Ga slapen dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:45 schreef HPLC het volgende:
Echt zo moe als een garnaal al. Ik zei het toch, Drug
ik heb bijna net zo fysiek maar dan zonder spieren, een buikje, beduidend meer beharing en een spierwitte huidquote:
rtquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb bijna net zo fysiek maar dan zonder spieren, een buikje, beduidend meer beharing en een spierwitte huid
Ik klets er ff een whisky tegenaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik lig al in bed, dus zal zo wel wegzakken
knap irritant jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus, ik ben wel echt knap ja.
Wat wat wat wat gebeurd erquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
heeft badr nou opgegeven, wat is er gaande
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jijquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur eens op met dat gevecht zeg. Lekker belangrijk.
Dit inderdaad. Bek houden gvd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jij
Belangrijker dan welke post van jou dan ook wel. En dat zeg ik als iemand die nooit zoiets kijkt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pleur eens op met dat gevecht zeg. Lekker belangrijk.
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijnquote:
Dat weet niemandquote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijn
Haha, mad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
houd je bek eens, jij met je voetbalgezanik hele tijd ook, nu mogen wij, opgedonderd nu jij
haha, mad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Belangrijker dan welke post van jou dan ook wel. En dat zeg ik als iemand die nooit zoiets kijkt.
wat een pussyquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kreeg knietje tegen zijn arm en gaf op vanwege de pijn
Is wel vaker zo toch bij zulke gevechten, kunnen volgens mij niet vaak de verwachtingen waarmakenquote:
Zeker, ben echt helemaal dol nu.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
nou, dat was het 2 uur wachten wel waard dus
Ja normaal lig ik om 9 uur al in bed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie hebben ruim twee uur zitten wachten op een uitgestelde wedstrijd tussen twee homo's.
McGregor vs Aldo.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel vaker zo toch bij zulke gevechten, kunnen volgens mij niet vaak de verwachtingen waarmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |