, prima zelfs.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke had gewoon een enorm slecht antwoord op de vraag die Larissa stelde.
Prima methode.quote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Okee dus het worden de laatste 6 die met hun stemmen bepalen wie er wint.
Had echt gedacht dat ze alle 100 moesten stemmen op een winnaar.quote:Op maandag 19 december 2016 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima methode.
Goeie exit wel vandaag.
Nu Vito eruit en dan Tarek en dan staan er wat mij betreft drie eindbazen in de finale (top 3).
Dat zou te onevenwichtig zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 20:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat ze alle 100 moesten stemmen op een winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Let op!!! Huisbaas en exit dinsdag en woensdag!!Ik keek met Zenaida ook. Verpestte alles. Nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige keer klikte ik omdat ik niet geloofde dat iemand echt die info had
je kan dinsdag en woensdag vooruit kijkenquote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik keek met Zenaida ook. Verpestte alles. Nu niet meer.![]()
Vorige keer klikte ik omdat ik niet geloofde dat iemand echt die info had
Verklaard wat jaquote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan dinsdag en woensdag vooruit kijken
staat toch echt in spoiler en een goede omschrijving erbij wat er in spoiler staat. Je opent hem zelfquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Funzel het volgende:
Ah damn heb dat nu al gelezen.. Godverdommeee
I know I knowquote:Op maandag 19 december 2016 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat toch echt in spoiler en een goede omschrijving erbij wat er in spoiler staat. Je opent hem zelf
Kut is dat he? Ik kan spoilers ook slecht weerstaan.quote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Funzel het volgende:
Ah damn heb dat nu al gelezen.. Godverdommeee
omdat sommige het wel willen wetenquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik kan spoilers ook slecht weerstaan.
Zie ook de toegevoegde waarde niet zo.
Ze kunnen allemaal prima met elkaar overweg. Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:55 schreef freaky40 het volgende:
Zenaida exit, dikke prima. Verder is het in deze fase vooral vriendjespolitiek en erg kliekerig.
Noach zit nu wel andere motivaties te bashenquote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Okee dus het worden de laatste 6 die met hun stemmen bepalen wie er wint.
Noach wint dan toch gewoon, hij heeft het beste verhaal. Het was na de exit van de Keukenmaffia en Lieke/Larissa die hem er niet uit stemde al duidelijk dat Noach zou gaan winnen.
Nu hopen dat Noach geen Jaapje doet.
Maar als het om wegstemmen gaat is, is het wat anders...quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal prima met elkaar overweg. Dat is heel iets anders.
Dat dacht ik dus ook omdat hij Tarek aan probeerde te praten baldr weg te sturen, wat schetst mijn verbazing.....hij stuurt Larissa weg.quote:
We wachten tot het eindelijk stoptquote:Op woensdag 21 december 2016 19:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Stil hier...
Ik hoor sommige mensen niet.
Maar Noach is wel eindbaas, net als Baldr.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk heel erg aan Noach. Vind hem op de een of andere manier niet gemeend overkomen. Hoop dat Baldr wint
Idd wat een eikel ookquote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk heel erg aan Noach. Vind hem op de een of andere manier niet gemeend overkomen. Hoop dat Baldr wint
Baldr, Tarek en Noach. Nog 2 afleveringen te gaan.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:09 schreef MaJo het volgende:
Al weken niet meer gekeken. Wie zitten er nog in?
Ah dat is bijna niemand meer dus! Kan me Noach niet voor de geest halen, zal morgen nog eens kijken danquote:Op woensdag 21 december 2016 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Baldr, Tarek en Noach. Nog 2 afleveringen te gaan.
Ik merk dat ik het een beetje zat word.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Stil hier...
Ik hoor sommige mensen niet.
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Baldr wil beroemd worden.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.
Nou ik vind iemand die de spaarpotten van zijn kinderen leegroofd nu niet echt een oprecht persoon.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.
Tja, dat ziet hij nu in dus is het winnen en het geld terug geven aan zijn kinderen een prima gebaar...quote:Op donderdag 22 december 2016 12:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die de spaarpotten van zijn kinderen leegroofd nu niet echt een oprecht persoon.
Dat is dan wel weer waar en het streelt hem ook wel dat hij daar open en eerlijk over is dat hij dat gedaan heeft. Achterbaks is hij in ieder geval niet. En stiekem gun ik het hem wel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat ziet hij nu in dus is het winnen en het geld terug geven aan zijn kinderen een prima gebaar...
het meest oprecht?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja prutsers inderdaad, dat had ik dus ook, ik zag gelijk aan de thumbnail wie in de finale stonden, sukkels!quote:Op donderdag 22 december 2016 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een prutsers bij RTL XL.
De uitzending van vrijdag staat er wel op, maar die van vanavond niet
Ik weet de winnaar dus al
En dus ook tussen welke 2 het gaat
Nou nou, nou..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Wel vervelend dat een zwarte precies de laatste blanke uit huis moest sturen
Soms was hij dat maar volgens mij was het spel voor hem..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Helaas wel, wat een irritante kerel is dat
Dat betwijfel ik. Ik vind hem gewoon niet sympathiekquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
[..]
Soms was hij dat maar volgens mij was het spel voor hem..
Oh ja 😅😗😌quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er hoort een bepaalde ondertoon bij...
Zie de discussie een paar pagina's eerder
Ik heb ook weer sinds een lange tijd een RLS gevolgd sinds jaren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Arcee het volgende:
Terechte winnaar wel denk ik, hoewel ik het Baldr denk ik net iets meer gegund had.
Al met al een boeiende RLS.Lang geleden dat ik er nog eens een helemaal gevolgd heb. Als een van de weinigen in Nederland.
Op zich jammer dat het geen groter podium kreeg.
Nadat hij het rokersgroep sloopte deed hij gewoon weer normaal.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik vind hem gewoon niet sympathiek
Ik zou die interviews in het huis schrappen. Ze moeten zo veel mogelijk afgesloten zijn van de buitenwereld, vind ik. Daarnaast voegden die interviews toch al niet veel toe. Het gaat om de onderlinge interacties.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:20 schreef ato het volgende:
Ik heb ook weer sinds een lange tijd een RLS gevolgd sinds jaren.
Toch kan het beter, bv live uitzending bv 1 keer per 2 weken.
Welnee, Noach kreeg een keer drie punten en Baldr niks. Verder kregen ze steeds ieder 1 punt, dus Noach duidelijk de meeste punten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Overigens vond ik die punten die ze kregen van de laatste bewoners niet helemaal kloppen. Dacht dat die punten gelijk op gingen voor Baldr en Noach, dus daar klopt iets niet.
Bovenste ben ik mee eens, daarom vind ik zo'n live tv met bv wie eruit gaat, of wie er uit wil gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou die interviews in het huis schrappen. Ze moeten zo veel mogelijk afgesloten zijn van de buitenwereld, vind ik. Daarnaast voegden die interviews toch al niet veel toe. Het gaat om de onderlinge interacties.
[..]
Welnee, Noach kreeg een keer drie punten en Baldr niks. Verder kregen ze steeds ieder 1 punt, dus Noach duidelijk de meeste punten.
CHICO LOCOOOOOOOOOOOOOquote:Get The F*ck Out Of My House roemloos ten onder
De dagelijkse Nicolette Kluijver-show Get The F*ck Out Of My House is deze week roemloos ten onder gegaan op RTL 5. De grote finale, waarin kandidaat Noach een bedrag van 46.020 euro won, trok vrijdagavond slechts 91.000 kijkers (1,9 procent). Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Alle afleveringen van Get The F*ck Out Of My House zijn uitgezonden, ondanks dat het programma al vanaf het begin een flop was. Gemiddeld keken er in deze laatste week 108.000 mensen.
Het is uitgesloten dat Get The F*ck Out Of My House een nieuw seizoen krijgt. Het programma scoorde kijkcijfers waar zelfs Ma Flodder in de veertigste herhaling nog haar neus voor ophaalt.
Het programma van Kluijver werd door tv-recensenten afgeslacht. Tv-recensent Haro Kraak van de Volkskant sprak van pulptelevisie, terwijl Hans Beerekamp van het NRC Handelsblad een show vol PVV’ers zag.
Zelfs De Telegraaf vond het programma niet om aan te zien en pakte medio november op zijn voorpagina uit met de ‘pulptelevisie’ van RTL 5. ‘We zijn er klaar mee! Uitgekeken op pulp-tv’, kopte de krant groot.
http://www.mediacourant.n(...)-roemloos-ten-onder/
ff volposten en nooit meer een nieuw topic openen.quote:Op zondag 25 december 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat de Ma Flodder grap herhaald wordt.
Dit programma verdient ook helemaal geen topic.quote:Op zondag 25 december 2016 12:22 schreef superniger het volgende:
[..]
ff volposten en nooit meer een nieuw topic openen.
Ik had er in het begin hoge verwachtingen van maar het zakte al snel in. (Ik heb nog steeds heimwee naar de Gouden Kooi)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:35 schreef Basxt het volgende:
Het idee an sich is leuk, alleen ontzettend slecht geproduceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |