Ok blij dat we elkaar begrijpen.quote:
dan kan je een TR zetten, tegenwoordig krijg je op fok een note of ban voor alles dat als aanstootgevend wordt ervarenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow ik vind dit uiterst kwetsend
Dan is er niks aan de hand idd. Maar owee als je kanker zegtquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Behalve als je een kindje met een afgeblazen onderbeen post en je 1% van het totale aantal posts van dit jaar hebt gemaakt.
als je terugkomt en psychische hulp nodig hebt maar dat niet kunt betalen moet je het laten wetenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ben God en de duivel in een lichaam
gaat dit nu over die haagse kneus?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Behalve als je een kindje met een afgeblazen onderbeen post en je 1% van het totale aantal posts van dit jaar hebt gemaakt.
Gaan we dan 1 op 1 sessies doen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
als je terugkomt en psychische hulp nodig hebt maar dat niet kunt betalen moet je het laten weten
Haha, Max tegen een Mocro in een golfquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
Jullie zitten zeker ook elke keer naar de F1 te kijken nu Max mee doet? Of alleen als hij tegen een Nederlandse Marokkaan moet rijden?
jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Gaan we dan 1 op 1 sessies doen?
ja ripquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:50 schreef jamesdeen het volgende:
Heeft hzaw nog steeds een klb ban voor "op de man spelen"?
heeft even geduurd voor ze wat met m'n tr's dedenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
SideEffect heeft ook een ban, dus daar kan hij niet meer mee posten.
ze waren druk bezig te bepalen of jantjevantongeren nu wel of niet een troll isquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft even geduurd voor ze wat met m'n tr's deden
of met reces. Is vast een marathonvergadering aan de ban van mapima vooraf gegaanquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ze waren druk bezig te bepalen of jantjevantongeren nu wel of niet een troll is
ga m'n huis niet meer uitquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pindasaus regelen voor Frank dan.
Trquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand idd. Maar owee als je kanker zegt
Wilde horizon.tv inloggen maar te vaak verkeerde wachtwoord :squote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen ziggo, doe ff live updaten dan
Handige harry :squote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde horizon.tv inloggen maar te vaak verkeerde wachtwoord :s
Roy donders huispak, jij?quote:
Welke gebruiken ze?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk toevallig Ash tegen Brock. Spannend gevecht.
quote:
Ja blijkbaar komen er allerlei gevechten voor, wist ik veel :squote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Duurt nog wel uur voor ze echt gaan vechten ws
Ben je weer dronken jongen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
Rustaaaaag. Alles beter dan poep roeren bij Zeer, Frank of Der_Mann lijkt me.
Of wacht, Zeer ruimt het zelf op, sorry.
Wel een rode satijnen toch?quote:
Ziet eruit alsof ze 40+ isquote:
Enorm sexyquote:
Dat jij nou op knakneuzen valt. Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:21 schreef jamesdeen het volgende:
Vrouwen die er alles aan doen om er zo mooi mogelijk uit te zienzo wanhopig
Je elke avond ladderzat belachelijk maken op een online forumquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit je weer te roeren in iets bruins?
Doe ff prive stream voor mij danquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:21 schreef Che_ het volgende:
WTF ZIJN DEZE HUPPELTRUTJES
laat badr vechten
Knakneuzen proberen lijkt me erger.. Je begint zelf met visualisatie James.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je elke avond ladderzat belachelijk maken op een online forum
Daarom beter tv kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:25 schreef Chloroform het volgende:
Krijg plaatsvervangende schaamte van niels
Heel goed jongen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lekker naar een ster kijken onder het genot van mooie zang.
Ziggo sport maar in topic in SPT staan er linksquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Doe ff prive stream voor mij dan
stopquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knakneuzen proberen lijkt me erger.. Je begint zelf met visualisatie James.
Dat weet ik en ik juich het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:25 schreef Chloroform het volgende:
Krijg plaatsvervangende schaamte van niels
WEEERRRRKKKTTTT_O_quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer deze ff
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-stream
Weet niet of werkt
Ik ga helemaal niks doen, zit prima hier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, misschien moet jij ook maar in poep roeren met je sarcasme
Hoe was je date?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd spierpijn in mijn benen en een wazig gevoel in mijn hoofd
Griep is coming
Oke, ik lig meer dan dat ik zit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks doen, zit prima hier.
quote:
hahaquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gvd spierpijn in mijn benen en een wazig gevoel in mijn hoofd
Hou op schei uit man. Ben in de rust met 200 teruggereden naar Den Haag.quote:
kk op joh kutantisemietquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knakneuzen proberen lijkt me erger.. Je begint zelf met visualisatie James.
Je was je voetbalschoenen vergeten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou op schei uit man. Ben in de rust met 200 teruggereden naar Den Haag.
Als ik mee had gedaan dan hadden ze wel gewonnen ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je was je voetbalschoenen vergeten?
O, je was naar Nijmegen. Ik dacht dat je zelf moest spelenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik mee had gedaan dan hadden ze wel gewonnen ja.
Neh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, je was naar Nijmegen. Ik dacht dat je zelf moest spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |