Ja prutsers inderdaad, dat had ik dus ook, ik zag gelijk aan de thumbnail wie in de finale stonden, sukkels!quote:Op donderdag 22 december 2016 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een prutsers bij RTL XL.
De uitzending van vrijdag staat er wel op, maar die van vanavond niet
Ik weet de winnaar dus al
En dus ook tussen welke 2 het gaat
Nou nou, nou..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Wel vervelend dat een zwarte precies de laatste blanke uit huis moest sturen
Soms was hij dat maar volgens mij was het spel voor hem..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Helaas wel, wat een irritante kerel is dat
Dat betwijfel ik. Ik vind hem gewoon niet sympathiekquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef ato het volgende:
[..]
Soms was hij dat maar volgens mij was het spel voor hem..
Oh ja 😅😗😌quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er hoort een bepaalde ondertoon bij...
Zie de discussie een paar pagina's eerder
Ik heb ook weer sinds een lange tijd een RLS gevolgd sinds jaren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Arcee het volgende:
Terechte winnaar wel denk ik, hoewel ik het Baldr denk ik net iets meer gegund had.
Al met al een boeiende RLS.Lang geleden dat ik er nog eens een helemaal gevolgd heb. Als een van de weinigen in Nederland.
Op zich jammer dat het geen groter podium kreeg.
Nadat hij het rokersgroep sloopte deed hij gewoon weer normaal.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik vind hem gewoon niet sympathiek
Ik zou die interviews in het huis schrappen. Ze moeten zo veel mogelijk afgesloten zijn van de buitenwereld, vind ik. Daarnaast voegden die interviews toch al niet veel toe. Het gaat om de onderlinge interacties.quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:20 schreef ato het volgende:
Ik heb ook weer sinds een lange tijd een RLS gevolgd sinds jaren.
Toch kan het beter, bv live uitzending bv 1 keer per 2 weken.
Welnee, Noach kreeg een keer drie punten en Baldr niks. Verder kregen ze steeds ieder 1 punt, dus Noach duidelijk de meeste punten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Overigens vond ik die punten die ze kregen van de laatste bewoners niet helemaal kloppen. Dacht dat die punten gelijk op gingen voor Baldr en Noach, dus daar klopt iets niet.
Bovenste ben ik mee eens, daarom vind ik zo'n live tv met bv wie eruit gaat, of wie er uit wil gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou die interviews in het huis schrappen. Ze moeten zo veel mogelijk afgesloten zijn van de buitenwereld, vind ik. Daarnaast voegden die interviews toch al niet veel toe. Het gaat om de onderlinge interacties.
[..]
Welnee, Noach kreeg een keer drie punten en Baldr niks. Verder kregen ze steeds ieder 1 punt, dus Noach duidelijk de meeste punten.
CHICO LOCOOOOOOOOOOOOOquote:Get The F*ck Out Of My House roemloos ten onder
De dagelijkse Nicolette Kluijver-show Get The F*ck Out Of My House is deze week roemloos ten onder gegaan op RTL 5. De grote finale, waarin kandidaat Noach een bedrag van 46.020 euro won, trok vrijdagavond slechts 91.000 kijkers (1,9 procent). Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Alle afleveringen van Get The F*ck Out Of My House zijn uitgezonden, ondanks dat het programma al vanaf het begin een flop was. Gemiddeld keken er in deze laatste week 108.000 mensen.
Het is uitgesloten dat Get The F*ck Out Of My House een nieuw seizoen krijgt. Het programma scoorde kijkcijfers waar zelfs Ma Flodder in de veertigste herhaling nog haar neus voor ophaalt.
Het programma van Kluijver werd door tv-recensenten afgeslacht. Tv-recensent Haro Kraak van de Volkskant sprak van pulptelevisie, terwijl Hans Beerekamp van het NRC Handelsblad een show vol PVV’ers zag.
Zelfs De Telegraaf vond het programma niet om aan te zien en pakte medio november op zijn voorpagina uit met de ‘pulptelevisie’ van RTL 5. ‘We zijn er klaar mee! Uitgekeken op pulp-tv’, kopte de krant groot.
http://www.mediacourant.n(...)-roemloos-ten-onder/
ff volposten en nooit meer een nieuw topic openen.quote:Op zondag 25 december 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat de Ma Flodder grap herhaald wordt.
Dit programma verdient ook helemaal geen topic.quote:Op zondag 25 december 2016 12:22 schreef superniger het volgende:
[..]
ff volposten en nooit meer een nieuw topic openen.
Ik had er in het begin hoge verwachtingen van maar het zakte al snel in. (Ik heb nog steeds heimwee naar de Gouden Kooi)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:35 schreef Basxt het volgende:
Het idee an sich is leuk, alleen ontzettend slecht geproduceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |