Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Zei ze dat😀 Is ze lesbisch?quote:
Ze zei knuffelen, maar ik denk dat ze beffen bedoeldequote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
[..]
Zei ze dat😀 Is ze lesbisch?
Ik had liever dat het dooie paard Lieke er het eerst uit ging.
Ach ja die had een drukke nacht 😄quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze zei knuffelen, maar ik denk dat ze beffen bedoelde
Ja ik dacht ook waarom heeft ze een stuk watermeloen in haar handen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:38 schreef SLP_ het volgende:
Waarom nam Pearl een stuk watermeloen mee? Denk dat Larissa morgen huisbaas is. In het voorstukje zie je iedereen in een lijn bij elkaar staan, behalve Larissa want zij zit op een vensterbank dus dat shot hoort denk ik niet bij de eliminatie. Hoewel de shots van de andere personen natuurlijk ook kunnen horen bij uitleg van het spel, maar mn gevoel zegt Larissa wint
Die mag er als volgende uit die Lieke..quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:49 schreef freaky40 het volgende:
Mooi zo, die rot indo er uit. Tot nooit meer ziens! Ik hoorde ook de naam Lieke vallen, maar gelukkig was hij niet zo gek om die weg te sturen. Zou wel een zwaktebod zijn en ook Bas.
Van mij mag Lieke er ook wel uit, van de rookclub, keukentuig... en houdt zich erg stil nu.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:10 schreef ato het volgende:
[..]
Die mag er als volgende uit die Lieke..
Ps ik vind Anouar een schatje, maar komt op mij zo nu en dan vaag over.
Of ligt het aan mij?
Lieke een leuke meid?quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Lieke mag vooral blijven omdat het een leuke meid is om te zien. Voor de rest voegt ze niet veel toe.
inderdaad leuke opzet. Ze hadden zoiets eigenlijk eerder erin mogen gooien.Willekeurige groepjes van bijvoorbeeld 5 die tegen elkaar strijden en dan mensen eruit mogen stemmen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind dit best wel een leuke opzet, elke dag een andere huisbaas met privileges en de macht om iemand weg te stemmen.
En je weet nooit van te voren wie wint
Af en toe in zijn manier van spreken, komt soms stoned over.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Van mij mag Lieke er ook wel uit, van de rookclub, keukentuig... en houdt zich erg stil nu.Anouar vind ik wel een toffe vent... ja wat is vaag? iedereen is wel eens vaag toch.
![]()
Ja zo ja, snap ik. Is wel zo inderdaad hij praat een beetje apart soms.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:32 schreef ato het volgende:
[..]
Af en toe in zijn manier van spreken, komt soms stoned over.
Maar zal wel aan mij liggen, verder vind ik hem wel leuk hoor.
Lieke is echt niet leuk om te zien, echt een dode uitstraling.
Noachquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zei, als ... huisbaas? wordt ben ik bang dat ik eruit lig.
Kon niet verstaan over wie ze het had.
Dan is ze dom. Als je dat vermoeden hebt ben je gek als je dat niet doet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |