quote:Op donderdag 15 december 2016 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Leuk voor Lieke, een keer huisbaas. Noach exit, prima keuze.
Ik kijk altijd uitzending gemist :pquote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Anouar, oh je hebt t al gezien.
en spoilers zijn het niet meer als de uitzending al geweest is.
Ik vind dat er iemand moet winnen die een stempel op het programme heeft gedrukt. Baldr of Noach. Of Anouar, maar die is er al uit.quote:
Eens. Baldr is een goedzak en heeft altijd fair gespeeld. Noach heeft vooral heel sterk gespeeld en ook redelijk fair volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat er iemand moet winnen die een stempel op het programme heeft gedrukt. Baldr of Noach. Of Anouar, maar die is er al uit.
Vito heeft gunfactor en is sympathiek, maar is volgens mij pas een beetje in beeld gekomen nadat hij huisbaas werd. Ik vind hem toch een beetje te nietszeggend om te mogen winnen.
Larissa zou ook nog kunnen eventueel.
Wie het meest zielige en minst egoďstische verhaal ophangt voor het geld vind ik een kulreden, trouwens.
Ik merk aan mijzelf dat ik ook later inschakelquote:Op donderdag 15 december 2016 21:57 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Eens. Baldr is een goedzak en heeft altijd fair gespeeld. Noach heeft vooral heel sterk gespeeld en ook redelijk fair volgens mij.
Overigens vind ik het aan de ene kant leuk dat er elke dag iemand uitvliegt, maar aan de andere kant is het een beetje een loterij geworden en kunnen er geen psychologische spelletjes meer gespeeld worden. Ik schakel vanaf nu rond 19.30 uur in voor de ontknoping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 16:59:24 ]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maandag gaatBen je hier ook al? Laat me toch eens met rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit![]()
nee jij volgt mijquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je hier ook al? Laat me toch eens met rust
Maandag gaatUgh dat wilde ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit
Maandag gaatGatver..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EruitLife can be a bitch, so like it..
Hanteert zij dat als criteria of projecteer jij dat op haar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef Reageurs het volgende:
Larissa weer huisbaas zo te zien in de preview?
Dan zal er wel weer een blank persoon uitvliegen gok ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |