Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
Ik hoop dat Noach morgen wint en Larissa eruit stuurt.
Voor mij hoeft hij ook niet te winnen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee
Dit was de kans om van die etterbak af te komen
Oh ja Vito gun ik het ook zekerquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
Hoop dat Vito wint, denk dat iedereen het hem wel gunt. Gun Anouar het ook wel, maar denk dat hij de enige is die genoeg aan bekendheid over houdt aan dit programma om door te gaan, aangezien die vlogger is en een leuke persoonlijkheid is. Die redt zich verder wel.
Soow. Het is nu wel duidelijk dat je een hekel aan haar hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef freaky40 het volgende:
Laffe keus om voor Bas te kiezen, gewoon mede buitenlandertjes te vriend houden noem ik dat, en dus gewoon lekker kiezen voor de makkelijkste weg. Kansloos. Larissa vind dat ze heel wat is, wat een air heeft die teringteef, bah.
Mag nu toch wel?quote:
Anouar, oh je hebt t al gezien.quote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Anouar, oh je hebt t al gezien.
en spoilers zijn het niet meer als de uitzending al geweest is.
quote:
Voor de gunfactor zou ik Baldr kiezen, maar niet om de reden waarom hij meedoetquote:
Wat was Noach zijn plan dan? Baldrs plan was toch om het spaargeld van zijn kinderen weer aan te vullen of zo?quote:Op donderdag 15 december 2016 07:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Voor de gunfactor zou ik Baldr kiezen, maar niet om de reden waarom hij meedoetDan vind ik Noach z'n plan een stuk beter
ook en hij wil bekend worden op tv. Een tv man wordenquote:Op donderdag 15 december 2016 08:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was Noach zijn plan dan? Baldrs plan was toch om het spaargeld van zijn kinderen weer aan te vullen of zo?
Noach of Baldrquote:Op donderdag 15 december 2016 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook en hij wil bekend worden op tv. Een tv man worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |