quote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Let op!!! Huisbaas en exit dinsdag en woensdag!!Ik keek met Zenaida ook. Verpestte alles. Nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige keer klikte ik omdat ik niet geloofde dat iemand echt die info had
je kan dinsdag en woensdag vooruit kijkenquote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik keek met Zenaida ook. Verpestte alles. Nu niet meer.![]()
Vorige keer klikte ik omdat ik niet geloofde dat iemand echt die info had
Verklaard wat jaquote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan dinsdag en woensdag vooruit kijken
staat toch echt in spoiler en een goede omschrijving erbij wat er in spoiler staat. Je opent hem zelfquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Funzel het volgende:
Ah damn heb dat nu al gelezen.. Godverdommeee
I know I knowquote:Op maandag 19 december 2016 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat toch echt in spoiler en een goede omschrijving erbij wat er in spoiler staat. Je opent hem zelf
Kut is dat he? Ik kan spoilers ook slecht weerstaan.quote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Funzel het volgende:
Ah damn heb dat nu al gelezen.. Godverdommeee
omdat sommige het wel willen wetenquote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik kan spoilers ook slecht weerstaan.
Zie ook de toegevoegde waarde niet zo.
Ze kunnen allemaal prima met elkaar overweg. Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:55 schreef freaky40 het volgende:
Zenaida exit, dikke prima. Verder is het in deze fase vooral vriendjespolitiek en erg kliekerig.
Noach zit nu wel andere motivaties te bashenquote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Okee dus het worden de laatste 6 die met hun stemmen bepalen wie er wint.
Noach wint dan toch gewoon, hij heeft het beste verhaal. Het was na de exit van de Keukenmaffia en Lieke/Larissa die hem er niet uit stemde al duidelijk dat Noach zou gaan winnen.
Nu hopen dat Noach geen Jaapje doet.
Maar als het om wegstemmen gaat is, is het wat anders...quote:Op dinsdag 20 december 2016 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal prima met elkaar overweg. Dat is heel iets anders.
Dat dacht ik dus ook omdat hij Tarek aan probeerde te praten baldr weg te sturen, wat schetst mijn verbazing.....hij stuurt Larissa weg.quote:
We wachten tot het eindelijk stoptquote:Op woensdag 21 december 2016 19:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Stil hier...
Ik hoor sommige mensen niet.
Maar Noach is wel eindbaas, net als Baldr.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk heel erg aan Noach. Vind hem op de een of andere manier niet gemeend overkomen. Hoop dat Baldr wint
Idd wat een eikel ookquote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk heel erg aan Noach. Vind hem op de een of andere manier niet gemeend overkomen. Hoop dat Baldr wint
Baldr, Tarek en Noach. Nog 2 afleveringen te gaan.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:09 schreef MaJo het volgende:
Al weken niet meer gekeken. Wie zitten er nog in?
Ah dat is bijna niemand meer dus! Kan me Noach niet voor de geest halen, zal morgen nog eens kijken danquote:Op woensdag 21 december 2016 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Baldr, Tarek en Noach. Nog 2 afleveringen te gaan.
Ik merk dat ik het een beetje zat word.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Stil hier...
Ik hoor sommige mensen niet.
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:50 schreef SLP_ het volgende:
Baldr wil beroemd worden.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.
Nou ik vind iemand die de spaarpotten van zijn kinderen leegroofd nu niet echt een oprecht persoon.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Daarom gun ik hem de overwinning niet. Baldr is de meest oprechte persoonlijkheid daar nu, samen met Vito eigenlijk. Jammer dat hij hem er uit heeft gestuurd omdat hij dat zelf een beetje stuurde voor Baldr.
Tja, dat ziet hij nu in dus is het winnen en het geld terug geven aan zijn kinderen een prima gebaar...quote:Op donderdag 22 december 2016 12:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die de spaarpotten van zijn kinderen leegroofd nu niet echt een oprecht persoon.
Dat is dan wel weer waar en het streelt hem ook wel dat hij daar open en eerlijk over is dat hij dat gedaan heeft. Achterbaks is hij in ieder geval niet. En stiekem gun ik het hem wel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat ziet hij nu in dus is het winnen en het geld terug geven aan zijn kinderen een prima gebaar...
het meest oprecht?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |