Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik echt de enige die die hele vechtwedstrijd geen moer interesseert of wat?
Echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Snap ik Haags. Op dit soort avonden ben ik blij dat ik nec supporter ben
Ik welquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel me met de minuut zieker worden en ik heb geen paracetamol in huis
Wat heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaatquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Twee tokkies die elkaar klapjes geven. Nou joepie.
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :squote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ripquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
Hou anders even je muil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
Nou joepie. Ik kijk echt nog liever Piet's weerbericht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig? dat is ook de enige reden dat GTFOOMH, oh oh cherso en al die andere sbs meuk bestaat
Begin van het eindequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ziek naar huis gegaan van werk vanavond. Heb nog nooit niet gewerkt vanwege ziek zijn :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |