Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik echt de enige die die hele vechtwedstrijd geen moer interesseert of wat?
Echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Snap ik Haags. Op dit soort avonden ben ik blij dat ik nec supporter ben
Ik welquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel me met de minuut zieker worden en ik heb geen paracetamol in huis
Wat heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaatquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :squote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ripquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
Hou anders even je muil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaat
Begin van het eindequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
Saai hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.
Niels plsquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je muil.
Bedankt hè.
Neem een lekkere warme douchequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb nog nooit griep gehad trouwens maar heb overal spierpijn en hoofdpijn en volgens mij heb ik koorts
Ja leuk. En?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn moeder was professioneel turnlerares, het is er met de paplepel ingegoten
windowsquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Neequote:
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;squote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
vind de laptop wel andere netwerken?
Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
goed van mij hequote:
chloortje fixt die shitquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
ricoquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie moet winnen en wie zou je eerder laten, Badr of Rico?
proef je niks van hoorquote:
zou zn vrouw ook welquote:
straatratquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, wilde eigenlijk de hele sig van chloro typen, maar dan krijg ik weer een ban. Zo niet
jij mag blijven ademen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, wilde eigenlijk de hele sig van chloro typen, maar dan krijg ik weer een ban. Zo niet
Kom danquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zitten jullie te wachten op gevecht joh.
zo ben ikquote:
Hay kaasknabbeltje van mequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
ik moet wel beetje ejaculeren van rico
Doe eensquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
ik moet wel beetje ejaculeren van rico
hey kaasknabbetjequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hay kaasknabbeltje van me
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zo ben ik
zal ik je druiven voeren?
doe ik alquote:
zou heimlich doen, reanimeren en mond-op-mondbeademing gevenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Ben alleen nu wel een beetje bang dat ik er in stik en niet meer kan ademen
Geil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zou heimlich doen, reanimeren en mond-op-mondbeademing geven
Ga slapen dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Echt zo moe als een garnaal al. Ik zei het toch, Drug
ik heb bijna net zo fysiek maar dan zonder spieren, een buikje, beduidend meer beharing en een spierwitte huidquote:
rtquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb bijna net zo fysiek maar dan zonder spieren, een buikje, beduidend meer beharing en een spierwitte huid
Ik klets er ff een whisky tegenaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik lig al in bed, dus zal zo wel wegzakken
knap irritant jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus, ik ben wel echt knap ja.
Wat wat wat wat gebeurd erquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
heeft badr nou opgegeven, wat is er gaande
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jijquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur eens op met dat gevecht zeg. Lekker belangrijk.
Dit inderdaad. Bek houden gvd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jij
Belangrijker dan welke post van jou dan ook wel. En dat zeg ik als iemand die nooit zoiets kijkt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur eens op met dat gevecht zeg. Lekker belangrijk.
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijnquote:
Dat weet niemandquote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijn
Haha, mad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jij
haha, mad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Belangrijker dan welke post van jou dan ook wel. En dat zeg ik als iemand die nooit zoiets kijkt.
wat een pussyquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijn
Is wel vaker zo toch bij zulke gevechten, kunnen volgens mij niet vaak de verwachtingen waarmakenquote:
Zeker, ben echt helemaal dol nu.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
nou, dat was het 2 uur wachten wel waard dus
Ja normaal lig ik om 9 uur al in bed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie hebben ruim twee uur zitten wachten op een uitgestelde wedstrijd tussen twee homo's.
McGregor vs Aldo.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel vaker zo toch bij zulke gevechten, kunnen volgens mij niet vaak de verwachtingen waarmaken
zullen wij ook vechtenquote:
Zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja normaal lig ik om 9 uur al in bed.
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was het een spectaculair gevecht?
Eerst deel wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was het een spectaculair gevecht?
is goed, ik beuk jequote:
Anders Jackie Chan wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Steven Seagal had wel gewonnen.
Is hij nog niet dood? Ouwe zak.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Steven Seagal had wel gewonnen.
zijn vaak ook mannen die 'verwachtingsmanagement' niet kunnen uitspreken zonder mee te klappen op de lettergrepenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel vaker zo toch bij zulke gevechten, kunnen volgens mij niet vaak de verwachtingen waarmaken
Wat een grap. ha - ha.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn vaak ook mannen die 'verwachtingsmanagement' niet kunnen uitspreken zonder mee te klappen op de lettergrepen
Jeetje, 1 flauw grapje en meteen weer iedereen boosquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die lolbroek zit je als gegoten he
mijn mondhoek krulde wel beetje omhoog hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, 1 flauw grapje en meteen weer iedereen boos
Heb je net seks gehad met Noel en cachet?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je net seks gehad met Noel en cachet?
ik vond het een alleraardigst grapje andersquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Goed paracetamol nemen hequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoor
Maar ik heb hoge koorts dus lach wel om meer dingen die niet grappig zijn
Spuit11quote:
[..]
Deze houden we er in.quote:
Ik ga het proberenquote:Op zondag 11 december 2016 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je het wel vol, 365 dagen wachten?
Er staat niet over een jaar, leer lezenquote:Op zondag 11 december 2016 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je het wel vol, 365 dagen wachten?
Verliezen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
echt weer zo'n mocro-kwaaltje, verliezen maar dan alsnog grote bek
'wacht maar, wacht maar'
daar op happenquote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verliezen?
Ze hebben amper gevochten. Er is geen winnaar
quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha daar stond lekkel, dat is Chinees voor lekker
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die lolbroek zit je als gegoten he
Okéquote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Het begon zo goed, rico mag best winnen maar had graag ff goede match gezien youknow
Hij moet zijn eigen ras beschermen hequote:
Wanneer heeft Badr voor het laatst op hoog niveau gebokst?quote:Op zondag 11 december 2016 00:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pls zeg, denk nie als dit niet was gebeurd
toch nog gelukt hehehehquote:
In de cel ahahquote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Badr voor het laatst op hoog niveau gebokst?
Rico knakte die arm als een knakworst. Terecht gewonnen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verliezen?
Rico breekt badr z'n armpje n badr geeft opquote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verliezen?
8 juli 2012, knockout binnen een halve minuut.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Badr voor het laatst op hoog niveau gebokst?
quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rico knakte die arm als een knakworst.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mijn mondhoek krulde wel beetje omhoog hoor
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vond het een alleraardigst grapje anders
Bedankt, nu kan ik eindelijk zonder te huilen in slaap vallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoor
Maar ik heb hoge koorts dus lach wel om meer dingen die niet grappig zijn
ik zit nog in mn proeftijdquote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef zeer het volgende:
[..]
was laatst ook trots toen ik een spellingwedstrijd won van een koppel downers
Helaas pindakaasquote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HALLO IK WILDE GRAAG ZO'N COCKGORILLAFIGHT GEZIEN
Jouw grappen zijn niet veel beter dan die van mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven noel?quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rico knakte die arm als een knakworst. Terecht gewonnen.
Niet toegeven dat Badr heeft verloren
Weer een man waar je op geilt?quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef Oberkullie het volgende:
Jammer dat het al afgelopen is was leuk om naar Rico te kijken
quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt, nu kan ik eindelijk zonder te huilen in slaap vallen
Jullie ontstijgen allebei haags' niveauquote:Op zondag 11 december 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn niet veel beter dan die van mij.
Vind dat vinkje echt irritant tbhquote:Op zondag 11 december 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stuur dat filmpje nog eensquote:Op zondag 11 december 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dat vinden mensen ook van jouquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind dat vinkje echt irritant tbh
Die weten niks van de sportquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef jamesdeen het volgende:
iedereen die nu terecht gewonnen roept
gwn toevoegen aan je adblockquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het inmiddels niet meer. Went vanzelf denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja als die blanke dit had zou je wel anders praten.quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die weten niks van de sport
Zijn niet opgegroeid met K1
Crewbash, je mag een half jaar op vakantiequote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
neeeheeeequote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rico had terecht gewonnen trouwens.
Toch, James?
Zeker zonder Noel zijn hulp? Die kan alleen maar aftuigen.quote:
Weet niet, op mobiel staat jouw username nu steeds verder naar rechts dan die van de rest. Dat is iets dat op blijft vallen denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie het inmiddels niet meer. Went vanzelf denk ik.
Nee want ik juichte voor Schilt toen die tegen badr ging vroegerquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja als die blanke dit had zou je wel anders praten.
Jij ging toch naar bed?quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet weer de kerst lampjes grap hoor.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet weer de kerst lampjes grap hoor.
die kijken alleen omdat ze viesmad zijn op badrquote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die weten niks van de sport
Zijn niet opgegroeid met K1
Links van je naam.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie het inmiddels niet meer. Went vanzelf denk ik.
Als ik een foto maak zie je alleen lichtjes, want slechte kwaliteit cameraquote:
Heeft Noel meegeholpen of niet?quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een foto maak zie je alleen lichtjes, want slechte kwaliteit camera
Misschien morgen ff
Nee. Gewoon bij m'n moeder thuis. Noel kan dat niet zoveel schelen, haha.quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft Noel meegeholpen of niet?
Heb dit jaar een nieuwe standaard gevonden. Je zet de boom in dat ding, je krikt drie keer en het ding staat stevig en recht,
Jeetje, dat is toch gezellig zo'n boom.quote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bij m'n moeder thuis. Noel kan dat niet zoveel schelen, haha.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRquote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
Dit is het huis van iemand bij ons in de buurt:
[ afbeelding ]![]()
Preciesquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
die kijken alleen omdat ze viesmad zijn op badr
Zo is dat.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch gezellig zo'n boom.
Nou ja, als hij er maar cadeautjes onder legt he.
Vind dit eigenlijk best leukquote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die lampjes kwam ik laatst tegen met zappen. Dat is volgens mij zo'n projector die je op je huis kunt richten.quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er geenquote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n vet hysterische kerstboom met gekleurde lampjes en allemaal gekleurde shit
Walgelijk
Klopt. Tell Sell shit, haha. Schijnt energie te vreten. Maar ach, yolo.quote:Op zondag 11 december 2016 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die lampjes kwam ik laatst tegen met zappen. Dat is volgens mij zo'n projector die je op je huis kunt richten.
Oké grinchquote:
Gekleurde lampjes en ballen in de boom zijn al 20 jaar niet mooi meer.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n vet hysterische kerstboom met gekleurde lampjes en allemaal gekleurde shit
Walgelijk
Ik vind die kralen ook stomquote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gekleurde lampjes en ballen in de boom zijn al 20 jaar niet mooi meer.
Lig al in bed, die houd je nog tegoed snoezelpoesquote:
Is goedquote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lig al in bed, die houd je nog tegoed snoezelpoes
Dat verklaart waarom het hier ineens zo hard waait en regent.quote:
Knusquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is goed
Zo ziet 'ie er hier uit.
[ afbeelding ]
ja komt door alle marokkanen in nederlandquote:Op zondag 11 december 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het hier ineens zo hard waait en regent.
Uh, ik heb het in het politieke debat al van alles gehoord, maar dat Marokkanen ook negatieve invloed hebben op het weer niet.quote:Op zondag 11 december 2016 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
ja komt door alle marokkanen in nederland
Ja erg jammer inderdaadquote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wedstrijd was so shit echt anticlimax
1-3 van Stoke gewonnen. Kwamen 1-0 achter.quote:
pussy die badr hequote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
wedstrijd was so shit echt anticlimax
Zijn ze ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs dat was echt zo geen win.
zou niet eens s blij zijn als ik zo had gewonnen
Hoeveel staan ze nu?quote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1-3 van Stoke gewonnen. Kwamen 1-0 achter.
Ze zijn aan de 40ste penalty bezig. Ze hebben er allebei 2 gemist tot nu toe.quote:
rico hoe die keek toen hij had gewonnen, meteen zo slijmen bij badr iedereen vond rico de bitchboy met geluk en hij wist 'tquote:
eh okquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze zijn aan de 40ste penalty bezig. Ze hebben er allebei 2 gemist tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |