Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik echt de enige die die hele vechtwedstrijd geen moer interesseert of wat?
Echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Snap ik Haags. Op dit soort avonden ben ik blij dat ik nec supporter ben
Ik welquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel me met de minuut zieker worden en ik heb geen paracetamol in huis
Wat heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaatquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :squote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ripquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
Hou anders even je muil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaat
Begin van het eindequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
Saai hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.
Niels plsquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je muil.
Bedankt hè.
Neem een lekkere warme douchequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb nog nooit griep gehad trouwens maar heb overal spierpijn en hoofdpijn en volgens mij heb ik koorts
Ja leuk. En?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn moeder was professioneel turnlerares, het is er met de paplepel ingegoten
windowsquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Neequote:
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;squote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
vind de laptop wel andere netwerken?
Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
goed van mij hequote:
chloortje fixt die shitquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
ricoquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie moet winnen en wie zou je eerder laten, Badr of Rico?
proef je niks van hoorquote:
zou zn vrouw ook welquote:
straatratquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, wilde eigenlijk de hele sig van chloro typen, maar dan krijg ik weer een ban. Zo niet
jij mag blijven ademen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, wilde eigenlijk de hele sig van chloro typen, maar dan krijg ik weer een ban. Zo niet
Kom danquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zitten jullie te wachten op gevecht joh.
zo ben ikquote:
Hay kaasknabbeltje van mequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
ik moet wel beetje ejaculeren van rico
Doe eensquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
ik moet wel beetje ejaculeren van rico
hey kaasknabbetjequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hay kaasknabbeltje van me
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zo ben ik
zal ik je druiven voeren?
doe ik alquote:
zou heimlich doen, reanimeren en mond-op-mondbeademing gevenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Ben alleen nu wel een beetje bang dat ik er in stik en niet meer kan ademen
Geil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zou heimlich doen, reanimeren en mond-op-mondbeademing geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |