Heeft Noel meegeholpen of niet?quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een foto maak zie je alleen lichtjes, want slechte kwaliteit camera
Misschien morgen ff
Nee. Gewoon bij m'n moeder thuis. Noel kan dat niet zoveel schelen, haha.quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft Noel meegeholpen of niet?
Heb dit jaar een nieuwe standaard gevonden. Je zet de boom in dat ding, je krikt drie keer en het ding staat stevig en recht,
Jeetje, dat is toch gezellig zo'n boom.quote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bij m'n moeder thuis. Noel kan dat niet zoveel schelen, haha.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRquote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
Dit is het huis van iemand bij ons in de buurt:
[ afbeelding ]![]()
Preciesquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
die kijken alleen omdat ze viesmad zijn op badr
Zo is dat.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch gezellig zo'n boom.
Nou ja, als hij er maar cadeautjes onder legt he.
Vind dit eigenlijk best leukquote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die lampjes kwam ik laatst tegen met zappen. Dat is volgens mij zo'n projector die je op je huis kunt richten.quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er geenquote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n vet hysterische kerstboom met gekleurde lampjes en allemaal gekleurde shit
Walgelijk
Klopt. Tell Sell shit, haha. Schijnt energie te vreten. Maar ach, yolo.quote:Op zondag 11 december 2016 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die lampjes kwam ik laatst tegen met zappen. Dat is volgens mij zo'n projector die je op je huis kunt richten.
Oké grinchquote:
Gekleurde lampjes en ballen in de boom zijn al 20 jaar niet mooi meer.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n vet hysterische kerstboom met gekleurde lampjes en allemaal gekleurde shit
Walgelijk
Ik vind die kralen ook stomquote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gekleurde lampjes en ballen in de boom zijn al 20 jaar niet mooi meer.
Lig al in bed, die houd je nog tegoed snoezelpoesquote:
Is goedquote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lig al in bed, die houd je nog tegoed snoezelpoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |