Saai hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.
Niels plsquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou anders even je muil.
Bedankt hè.
Neem een lekkere warme douchequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb nog nooit griep gehad trouwens maar heb overal spierpijn en hoofdpijn en volgens mij heb ik koorts
Ja leuk. En?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn moeder was professioneel turnlerares, het is er met de paplepel ingegoten
windowsquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop verbindt niet met wifi maar m'n telefoon en ipad wel, wtf is dit
Neequote:
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;squote:Op zaterdag 10 december 2016 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
vind de laptop wel andere netwerken?
Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
goed van mij hequote:
chloortje fixt die shitquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En was gewoon verbonden met mn eigen netwerk maar geen internet. Maar inmdidels opgelost. Netwerk vergeten, opnieuw opstarten en weer verbinding maken ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |