abonnement Unibet Coolblue
pi_167229880
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
De release staat momenteel gepland voor maart 2017. Een exacte datum, of prijs, is nog niet bekend. Ook weten we nog niet welke games tijdens de launch te spelen zijn, al zijn Just Dance en Zelda zeer waarschijnlijk aanwezig.



Kan de Switch zich meten met de PS4 of Xbone?
De exacte specificaties zijn nog niet bekendgemaakt. Wel weten we dat er een custom Nvidia chip in zit. Meer info hierover kun je lezen op de website van Nvidia.



Wie maken er allemaal games voor Switch?
Welke games ze gaan maken is nog niet bekend, maar het is een flink grotere lijst dan die voor WiiU tijdens de aankondiging. Een hele verbetering dus!


Is er nog iets dat ik moet weten?
Neuh, voorlopig moeten we het doen met de informatie uit de bovenstaande trailer en de officiële site van Nintendo. Het volgende informatiemoment komt waarschijnlijk pas weer in 2017. Alles wat je in de tussentijd leest is niet bevestigd. Een batterijduur van drie uur? Mogelijk iets langer. Geen touchscreen? Misschien niet. Remasters van Splatoon en Mario Kart 8? Waarschijnlijk wel. Enzovoorts. Nog even geduld dus voor meer info. Tot die tijd lekker dromen van een mooie console met een 3D Mario die ons weer kan verwonderen zoals Mario 64 dat deed.

Game on!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:59:15 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167303810
Yooka Laylee komt naar Switch *O* Ten koste van een WiiU-release.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held dinsdag 13 december 2016 @ 18:31:42 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_167305383
Dat vermoedde ik tijdens de Kickstarter campagne al, dat die Wii U versie er waarschijnlijk nooit zou komen.
Ik denk dat ik voor Steam heb gekozen toen, maar ik zie nu dat ze gaan aanbieden om te upgraden naar een fysieke release. Switchen naar de switch klinkt dan weer interessant.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 18:34:00 #4
35723 crew  GGMM
pi_167305438
Pure oplichterij dus die kickstarter-campagne.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Donald Duck held dinsdag 13 december 2016 @ 18:38:20 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_167305553
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:34 schreef GGMM het volgende:
Pure oplichterij dus die kickstarter-campagne.
Met Kickstarter koop je geen product. Je investeert in iets. En als het goed uitpakt beloont zich dat in een product. Ik heb tot nu toe 15 projecten gesteund op Kickstarter en dat gaat bijna allemaal goed, maar eentje lijkt mislukt te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 18:40:05 #6
35723 crew  GGMM
pi_167305609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Met Kickstarter koop je geen product. Je investeert in iets.
Ik weet wat een kickstarter is ja, dank je.

Echter steun ik die kickstarter op basis van beloftes. De belofte dat deze game voor de Wii-U uit zou komen bijvoorbeeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Donald Duck held dinsdag 13 december 2016 @ 18:43:17 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_167305697
Geen afdwingbare 'belofte'. Je hebt niks gekocht door mee te doen aan de campagne. Dus ook nergens recht op. Een investering kan mislukken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 18:44:35 #8
35723 crew  GGMM
pi_167305730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen afdwingbare 'belofte'. Je hebt niks gekocht door mee te doen aan de campagne. Dus ook nergens recht op. Een investering kan mislukken.
Dat die mensen hun geld mooi kwijt zijn nu dat snapte ik al ja, vandaar mijn post dat het oplichters zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Donald Duck held dinsdag 13 december 2016 @ 18:52:48 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_167305978
Ze kunnen overstappen naar een ander platform.
Investeerders nemen een zeker risico en gaan daarmee erg bewust akkoord. Van oplichterij is echt geen sprake. Een investering is simpelweg geen garantie op succes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_167306170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat die mensen hun geld mooi kwijt zijn nu dat snapte ik al ja, vandaar mijn post dat het oplichters zijn.
Je hebt groot gelijk, beter steken ze al hun moeite vanaf nu nog in het uitbrengen van een brakke WiiU game, daar zullen de backers blij mee zijn :)
pi_167306178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze kunnen overstappen naar een ander platform.
Investeerders nemen een zeker risico en gaan daarmee erg bewust akkoord. Van oplichterij is echt geen sprake. Een investering is simpelweg geen garantie op succes.
maar het is een mooi mes in de rug van al je "investeerders", door dit soort acties worden kickstarter campanges steeds sneller en steeds minder populair
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 19:00:34 #12
35723 crew  GGMM
pi_167306203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Investeerders nemen een zeker risico en gaan daarmee erg bewust akkoord.
Een risico dat ontstaat door overmacht ja, niet doordat ze simpelweg leugens verspreiden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk, beter steken ze al hun moeite vanaf nu nog in het uitbrengen van een brakke WiiU game, daar zullen de backers blij mee zijn :)
De backers die daardoor geen andere console hoeven kopen om deze game te spelen zullen daar inderdaad blij mee zijn, ja. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167306214
Is er al iets bekend over Dragon Quest Games die naar de switch gaan? (Of final Fantasy?)
pi_167306268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een risico dat ontstaat door overmacht ja, niet doordat ze simpelweg leugens verspreiden.

[..]

De backers die daardoor geen andere console hoeven kopen om deze game te spelen zullen daar inderdaad blij mee zijn, ja. :)
Jep, jammer dan, risico van een investering. Wees blij dat je geen peachy printer besteld hebt.
  Redactie Games dinsdag 13 december 2016 @ 19:03:18 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_167306288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is er al iets bekend over Dragon Quest Games die naar de switch gaan? (Of final Fantasy?)
X en XI.
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 19:03:50 #16
35723 crew  GGMM
pi_167306302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef Gutanoth het volgende:
Jep, jammer dan, risico van een investering.
Makkelijk praten ja. Als jij geld neergelegd hebt en ze zouden deze hele game wijzigen naar iets wat je niet leuk zou vinden zou je nu huilen.

Maar dit overkomt jou niet dus boeit het niet.

Jammer dat soort kortzichtigheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167306385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Makkelijk praten ja. Als jij geld neergelegd hebt en ze zouden deze hele game wijzigen naar iets wat je niet leuk zou vinden zou je nu huilen.

Maar dit overkomt jou niet dus boeit het niet.

Jammer dat soort kortzichtigheid.
Ik heb ondertussen al een stuk of 10 kickstarters gebacked, waarvan er 3 mislukt zijn. Vaak krijg je dan een email met excuses en daar moet je het mee doen. In dit geval heb je de mogelijkheid om de game op steam, PS4, Xbone of zelfs Switch alsnog te krijgen. goede oplossing lijkt me.
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 19:09:33 #18
35723 crew  GGMM
pi_167306452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen al een stuk of 10 kickstarters gebacked, waarvan er 3 mislukt zijn.
Doordat ze bewust terugkwamen op beloftes?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167306498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Doordat ze bewust terugkwamen op beloftes?
Een ervan zelfs omdat een van de eigenaren van de kickstarter er besloot een huis van te bouwen ;)
  Forum Admin dinsdag 13 december 2016 @ 19:12:45 #20
35723 crew  GGMM
pi_167306542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Een ervan zelfs omdat een van de eigenaren van de kickstarter er besloot een huis van te bouwen ;)
:D

Respect dat je daar zo lichtzinnig mee omgaat dan en vertrouwen blijft houden. Voor mij een reden niet mee te doen aan kickstarters. :)

Niet dat ik dat al deed trouwens, en ik heb geen Wii-U meer ook, deze jongen koopt sws een Switch, maar het ging om het principe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167306618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D

Respect dat je daar zo lichtzinnig mee omgaat dan en vertrouwen blijft houden. Voor mij een reden niet mee te doen aan kickstarters. :)

Niet dat ik dat al deed trouwens, en ik heb geen Wii-U meer ook, deze jongen koopt sws een Switch, maar het ging om het principe.
Hier staat het verhaal van die printer een beetje kort en bondig verteld

Je moet er eigenlijk gewoon vanuit gaan dat het niet gaat lukken. Vaak back ik ook alleen projecten waarvan ik het echt tof zou vinden als het zou lukken en ik diegene het ook gun om het te proberen. In dit geval dus ook een Banjo Kazooie nageslacht :P
pi_167328165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D

Respect dat je daar zo lichtzinnig mee omgaat dan en vertrouwen blijft houden. Voor mij een reden niet mee te doen aan kickstarters. :)

Niet dat ik dat al deed trouwens, en ik heb geen Wii-U meer ook, deze jongen koopt sws een Switch, maar het ging om het principe.
Gaan we dan een keertje samen karten? :)
  woensdag 14 december 2016 @ 19:58:01 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167328436
quote:
Jezus draait die Switch op een Pentium II ofzo dat die video zo hapert? Wat een nietszeggende trailer! Weer een kind in de hoofdrol, kiddy console confirmed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin woensdag 14 december 2016 @ 20:31:37 #25
35723 crew  GGMM
pi_167329507
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gaan we dan een keertje samen karten? :)
Dat lijkt me ontzettend leuk. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167329542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat lijkt me ontzettend leuk. :)
ik kon op de wii ook van die gekke jappen winnen online dus je bent gewaarschuwd
  Forum Admin woensdag 14 december 2016 @ 20:33:36 #27
35723 crew  GGMM
pi_167329561
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik kon op de wii ook van die gekke jappen winnen online dus je bent gewaarschuwd
Mooi, ik ben ook teringgoed namelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167329588
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mooi, ik ben ook teringgoed namelijk.
met wie race je altijd
  Forum Admin woensdag 14 december 2016 @ 20:35:26 #29
35723 crew  GGMM
pi_167329618
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

met wie race je altijd
Op de vorige met Dry Bowser

Daarvoor op de Wii met Funky :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167337681
Hmm, chipset blijkt Maxwell te zijn, geen Pascal. Dat zou jammer zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167337807
Rime heeft een rating gekregen in Brazilië voor PS4, pc, XBO én Switch!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 15 december 2016 @ 08:15:59 #32
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167337963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, chipset blijkt Maxwell te zijn, geen Pascal. Dat zou jammer zijn.
Die had ik nog niet gelezen. Maar ik heb toch geen idee wat het verschil zou zijn, behalve wellicht een iets snellere chip.
pi_167338756
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die had ik nog niet gelezen. Maar ik heb toch geen idee wat het verschil zou zijn, behalve wellicht een iets snellere chip.
quote:
I have a few immediate thoughts after reading through the article:
Firstly, it's worth noting the difference between Maxwell and Pascal is almost entirely down to the manufacturing process. Maxwell was made on 28nm (and in the case of the TX1, 20nm) whereas Pascal is made on 16nm. The actual architectural difference between the two is minimal, and aside from improved color buffer compression, largely irrelevant for a device like the Switch.
Despite that, the article never makes any mention of the manufacturing process. I find that extremely strange, as it's obviously the defining difference between the two sets of GPUs.
In fact, the article gets the difference between the two completely the wrong way around, saying "Nintendo's box is relatively small, and so it has to fit into the heat profile of a portable device, rather than a set-top box. That's another reason that explains the older Maxwell technology, as opposed to the Pascal's state-of-the-art tech." Pascal is literally a more power efficient version of Maxwell, so the incentive would be the other way around.
The author says "we expect the Nintendo Switch to be more than 1 teraflop in performance", which is notably higher than even those of us who were expecting Pascal were considering (I literally posted earlier today with a 500-750 Gflop estimate). If this is a Maxwell chip, then that would mean at least 4 SMs (512 "CUDA cores") at 1GHz, as they're not going to be able to push much past that on 28/20nm. This is a much larger GPU than most people would have been expecting.
I see a few different scenarios here:
The Switch SoC uses Maxwell at 20nm, and simply has a much larger GPU than anticipated to account for the performance.
Nintendo looked at the feature-set planned for Pascal when design started, realised that the new features were largely irrelevant, and decided that they would save time and just use a straight-forward die shrink of Maxwell to 16nm instead. That would technically be a Maxwell GPU, but would be almost completely indistinguishable from Pascal in terms of performance.
The sources are wrong about Maxwell, the 1 Tflop performance, or both.
Basically, if you're to take the article as being accurate, then the only worthwhile takeaway is this quote:
A Maxwell Tflop is identical to a Pascal Tflop, and it's largely irrelevant to us whether they achieved that by using a larger Maxwell GPU on 20nm/28nm at a lower clock or a smaller Pascal GPU on 16nm at a higher clock
Bron
  Redactie Games donderdag 15 december 2016 @ 09:59:06 #34
181272 crew  Noppie2000
pi_167338993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, chipset blijkt Maxwell te zijn, geen Pascal. Dat zou jammer zijn.
Als ik de quotes van Guta lees, wat is er dan precies jammer aan? Qua performance zou het blijkbaar weinig tot geen verschil maken.

*heeft totaal geen verstand van dit soort zaken :P
pi_167339801
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als ik de quotes van Guta lees, wat is er dan precies jammer aan? Qua performance zou het blijkbaar weinig tot geen verschil maken.

*heeft totaal geen verstand van dit soort zaken :P
Pascal is kleiner en zuiniger. Voor zover ik het begrijp dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167340442
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Pascal is kleiner en zuiniger. Voor zover ik het begrijp dan.
Dat lijkt inderdaad het enige verschil te zijn, heeft vooral te maken met dat het grootste verschil tussen maxwell en pascal is dat er in maxwell Mosfets zijn toegepast en in pascall finfet. Het voordeel van finfet tegenover mosfet is:

quote:
It offers a number of advantages over the planar MOSFET.

From the device designer's perspective:
1) Higher transconductance (current out per voltage in)
2) Lower apparent input capacitance for the same gain
3) Less wafer area per transistor to get high gain, as the fin height can be increased in order to get high gain
4) Fully depleted structure, enabling better on/off contrast
5) I-V curves get flatter, meaning lower dynamic power consumption.

From the physicist's perspective:
1) Channel quantization, leading to sharper contrast between on/off states
2) Channel quantization, leading to better current density due to confined density of states instead of free density of states
3) Again, channel quantization, reducing short-channel effects by more effectively physically separating the source and drain rather than letting them couple as a PNP or NPN structure beneath the channel

And lastly, from the consumer/user's perspective:
1) Faster switching speed. (comes from lower input capacitance and higher dynamic current density)
2) Lower power consumption (comes from lower parasitic capacitance and better on/off characteristics).
Buiten dit alles, als Nintendo er gewoon voor gekozen heeft een Maxwell SoC te kiezen met eenzelfde hoeveelheid power als een Pascal SoC (wat waarschijnlijk betekent dat de SoC groter is) maakt het voor de performance niet uit

Edit:

Wel is het zo dat een Pascal SoC een stuk energiezuiniger is. Naast dat een Maxwell SoC dus meer ruimte opneemt dat anders voor batterij gebruikt zou kunnen worden, gaat de switch op een Pascal SoC theoretisch ook langer mee op een lading
pi_167340600
Zitten meer mensen te wachten op Mario run? Die komt vandaag uit. Net even mn itunes tegoed opgewaardeerd nu maar wachten op het verlossende push bericht.
Gegroet!
  Redactie Games donderdag 15 december 2016 @ 11:59:03 #38
181272 crew  Noppie2000
pi_167340827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:43 schreef Zspirit het volgende:
Zitten meer mensen te wachten op Mario run? Die komt vandaag uit. Net even mn itunes tegoed opgewaardeerd nu maar wachten op het verlossende push bericht.
Ja, maar de Androidversie duurt nog wel even :+
pi_167341403
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja, maar de Androidversie duurt nog wel even :+
Helaas :(
pi_167341657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat lijkt inderdaad het enige verschil te zijn, heeft vooral te maken met dat het grootste verschil tussen maxwell en pascal is dat er in maxwell Mosfets zijn toegepast en in pascall finfet. Het voordeel van finfet tegenover mosfet is:

[..]

Buiten dit alles, als Nintendo er gewoon voor gekozen heeft een Maxwell SoC te kiezen met eenzelfde hoeveelheid power als een Pascal SoC (wat waarschijnlijk betekent dat de SoC groter is) maakt het voor de performance niet uit

Edit:

Wel is het zo dat een Pascal SoC een stuk energiezuiniger is. Naast dat een Maxwell SoC dus meer ruimte opneemt dat anders voor batterij gebruikt zou kunnen worden, gaat de switch op een Pascal SoC theoretisch ook langer mee op een lading
Als de Switch opgeladen kan worden met een micro usb aansluiting ben ik tevreden. Powerbankje mee en gaan.
pi_167341876
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als de Switch opgeladen kan worden met een micro usb aansluiting ben ik tevreden. Powerbankje mee en gaan.
Uiteraard, dat is ook wel best.
pi_167342216
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als de Switch opgeladen kan worden met een micro usb aansluiting ben ik tevreden. Powerbankje mee en gaan.
de vraag is dan hoe lang je kan spelen met een 10.000 mah powerbank, kan me voorstellen dat dat hooguit een uurtje is.
Gegroet!
pi_167342348
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:17 schreef Zspirit het volgende:

[..]

de vraag is dan hoe lang je kan spelen met een 10.000 mah powerbank, kan me voorstellen dat dat hooguit een uurtje is.
Wat? :')

De wiiu gamepad had standaard een batterij van 1500mAh, de extended batterij (die je gewoon zelf kon vervangen) een grootte van 2550mAh
pi_167342974
Ja maar dat is volgens mij niet echt te vergelijken.
De Wiiu gamepad is wel wat anders dan de switch. Bij de switch moeten ook nog eens alle hardware op de accu draaien. Bij de wiiu gebeurde dat allemaal gewoon met je wiiu op de netstroom. Dat zorgt echt voor voor aanzienlijk meer stroomgebruik vandaar mijn opmerking. Waarschijnlijk is 10.000mah per uur wel wat overdreven.

en waar blijft mario, had m inmiddels wel in de store verwacht :(
Gegroet!
pi_167343101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:49 schreef Zspirit het volgende:
Ja maar dat is volgens mij niet echt te vergelijken.
De Wiiu gamepad is wel wat anders dan de switch. Bij de switch moeten ook nog eens alle hardware op de accu draaien. Bij de wiiu gebeurde dat allemaal gewoon met je wiiu op de netstroom. Dat zorgt echt voor voor aanzienlijk meer stroomgebruik vandaar mijn opmerking. Waarschijnlijk is 10.000mah per uur wel wat overdreven.

en waar blijft mario, had m inmiddels wel in de store verwacht :(
Ik zit ook in spanning hier ;(
pi_167343784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:49 schreef Zspirit het volgende:
Ja maar dat is volgens mij niet echt te vergelijken.
De Wiiu gamepad is wel wat anders dan de switch. Bij de switch moeten ook nog eens alle hardware op de accu draaien. Bij de wiiu gebeurde dat allemaal gewoon met je wiiu op de netstroom. Dat zorgt echt voor voor aanzienlijk meer stroomgebruik vandaar mijn opmerking. Waarschijnlijk is 10.000mah per uur wel wat overdreven.

en waar blijft mario, had m inmiddels wel in de store verwacht :(
Betere vergelijking is een Nvidea Shield K1 tablet, deze heeft een batterij van iets meer dan 5000 mAh, met een Powerbank van 10000mAh kan je hem dus 2 keer volledig opladen, theoretisch gezien, praktisch gezien iets minder, maar ach.
pi_167344111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Betere vergelijking is een Nvidea Shield K1 tablet, deze heeft een batterij van iets meer dan 5000 mAh, met een Powerbank van 10000mAh kan je hem dus 2 keer volledig opladen, theoretisch gezien, praktisch gezien iets minder, maar ach.
Hmm valt me enorm mee dan inderdaad. Had het veel erger verwacht. Als ik met mn NX en een powerbank 8 uur vooruit kan ben ik dik tevreden.

Ondertussen nog steeds geen Mario run :X
Gegroet!
pi_167344429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat lijkt me ontzettend leuk. :)
Ik heb net de WiiU weer naar mn zusje gedaan :(
pi_167350385
Wat patent-info, inclusief tekeningen van een Switch/VR-ding.
https://tweakers.net/nieu(...)e-koeling-heeft.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167351067

Best slecht, maar toch geinig :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167359759
Mario Run is er :*
Wie dit leest is hek.
pi_167362006
Super gay van Nintendo dat het nog niet voor Android er is. Waarom niet tegelijk uitbrengen? :')
  vrijdag 16 december 2016 @ 05:02:52 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167363062
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef rickyszz het volgende:
Super gay van Nintendo dat het nog niet voor Android er is. Waarom niet tegelijk uitbrengen? :')
Apple zal wel centjes betalen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167363553
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 05:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Apple zal wel centjes betalen.
Jep, en eerst even goed cashen voor de game gepirate wordt op Android
pi_167364166
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef rickyszz het volgende:
Super gay van Nintendo dat het nog niet voor Android er is. Waarom niet tegelijk uitbrengen? :')
Omdat het een hel is voor Android te programmeren, in vergelijking tot iOS.
pi_167364182
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef rickyszz het volgende:
Super gay van Nintendo dat het nog niet voor Android er is. Waarom niet tegelijk uitbrengen? :')
Las tijd terug dat er de helft minder downloads zijn in Apples app store maar dat er wel viermaal meer verdiend wordt.
Daarnaast zal het ontwikkelen wat makkelijker zijn qua schermresoluties e.d. dat bij de iPhone veel beperkter is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167364449
Voor een app op je iPhone, is het nog best een goede game ook.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_167367006
Mario Run - 950 recensies: een derde geeft 5 sterren, een derde 1 ster (uiteraard zonder onderbouwing) en de rest 2-4 :')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167367923
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef rickyszz het volgende:
Super gay van Nintendo dat het nog niet voor Android er is. Waarom niet tegelijk uitbrengen? :')
iOS-users moeten eerst de bugs er uit halen. ;)

Overigens vraag ik me af of deze game echt leuker is dan de Rayman endless runners.
pi_167369073
Mario Run is leuk, maar jammer dat je na drie levels al weer moet betalen. Dit wordt geen nieuwe Pokémon Go.
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:00:44 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167369146
Meest recente leaks stellen dat de Switch toch wel een stuk minder krachtig is dan de Xbox One en de PS4? Indien waar gaat dat de third party support (weer) geen goed doen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:07:49 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167369309
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef Aether het volgende:
Mario Run - 950 recensies: een derde geeft 5 sterren, een derde 1 ster (uiteraard zonder onderbouwing) en de rest 2-4 :')
De één-ster-stemmers vinden de tien euro vast teveel geld. Wel een iPhone kopen maar niet voor apps willen betalen :')

Even een apart topic gemaakt trouwens:
GAM / Super Mario Run: Eindelijk Mario op je telefoon!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:08:19 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167369321
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:00 schreef Twiitch het volgende:
Meest recente leaks stellen dat de Switch toch wel een stuk minder krachtig is dan de Xbox One en de PS4? Indien waar gaat dat de third party support (weer) geen goed doen.
Nee, dat lees je niet helemaal goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167369327
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:00 schreef Twiitch het volgende:
Meest recente leaks stellen dat de Switch toch wel een stuk minder krachtig is dan de Xbox One en de PS4? Indien waar gaat dat de third party support (weer) geen goed doen.
Ligt maar net aan hoe groot de user base is. Als die net zo groot gaat zijn als Xbox One en PS4 gaan de third party het niet links laten liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luukiemaster op 16-12-2016 14:09:12 (Typo) ]
Ja, hoi!
pi_167369841
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De één-ster-stemmers vinden de tien euro vast teveel geld. Wel een iPhone kopen maar niet voor apps willen betalen :')

Even een apart topic gemaakt trouwens:
GAM / Super Mario Run: Eindelijk Mario op je telefoon!
Heb dat nooit begrepen dat een mobile game minder/niets mag kosten. Zelfde probleem op handheld. Met de Game Boy kon ik het nog begrijpen maar tegenwoordig zijn die titels vrijwel gelijk qua inhoud aan de PS3/4-versie.

Ironisch genoeg was dit een van de redenen dat Nintendo/Iwata geen mobile games wilde maken...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:25:47 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167370917
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Heb dat nooit begrepen dat een mobile game minder/niets mag kosten. Zelfde probleem op handheld. Met de Game Boy kon ik het nog begrijpen maar tegenwoordig zijn die titels vrijwel gelijk qua inhoud aan de PS3/4-versie.

Ironisch genoeg was dit een van de redenen dat Nintendo/Iwata geen mobile games wilde maken...
Mensen die moeilijk doen over eenmalig een tientje spenderen moeten misschien geen dure smartphone met internetabbo aanschaffen :')
pi_167371316
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mensen die moeilijk doen over eenmalig een tientje spenderen moeten misschien geen dure smartphone met internetabbo aanschaffen :')
Ik denk niet dat dat het is. Men vind de tijd dat je zo'n spel speelt te kort en geen 10 euro waard (waar die grens ligt weet ik niet want ik zie het ook bij RPGs van 100 uur die 40 euro kosten).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167371596
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het is. Men vind de tijd dat je zo'n spel speelt te kort en geen 10 euro waard (waar die grens ligt weet ik niet want ik zie het ook bij RPGs van 100 uur die 40 euro kosten).
Zoiets is toch persoonlijk. Zelf vind ik die 10 Euro het wel waard, maar het spel moet maar net je ding zijn.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:20:27 #69
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167372160
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zoiets is toch persoonlijk. Zelf vind ik die 10 Euro het wel waard, maar het spel moet maar net je ding zijn.
Zeker waar dat het persoonlijk is, toch ben ik het er niet hélemaal mee eens. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren, maar ik merk dat de algemene tendens van mobiele games is dat games gratis MOETEN zijn. Alles wat eventueel P2W of Fremium is, zijn slechte games en hoe durven bedrijven geld te vragen voor games?! Veel mensen hanteren toch een zekere trieste gedachtegang wanneer het gaat om indie-en F2P games, (welke pricing strategy er dan ook achter zit..)
pi_167372514
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zoiets is toch persoonlijk. Zelf vind ik die 10 Euro het wel waard, maar het spel moet maar net je ding zijn.
Uiteraard. Het gaat er ook niet om of je het er voor over hebt -- ik wacht bij sommige spellen ook tot een prijsdaling -- maar dat een mobiel spel sowieso (bijna) gratis moet zijn. Die instelling is echt van de laatste 5 jaar, toen Apples app store en Google Play opkwamen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167372692
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mensen die moeilijk doen over eenmalig een tientje spenderen moeten misschien geen dure smartphone met internetabbo aanschaffen :')
'Eenmalig' een tientje. Dit spel is echt geen tientje waard als je kijkt naar wat er nog meer in de Appstore ligt voor veel minder geld. Mario kon beter rond de 2,99 zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door videonatic op 16-12-2016 16:55:48 ]
pi_167374263
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:08 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Ligt maar net aan hoe groot de user base is. Als die net zo groot gaat zijn als Xbox One en PS4 gaan de third party het niet links laten liggen.
Dan moet die user base er wel eerst zijn. Er zullen altijd wel fans zijn die direct de Switch gaan pre-orderen, maar de meesten zullen eerst afwachten welke games allemaal beschikbaar zijn of zullen komen.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:46:16 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167374335
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:08 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Ligt maar net aan hoe groot de user base is. Als die net zo groot gaat zijn als Xbox One en PS4 gaan de third party het niet links laten liggen.
Ik denk dat een groot deel van de potentiële userbase al afhaakt wanneer het krachtsverschil wederom substantieel blijkt te zijn. Ik heb persoonlijk geen zin in nog een WiiU debacle dus ik wacht ook even af.

Verder ben ik het ook niet eens met mensen die roepen "Het is een handheld dus hij kan/hoeft niet zo krachtig te zijn!" Nee, het is een hybride. Niemand zou een Toyota Prius gekocht hebben wanneer die op de elektromotor maximaal 50 kilometer per uur zou halen. Ik hoop daarom echt dat de dock redelijk wat rekenkracht toevoegt. Maar goed, we zien het in januari wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 17-12-2016 11:59:34 ]
  maandag 19 december 2016 @ 16:42:10 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167446793
quote:
PRE-ORDER CANCELED NINTENDO DOOOOOOOMED
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167446882
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PRE-ORDER CANCELED NINTENDO DOOOOOOOMED
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167449780
Ik wacht in ieder geval het evenement af.
SOONY
pi_167450266
Pfff ze leren het ook nooit. De WiiU was een niche product en nu hebben ze zoiets van laten we er nog eentje maken? :')
  maandag 19 december 2016 @ 19:07:19 #79
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167450897
Ik wacht ook nog even de evenementen af. Kijken wat ze daar vertellen en laten zien.
pi_167457100
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167472522
quote:
Zeker mooi alhoewel dit PS4 beelden zijn.
pi_167483984
_O-
SOONY
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:07:33 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167484232
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ] _O-
:D !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167488369
Elke nintendo console weer het zelfde liedje.
Mensen verwachten specs.
Nintendo levert geen specs
Internet gaat huilen.

Snap het wel maar kom op, leer nou eens dat Nintendo een hele andere strategie hanteert.
Voor mij echt totaal geen verassing in ieder geval.
Gegroet!
pi_167489922
Ik weet dat nintendo altijd express oudere hardware kiest zodat het makkelijker is om er voor te maken.

Maar niet eens de ps4 kwa hardware? De ps4 is al zolang uit
pi_167490159
Als ik maar een nieuwe Pokémon op mijn tv kan gaan spelen.
SOONY
pi_167490203
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:48 schreef DKUp het volgende:
Als ik maar een nieuwe Pokémon op mijn tv kan gaan spelen.
metroid
pi_167490211
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:50 schreef tailfox het volgende:

[..]

metroid
Wie?
SOONY
  woensdag 21 december 2016 @ 08:47:50 #91
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167492227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:52 schreef Zspirit het volgende:
Elke nintendo console weer het zelfde liedje.
Mensen verwachten specs.
Nintendo levert geen specs
Internet gaat huilen.

Snap het wel maar kom op, leer nou eens dat Nintendo een hele andere strategie hanteert.
Voor mij echt totaal geen verassing in ieder geval.
Elke Nintendo console? Dat is pas echt iets van de laatste twee generaties.

Ik vind het zeer begrijpelijk dat mensen tegenwoordig iets meer van Nintendo verwachten.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 21 december 2016 @ 08:57:12 #92
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167492307
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:38 schreef tailfox het volgende:
Ik weet dat nintendo altijd express oudere hardware kiest zodat het makkelijker is om er voor te maken.

Maar niet eens de ps4 kwa hardware? De ps4 is al zolang uit
Het is niet makkelijker om voor te maken. De voornaamste reden is dat het betaalbaar blijft.
pi_167492333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 08:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is niet makkelijker om voor te maken. De voornaamste reden is dat het betaalbaar blijft.
playstation heeft net de pro uitgebracht. Dat ding minstens sterker maken dan de vorige gen staat wel leuk.


Maar goed hardware verkoopt niet games wel
  woensdag 21 december 2016 @ 09:01:04 #94
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167492349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 08:47 schreef seto het volgende:

[..]

Elke Nintendo console? Dat is pas echt iets van de laatste twee generaties.

Ik vind het zeer begrijpelijk dat mensen tegenwoordig iets meer van Nintendo verwachten.
Eh? Bijna elke Nintendo console had geen top of the line specs toen die uit is gebracht. Dat begon al met de NES. Die had als opdracht om Donkey Kong thuis te kunnen spelen. Dat hebben ze aardig weten te rekken met externe chips, maar toentertijd was de 6502 die in de NES zat al niet de beste keus. De keus van de SNES was deels gebaseerd op backwards compatibility. De chip die er in zat is een variant van de 6502. Deze had ondersteuning voor de oude instructie set, waardoor de CPU ook als NES inzet baar zou zijn geweest. Wat Nintendo wél meestal doet zijn custom aanpassingen aan de PPU, wat het geheel gewoon krachtiger maakt. Of ze dat met de huidige switch doen weet ik niet, ik denk dat Nvidia daar meer verstand van heeft dan Nintendo op dit moment.

Gameboy? zelfde verhaal. Gameboy Advance? Zelfde verhaal. Volgens mij is de enige uitzonder de N64 geweest :).
pi_167497475
^ precies dit.
Ik verwacht geen goede hardware van Nintendo.
NGC was wel oke qua hardware voglens mij maar geen DVD speler was toen erg jammer.

Maar lang verhaal kort: Nintendo gaat voor ervaring niet voor hardware. Is altijd al zo geweest, daarom snap ik niet dat mensne nog steeds sterke hardware(specs) in nintendo consoles verwachten.
Gegroet!
pi_167500206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:06 schreef Zspirit het volgende:
^ precies dit.
Ik verwacht geen goede hardware van Nintendo.
NGC was wel oke qua hardware voglens mij maar geen DVD speler was toen erg jammer.

Maar lang verhaal kort: Nintendo gaat voor ervaring niet voor hardware. Is altijd al zo geweest, daarom snap ik niet dat mensne nog steeds sterke hardware(specs) in nintendo consoles verwachten.
Voor ontwikkelaars lijkt het me wel handig als de hardware(specs) redelijk in de buurt komt van bijvoorbeeld de PS4. Kunnen ze gelijk voor meerdere consoles een game maken. Verder vind ik dat van ervaring ook wel een beetje overdreven. De enige bijzondere/revolutionaire consoles die Nintendo heeft uitgebracht zijn de Nes en Wii. De andere consoles hebben het vooral moeten hebben van de games.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 21 december 2016 @ 17:09:56 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167501563
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:06 schreef Zspirit het volgende:
^ precies dit.
Ik verwacht geen goede hardware van Nintendo.

Nintendo maakt alleen maar goede hardware. Heb nog nooit een WiiU gehad die discs uitspuugt, of een controller waarvan het rubber scheurt, of misschien een Wii die wiebelt? Groen beeld ook nog nooit gehad trouwens.

PS4 doet het allemaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167501932
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nintendo maakt alleen maar goede hardware. Heb nog nooit een WiiU gehad die discs uitspuugt, of een controller waarvan het rubber scheurt, of misschien een Wii die wiebelt? Groen beeld ook nog nooit gehad trouwens.

PS4 doet het allemaal.
Dat heb ik niet zo handig verwoord inderdaad. Ik bedoel dat ze niet inzetten op hele goede specs.
Ik heb inderdaad nog nooit problemen met de hardware van Nintendo gehad en ik heb muzv de snes ze allemaal gehad.

@marrigan DS en Wiiu ook toch wel? Ik snap je punt wel maar ben het er niet mee eens, een draagbare console met ps4 specs zou ook vet duur zijn volgens mij. om nog maar de twijgen over de accuduur.
Gegroet!
pi_167502032
Kan je ook gb(a)/snes/n64 spellen op kunnen spelen?

En als je een game hebt gekocht op de 3ds, kan het dan ook op de switch spelen? (Werkt dit zo ook met de Wii U?)
pi_167502304
Als we Pokémon Gold, Silver en Crystal maar krijgen :9~
SOONY
pi_167502321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kan je ook gb(a)/snes/n64 spellen op kunnen spelen?

En als je een game hebt gekocht op de 3ds, kan het dan ook op de switch spelen? (Werkt dit zo ook met de Wii U?)
Waarschijnlijk wel.

Als we Pokémon Gold, Silver en Crystal maar krijgen :9~
SOONY
  woensdag 21 december 2016 @ 21:11:34 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167509164
Je kunt je pre-orders weer terugplaatsen Roy 8-).

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1327012&page=1

quote:
The code presented in the tread which is confirmed to be in the Unreal Engine Library, tells that the Switch is capable of running unreal engine 4 in 720p while in handheld mode and 1080p while in dock mode.
The interesting thing here is that developers can make the game entirely for handheld mode and they would get a 1080p boost on their games for free if they so designed the game for that kind of support (Which most of them will)
While in 720 the game loses some shadow, graphics and the such this is alright taking in consideration you would be playing a current generation game (Or port) on the go and if you are one of the guys who love graphics over all then you just need to play on the dock.
It's nothing new I know, but having it confirmed in the UE4 library is a big step to know that Nintendo is indeed giving third party developers and companies the chance to make their games however they want and with no restriction with the latest technology.
Also, it's been confirmed that the specs for the unreal engine 4 supported by Switch is just a bit behind the ones used for PC, PS4, Xbone, but it looks like is not too big of a difference.
pi_167511172
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:28 schreef Zspirit het volgende:


@marrigan DS en Wiiu ook toch wel? Ik snap je punt wel maar ben het er niet mee eens, een draagbare console met ps4 specs zou ook vet duur zijn volgens mij. om nog maar de twijgen over de accuduur.
De DS was ik vergeten en die past er ook wel tussen.
Overigens snap ik je punt wel, maar Nintendo plaatst zich zo wel in een moeilijke positie. Aan de ene kant vind ik het goed dat ze deze beslissing durven te nemen, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het qua games tegen gaat vallen. Voor mij hoeft het qua specs geen hoogtestand te zijn. Een draagbare console met diverse games is voor mij al genoeg.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167511259
En een volwaardige Super Mario Maker in plaats van die 3DS versie alsjeblieft }:|
SOONY
  woensdag 21 december 2016 @ 22:07:25 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167511988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt je pre-orders weer terugplaatsen Roy 8-).

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1327012&page=1

[..]

Check, ik fiets ff naar Gamemania. Thnx!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 december 2016 @ 22:13:47 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167512227
Wat dacht je trouwens van dit?

quote:
Michael Pachter says Switch is easiest to develop compared to big three

Time stamp is 2:30.

“I’ve actually heard from developers that Nintendo is the easiest of the big three to develop for."
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167512483
Atlus staat er tussen. Zou leuk zijn als die weer eens een Snowboard Kids uitbrachten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167512794
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:20 schreef Morrigan het volgende:
Atlus staat er tussen. Zou leuk zijn als die weer eens een Snowboard Kids uitbrachten.
Liever Persona 5...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167513555
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.

Als we Pokémon Gold, Silver en Crystal maar krijgen :9~
Liever soul silver _O_
pi_167513596
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Liever soul silver _O_
Ook goed *O*
SOONY
pi_167524630
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De DS was ik vergeten en die past er ook wel tussen.
Overigens snap ik je punt wel, maar Nintendo plaatst zich zo wel in een moeilijke positie. Aan de ene kant vind ik het goed dat ze deze beslissing durven te nemen, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het qua games tegen gaat vallen. Voor mij hoeft het qua specs geen hoogtestand te zijn. Een draagbare console met diverse games is voor mij al genoeg.
Ja precies. Ik heb een wiiu voor de nintendo games, maar dan koop je dus een console voor slechts een aantal spellen. Voornamelijk Mario kart, zelda en super smash bijvoorbeeld in mijn geval. Dan zou het inderdaad erg leuk zijn as je er nog wat vette 3th party games bij hebt.
Gegroet!
pi_167526129
Als Nintendo slim is spelen ze wat meer in op de Pokémon-hype. Een Red/Blue remake met nextgen graphics zal echt goed scoren nu denk ik.
pi_167526544
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:54 schreef Bananenpap het volgende:
Als Nintendo slim is spelen ze wat meer in op de Pokémon-hype. Een Red/Blue remake met nextgen graphics zal echt goed scoren nu denk ik.
:D
Ze hebben net de best verkopende Nintendogame ooit de schappen uit zien vliegen en dat was toevallig een Pokémongame.

Als de geruchten kloppen komen ze met een verbeterde versie (zoals Yellow, Crystal e.d.) op de Switch. Dus ik denk dat ze wel goed bezig zijn op het gebied van Pokémon.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 15:17:41 ]
pi_167527034
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:54 schreef Bananenpap het volgende:
Als Nintendo slim is spelen ze wat meer in op de Pokémon-hype. Een Red/Blue remake met nextgen graphics zal echt goed scoren nu denk ik.
Ik zie liever een black 2 of platinum remake.

Of een grote RPG met meerdere gebieden.
pi_167527136
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik zie liever een black 2 of platinum remake.

Of een grote RPG met meerdere gebieden.
Daar tref je die gigantische doelgroep van de Pokémon Go-hype niet mee.
pi_167527290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Daar tref je die gigantische doelgroep van de Pokémon Go-hype niet mee.
Die gamen ook niet, de echte Pokemon fans willen een platinum remake.
pi_167527419
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:53 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Die gamen ook niet, de echte Pokemon fans willen een platinum remake.
Ik niet. :')
pi_167527523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik niet. :')
De rest wel.
Zie bijvoorbeeld:
  Forum Admin donderdag 22 december 2016 @ 16:04:15 #119
35723 crew  GGMM
pi_167527538
Haha, Bananenpap is geen echte Pokémon-fan _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167527590
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:03 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

De rest wel.
Zie bijvoorbeeld:
Oh, dat er een DPP-remake in zit de komende vijf jaar geloof ik wel hoor, zou ook een logische stap zijn. Ik denk alleen dat Nintendo er goed aan doet een game te releasen die terug gaat naar de allereerste generatie, waar de hype echt enorm was.
pi_167527729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Oh, dat er een DPP-remake in zit de komende vijf jaar geloof ik wel hoor, zou ook een logische stap zijn. Ik denk alleen dat Nintendo er goed aan doet een game te releasen die terug gaat naar de allereerste generatie, waar de hype echt enorm was.
Ik denk niet dat als er een remake (denk aan een game zoals Dragon quest maar dan in Pokemon) komt dat het aanslaat bij die doelgroep. Te duur, te moeilijk en hebben er geen tijd voor.
Als ze een game maken met meerdere regio's dan zullen ze de sun/moon sales wel overtreffen.
pi_167527839
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat als er een remake (denk aan een game zoals Dragon quest maar dan in Pokemon) komt dat het aanslaat bij die doelgroep. Te duur, te moeilijk en hebben er geen tijd voor.
Als ze een game maken met meerdere regio's dan zullen ze de sun/moon sales wel overtreffen.
Ik snap niet zo goed waar je op reageert. Wat is te duur of waar is geen tijd voor?
pi_167527892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waar je op reageert. Wat is te duur of waar is geen tijd voor?
Degene die Pokemon go spelen/hebben gespeeld. Gaan geen switch kopen want: te duur,geen tijd voor en te moeilijk. Daarom kunnen ze beter foccusen op de fans.
pi_167527925
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Degene die Pokemon go spelen/hebben gespeeld. Gaan geen switch kopen want: te duur,geen tijd voor en te moeilijk. Daarom kunnen ze beter foccusen op de fans.
Het enorme succes van de Wii was ook gebaseerd op een tijdelijke hype.
pi_167528047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het enorme succes van de Wii was ook gebaseerd op een tijdelijke hype.
Daardoor gingen veel gamers over stappen naar Sony/Microsoft.
pi_167528133
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Daardoor gingen veel gamers over stappen naar Sony/Microsoft.
Het punt is dat Nintendo zich moet gaan richten op een grotere doelgroep dan alleen de fans anders heb je weer zo'n flop als de Wii U. De fanbase moet weer groter. En een goede manier om dat te doen is op dat nostalgische gevoel inspelen. Dat is immers de reden dat Pokémon Go en de Nintendo Classic Mini zo'n succes zijn.
pi_167528310
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het punt is dat Nintendo zich moet gaan richten op een grotere doelgroep dan alleen de fans anders heb je weer zo'n flop als de Wii U. De fanbase moet weer groter. En een goede manier om dat te doen is op dat nostalgische gevoel inspelen. Dat is immers de reden dat Pokémon Go en de Nintendo Classic Mini zo'n succes zijn.
De Wii u was een flop omdat het een gimmick was.
Ze moeten de PlayStation spelers na hun toe trekken, als ze gaan focussen op de huismoeders flopt het weer.
Veel rpgs uit brengen en ea/Ubisoft/2k games. (Hierdoor flopte Wii u ook zo hard)

Ik ben wel eens over nostalgie. Ze kunnen dit aanpakken door er een snes remix bij te doen. En gb(a) games downloadable te maken.
pi_167528400
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:30 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

De Wii u was een flop omdat het een gimmick was.
Ze moeten de PlayStation spelers na hun toe trekken, als ze gaan focussen op de huismoeders flopt het weer.
Veel rpgs uit brengen en ea/Ubisoft/2k games. (Hierdoor flopte Wii u ook zo hard)

Ik ben wel eens over nostalgie. Ze kunnen dit aanpakken door er een snes remix bij te doen. En gb(a) games downloadable te maken.
Dat is wat ik zeg, ze moeten de doelgroep verbreden. De fans kopen dat apparaat toch wel. De console heeft veel te bieden, zeker omdat je het gewoon onderweg kan meenemen. Nu moet uit de promotie nog blijken dat het meer te bieden heeft dan bijv. een tablet.

Met een Snes Remix trek je denk ik niet extreem veel kopers.
pi_167670651
NintendoNL twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 11:43:34 Ga op 13 januari om 5:00 uur naar onze website om de #NintendoSwitch-presentatie live te zien!►… https://t.co/11ft79WTmZ reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167672763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het punt is dat Nintendo zich moet gaan richten op een grotere doelgroep dan alleen de fans anders heb je weer zo'n flop als de Wii U. De fanbase moet weer groter. En een goede manier om dat te doen is op dat nostalgische gevoel inspelen. Dat is immers de reden dat Pokémon Go en de Nintendo Classic Mini zo'n succes zijn.
Ik geloof niet zo in het nostalgische gevoel, omdat je inmiddels een grote groep hebt die helemaal niet is opgegroeid met Nintendo. De eerste Playstation is inmiddels ook meer dan 20 jaar oud en Sony heeft sindsdien de rol van Nintendo heeft overgenomen. De hoeveelheid games plus de naamsbekendheid zorgde ervoor dat steeds meer huishouden gingen voor de PS4 ipv de Wii U. Dat heb ik ook gezien in mijn eigen omgeving. Ook voor online gaming is het handig om dezelfde console te hebben als je vrienden.

Nintendo zal dan echt een goede strategie moeten gebruiken om meer gebruikers te krijgen. Pokémon op de console uitbrengen is al een grote stap, vanwege die enorme fanbase. Alleen nu nog de rest van de gamers. Die zul je niet triggeren met onbekende titels.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 28 december 2016 @ 14:18:42 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167673243
Moderne online zou al veel helpen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 28 december 2016 @ 14:20:25 #132
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167673321
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef seto het volgende:
Moderne online zou al veel helpen.
Wat is "modern online"? De vorige keer dat ik Mario Kart speelde ging dat niet via een inbel verbinding ofzo.
  woensdag 28 december 2016 @ 14:32:07 #133
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167673757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat is "modern online"? De vorige keer dat ik Mario Kart speelde ging dat niet via een inbel verbinding ofzo.
Een online ervaring waarbij het niet meer voelt alsof je in 2005 zit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_167674851
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in het nostalgische gevoel, omdat je inmiddels een grote groep hebt die helemaal niet is opgegroeid met Nintendo. De eerste Playstation is inmiddels ook meer dan 20 jaar oud en Sony heeft sindsdien de rol van Nintendo heeft overgenomen. De hoeveelheid games plus de naamsbekendheid zorgde ervoor dat steeds meer huishouden gingen voor de PS4 ipv de Wii U. Dat heb ik ook gezien in mijn eigen omgeving. Ook voor online gaming is het handig om dezelfde console te hebben als je vrienden.

Nintendo zal dan echt een goede strategie moeten gebruiken om meer gebruikers te krijgen. Pokémon op de console uitbrengen is al een grote stap, vanwege die enorme fanbase. Alleen nu nog de rest van de gamers. Die zul je niet triggeren met onbekende titels.
Dat klopt ook wel als ik naar mijn kleine neefje kijk die ook helemaal into games is. Hij vindt Mario leuk maar heeft geen binding met het personage en het maakt hem ook geen bal uit op welke console hij speelt. Momenteel is hij helemaal lijp van Lego games. Maar het volgende moment speelt hij net zo lief weer op de tablet.

Er is nu zoveel meer aanbod en je ziet dat kids heel snel van het één naar het andere switchen (no pun intended maar mooi meegenomen).
Het zal interessant zijn om te zien wat nou eigenlijk de echte doelgroep van de Switch wordt.
pi_167676066
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef seto het volgende:

[..]

Een online ervaring waarbij het niet meer voelt alsof je in 2005 zit.
Kun je dat verklaren, want dat gevoel had ik dan weer niet met de Wii U. Nu moet ik toegeven dat ik ook maar 3 games online heb gespeeld waarvan 1 Mario Maker is.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 28 december 2016 @ 15:47:38 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167676249
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:55 schreef Aether het volgende:
NintendoNL twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 11:43:34 Ga op 13 januari om 5:00 uur naar onze website om de #NintendoSwitch-presentatie live te zien!►… https://t.co/11ft79WTmZ reageer retweet
[ afbeelding ]
Enig idee hoe lang het duurt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167677137
Als ze nou een nieuwe earthbound of chrono trigger aankondigen. _O_
pi_167677879
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Enig idee hoe lang het duurt?
Nee, waarschijnlijk net als de Wii U? (30 minuten?)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167677914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als ze nou een nieuwe earthbound of chrono trigger aankondigen. _O_
Chrono Switch ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 28 december 2016 @ 17:59:26 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167680491
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:33 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk net als de Wii U? (30 minuten?)
Zolang het niet al te lang is, is het prima. Anderhalf uur mogen ze er over dan. Daarna moet ik me voorbereiden op m'n werk :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 29 december 2016 @ 18:20:56 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167715373
USB-c confirmed. Mooi.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167715964
Ik zie het nut van de Switch echt totaal niet in maar ben ook al sinds Wii afgekickt van Nintendo :P Eigenlijk hoop ik stiekem dat Nintendo gaat stoppen met consoles zodat ze het handjevol interessante games dat ze nog hebben op andere platformen kunnen releasen.

Smash bros op de pc O+
Conscience do cost.
pi_167718135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef ems. het volgende:
Ik zie het nut van de Switch echt totaal niet in maar ben ook al sinds Wii afgekickt van Nintendo :P Eigenlijk hoop ik stiekem dat Nintendo gaat stoppen met consoles zodat ze het handjevol interessante games dat ze nog hebben op andere platformen kunnen releasen.

Smash bros op de pc O+
Ik zie Nintendo eigenlijk geen games voor de pc maken. Dan eerder voor mobile telefoons.
ROBODEMONS..................|:(
  Redactie Games donderdag 29 december 2016 @ 19:56:13 #144
181272 crew  Noppie2000
pi_167718316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef ems. het volgende:
Ik zie het nut van de Switch echt totaal niet in
Nintendo-games spelen :+
  vrijdag 30 december 2016 @ 07:29:29 #145
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_167731461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg, ze moeten de doelgroep verbreden. De fans kopen dat apparaat toch wel. De console heeft veel te bieden, zeker omdat je het gewoon onderweg kan meenemen. Nu moet uit de promotie nog blijken dat het meer te bieden heeft dan bijv. een tablet.

Met een Snes Remix trek je denk ik niet extreem veel kopers.
Met een Snes Remix heb je mij in de pocket(ben een PS4 gebruiker):p
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:24:22 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167731718
Nog twee weken *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:37:39 #147
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167731877
quote:
15s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik zie Nintendo eigenlijk geen games voor de pc maken. Dan eerder voor mobile telefoons.
Dat hebben ze al gedaan en volgens mij was het geen success :P.
  Redactie Games vrijdag 30 december 2016 @ 08:45:34 #148
181272 crew  Noppie2000
pi_167731963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gedaan en volgens mij was het geen success :P.
50 miljoen downloads voor Mario, tientallen miljoenen voor Miitomo en Pokémon GO is dan wel niet door Nintendo gemaakt, maar nog wel hun IP.

Betalingsschema's en stick rate daargelaten, het laat zien dat nintendo zeker aandacht op zich weet te vestigen op mobiel. Neem dan ook de gedachte mee dat Nintendo mobiel puur gebruikt als marketing voor hun eigen systemen (met effect), en dan kan ik toch niet spreken van 'geen succes' :P
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:47:30 #149
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167731991
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

50 miljoen downloads voor Mario, tientallen miljoenen voor Miitomo en Pokémon GO is dan wel niet door Nintendo gemaakt, maar nog wel hun IP.

Betalingsschema's en stick rate daargelaten, het laat zien dat nintendo zeker aandacht op zich weet te vestigen op mobiel. Neem dan ook de gedachte mee dat Nintendo mobiel puur gebruikt als marketing voor hun eigen systemen (met effect), en dan kan ik toch niet spreken van 'geen succes' :P
Ik had het over PC games ;). Er zijn wat Mario educational games uitgebracht, begin jaren 90. Maar die waren volgens mij geen groot success.
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:47:58 #150
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_167731998
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

50 miljoen downloads voor Mario, tientallen miljoenen voor Miitomo en Pokémon GO is dan wel niet door Nintendo gemaakt, maar nog wel hun IP.

Betalingsschema's en stick rate daargelaten, het laat zien dat nintendo zeker aandacht op zich weet te vestigen op mobiel. Neem dan ook de gedachte mee dat Nintendo mobiel puur gebruikt als marketing voor hun eigen systemen (met effect), en dan kan ik toch niet spreken van 'geen succes' :P
Verder wel mee eens.
  Redactie Games vrijdag 30 december 2016 @ 08:48:39 #151
181272 crew  Noppie2000
pi_167732007
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik had het over PC games ;). Er zijn wat Mario educational games uitgebracht, begin jaren 90. Maar die waren volgens mij geen groot success.
*neemt nog een slokje koffie. :+
  zondag 1 januari 2017 @ 23:53:49 #152
429367 DKUp
ON TOUR
pi_167821298
SOONY
pi_167825286


Echt of fake, ik wilde altijd al Mario Kart 8 spelen :Y)

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 02-01-2017 11:33:41 ]
SOONY
  Redactie Games maandag 2 januari 2017 @ 11:33:16 #154
181272 crew  Noppie2000
pi_167825382
Interessantst vind ik de doosjes nog. Als dat is hoe de games in de winkel komen te liggen, is dat best sexy :P
pi_167825395
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Interessantst vind ik de doosjes nog. Als dat is hoe de games in de winkel komen te liggen, is dat best sexy :P
Klein en rood, valt wel mooi op :)
SOONY
pi_167825599
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:28 schreef DKUp het volgende:
Echt of fake, ik wilde altijd al Mario Kart 8 spelen :Y)
Klinkt alsof de Wii U DLC er ook bij zit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 2 januari 2017 @ 12:11:41 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167826111
#TeamRood

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167826248
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Interessantst vind ik de doosjes nog. Als dat is hoe de games in de winkel komen te liggen, is dat best sexy :P
Wel duidelijk ook voor de consument. Groen voor Xbox, blauw voor Sony en rood voor Nintendo. Zo grijpt niemand mis.
pi_167826331
Is het al tijd voor een prijs-poll? :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167847487
quote:
Oh, jammer. Doom voor de Switch lijkt mij wel geinig.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 3 januari 2017 @ 19:15:12 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167862113
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 januari 2017 @ 19:52:04 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167863268
Zelda blijkbaar toch op launch en Mother 3 met nieuwe vertaling gepland voor Q2.

Zooooo benieuwd wat we te horen krijgen op de 13e :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167864981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda blijkbaar toch op launch en Mother 3 met nieuwe vertaling gepland voor Q2.

Zooooo benieuwd wat we te horen krijgen op de 13e :D
Een remake van mother 3 (en chrono trigger) :(

Maar ik hoop dat ze die ff7 remake ook aankondigen voor de switch.
pi_167865111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

Zooooo benieuwd wat we te horen krijgen op de 13e :D
"het was allemaal een geintje, hier zijn de Wii u games van dit jaar"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167865164
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

"het was allemaal een geintje, hier zijn de Wii u games van dit jaar"
De Switch is een nieuwe controller voor de Wii U. _O_
pi_167865761
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Switch is een nieuwe controller voor de Wii U. _O_
Dat zou kut zijn.
Ik heb hem net verkocht om een Switch te kopen.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 21:46:45 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167866502
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Een remake van mother 3 (en chrono trigger) :(

Maar ik hoop dat ze die ff7 remake ook aankondigen voor de switch.
Nee geen remake van Mother aub. Ook niet van Chrono Trigger. SNES games hoeven wat mij betreft geen remake maar gewoon een virtual console release.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167866603
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee geen remake van Mother aub. Ook niet van Chrono Trigger. SNES games hoeven wat mij betreft geen remake maar gewoon een virtual console release.
Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit. _O_
  dinsdag 3 januari 2017 @ 21:53:20 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167866684
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit. _O_
Naja, ook dat liever niet. Chrono Trigger is uniek en dat mag zo blijven. Dan liever games met Chrono Trigger in gedachte. Zoals I am Setsuna of Cosmic Star Heroïne.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167874940
Beyond good & evil 2 een jaar exclusief voor de Switch?
https://twitter.com/laurakbuzz/status/816288509707354116
  Redactie Games woensdag 4 januari 2017 @ 12:03:07 #172
181272 crew  Noppie2000
pi_167875088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:54 schreef aesop het volgende:
Beyond good & evil 2 een jaar exclusief voor de Switch?
https://twitter.com/laurakbuzz/status/816288509707354116
Ja, misschien.
  Forum Admin woensdag 4 januari 2017 @ 12:05:49 #173
35723 crew  GGMM
pi_167875127
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit. _O_
Die is er al.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167875470
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die is er al.
Een Switch VC release ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:03:12 #175
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167892879


heuhueheuh
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:30:26 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167893296
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:03 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

heuhueheuh
Ik snap m niet....
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:48:44 #177
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167894781
Is dat tweede plaatje echt? Wel een hele dikke downgrade.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_167894989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:48 schreef seto het volgende:
Is dat tweede plaatje echt? Wel een hele dikke downgrade.
Tja, als je concept art met in-game beelden gaat vergelijken...
pi_167895738
quote:
4s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:14 schreef chibibo het volgende:

[..]

Tja, als je concept art met in-game beelden gaat vergelijken...
Is dat niet de eerste trailer van E3 2014?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 09:40:23 #180
181272 crew  Noppie2000
pi_167895874
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:03 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

heuhueheuh
Dikke laag makeup op dat eerste plaatje wel :P
  Forum Admin donderdag 5 januari 2017 @ 09:43:45 #181
35723 crew  GGMM
pi_167895925
quote:
4s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:14 schreef chibibo het volgende:

[..]

Tja, als je concept art met in-game beelden gaat vergelijken...
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:48:30 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167895981
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik snap m niet....
Wel erg grijs en grauw :o Hopelijk ligt dat aan het moment in de game en is het niet allemaal zo flets :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 09:55:35 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_167896095
Er zijn inmiddels zat gameplaybeelden beschikbaar hoor, je kunt gewoon kijken hoe het het er ingame uitziet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_167896766
quote:
Oeps. :@

Nou ja, beschouw in dat geval de trailer maar als concept art. :7
  Redactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 10:44:50 #186
181272 crew  Noppie2000
pi_167896955
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:35 schreef chibibo het volgende:

[..]

Oeps. :@

Nou ja, beschouw in dat geval de trailer maar als concept art. :7
Vergelijk de beelden uit de trailer maar eens met dat screenshot, dat ziet er niet hetzelfde uit hoor :+
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:04:04 #187
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167897270


Deze is nieuw blijkbaar. niet het mooiste spel maar niet zo lelijk als op dat vorige plaatje.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:10:30 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167897393
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wel erg grijs en grauw :o Hopelijk ligt dat aan het moment in de game en is het niet allemaal zo flets :X
Oh shit. Preorder canceled!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167897640
Kennelijk doet iedereen aan bullshots. Verschil met de trailer is trouwens wel erg groot. Dat fletse vind ik dan zelf juist wel weer mooi. Doet me erg aan Ueda games denken. Die scene van Link op een paard over die lange brug lijkt ook erg op die brug in Shadow of the Colossus.
pi_167898522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:04 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is nieuw blijkbaar. niet het mooiste spel maar niet zo lelijk als op dat vorige plaatje.
Nintendo is nooit zo sterk in het maken van screenshots. Dat fletse hangt ook van de omgeving af.
De HD versies van Youtubes maakt ook een verschil.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:51:45 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167904850
De presentatie volgende week is in het Japans, met een Engelse voice-over. Nintendo NL op Twitter zal Nederlandse tweets de lucht in sturen gedurende de presentatie. Later op de middag komt de presentatie online met NL ondertiteling.

https://twitter.com/nintendonl
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 20:08:49 #192
181272 crew  Noppie2000
pi_167909331
Ongeveer 10 uur na de presentatie is er ook een Nintendo Treehouse.

quote:
Join us at 9:30AM EST on 1/13 for Treehouse Live and an in-depth look at upcoming games featured in the Nintendo Switch Presentation.
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/817068160981618697
  Eindredactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 20:19:03 #193
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_167909585
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Ongeveer 10 uur na de presentatie is er ook een Nintendo Treehouse.

[..]

https://twitter.com/NintendoAmerica/status/817068160981618697
mooie bestemming voor mijn bitcoins :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 6 januari 2017 @ 06:19:40 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167917633
Over een week weten we alles *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167918247
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 06:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over een week weten we alles *O*
Wat een hype! :D
pi_167918703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 06:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over een week weten we alles *O*
Ik kijk wel naar de beurs, dan weet ik direct of Nintendo doomed is ;)

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167919076
quote:
What's going on with Zelda: Breath of the Wild's release date?

[...]

So, what changed? Multiple sources close to Nintendo have now told Eurogamer that, at the end of last year, Japan finalised its plans and had a change of heart: Switch needed the strongest possible launch lineup. In short, Zelda will release in March in North America and Japan. Zelda's launch timing in Europe is still unclear.

Nintendo of Europe, which will be impacted most by this change, had previously pushed for as long a period of testing and localisation as could be allowed and had been working to the proposed schedule of a global launch after the Switch itself.

One source tells Eurogamer that Japan had always wanted the game to launch in March, and had been uncomfortable waiting until later. Another source says the decision to move ahead with March regardless of Europe was only finalised by committee at the end of last year.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1330913
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167919406
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:57 schreef Aether het volgende:

[..]

Zelda MOET een launchtitle zijn en MOET in elk werelddeel tegelijk uitgebracht worden. Doe je dit niet, zal men dat voor altijd onthouden
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:03:40 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167920394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zelda MOET een launchtitle zijn en MOET in elk werelddeel tegelijk uitgebracht worden. Doe je dit niet, zal men dat voor altijd onthouden
Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167920477
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
Dat weet ik nog als de dag van gisteren
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games vrijdag 6 januari 2017 @ 11:13:37 #201
181272 crew  Noppie2000
pi_167920626
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
Daar lig ik nog altijd wakker van. Je zou mijn wallen eens moeten zien.
pi_167920674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zelda MOET een launchtitle zijn en MOET in elk werelddeel tegelijk uitgebracht worden. Doe je dit niet, zal men dat voor altijd onthouden
SOONY
pi_167920698
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
Dat was niet tijdens de launch :+

En Smash Brothers was toch ook een paar maanden later hier?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167920770
Geef maar gewoon een nieuwe Mario en al die ports op de launch :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 06-01-2017 11:36:02 ]
SOONY
pi_167921120
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
Dat is toch niet te vergelijken :')
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:36:29 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167921145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken :')
Waarom zou de ene misser niet te vergelijken zijn met de andere misser?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167921290
Enige rotte is dat je maandenlang spoilers etc moet mijden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:49:25 #208
69994 seto
-|||--------|||-
pi_167921378
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom zou de ene misser niet te vergelijken zijn met de andere misser?
Een hack waarbij gegevens van miljoenen gebruikers werden gestolen vergelijken met een latere release van een spel :')
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_167922743
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net zoals men altijd heeft onthouden dat PSN drie maanden plat lag?
Nog mooie games voor gekregen ter compensatie.

Maar verder natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met het uitstellen van DE launchtitel die de Switch over de toonbank moet duwen.
pi_167923001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nog mooie games voor gekregen ter compensatie.

Maar verder natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met het uitstellen van DE launchtitel die de Switch over de toonbank moet duwen.
Benieuwd of de Wii ook zo goed liep als Twilight Princess eerst alleen voor de Gamecube was uitgebracht...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167925533
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:08 schreef Aether het volgende:

[..]

Benieuwd of de Wii ook zo goed liep als Twilight Princess eerst alleen voor de Gamecube was uitgebracht...
Ja maar ik heb ook zoiets van eerst maar eens afwachten of het allemaal klopt die geruchten.
pi_167928165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nog mooie games voor gekregen ter compensatie.

Maar verder natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met het uitstellen van DE launchtitel die de Switch over de toonbank moet duwen.
Ik vraag me af of Nintendo dit nog van NoE zou accepteren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167944576
NinEverything twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 11:11:39 Nintendo big band & rock band concerts at Switch event in Tokyo will be streamed via LINE Live… https://t.co/gT6l3tQaGw reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167946316
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:19 schreef DKUp het volgende:
Geef maar gewoon een nieuwe Mario en al die ports op de launch :{w
Eensch.

Is er al iets bekend over welke controller wel of niet werken op de Switch? Zou graag weer mijn gamecube controllers gebruiken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 12:12:03 ]
  zaterdag 7 januari 2017 @ 13:47:22 #215
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167948916
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eensch.

Is er al iets bekend over welke controller wel of niet werken op de Switch? Zou graag weer mijn gamecube controllers gebruiken.
die waren wel echt hemels relaxt he? veel games waren ook tof op de GC :)
pi_167953035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 13:47 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

die waren wel echt hemels relaxt he? veel games waren ook tof op de GC :)
Een vervolg op eternal darkness zou geweldig zijn.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 16:33:20 #217
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_167953375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 13:47 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

die waren wel echt hemels relaxt he? veel games waren ook tof op de GC :)
Is de GC eigenlijk een hit geweest voor Nintendo? Ik vind het op verschillende punten een geniale console.
Dit, dus.
  Redactie Games zaterdag 7 januari 2017 @ 16:36:46 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_167953454
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is de GC eigenlijk een hit geweest voor Nintendo? Ik vind het op verschillende punten een geniale console.
Nee, niet echt. Winstgevend, maar ik geloof iets van 20 miljoen stuks verkocht.
pi_167972400
Ben toch wel benieuwd wat er vrijdag allemaal bekend wordt gemaakt. Ik vrees voor Wii U-ports.
pi_167972462
Waar hebben jullie hem gepreordered?
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 11:28:21 #221
181272 crew  Noppie2000
pi_167972612
Gamemania
pi_167973816
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat er vrijdag allemaal bekend wordt gemaakt. Ik vrees voor Wii U-ports.
Ik hoop het, op launch hebben ze dan genoeg titlels. ^O^
pi_167975325
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:34 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik hoop het, op launch hebben ze dan genoeg titlels. ^O^
Als ze iets niet moeten doen is het wel het porten van Wii U-titels.
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 13:54:50 #224
181272 crew  Noppie2000
pi_167975541
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als ze iets niet moeten doen is het wel het porten van Wii U-titels.
Want? Prima titels die miljoenen gamers niet hebben gespeeld, goedkoop te porten en opvulling voor je eerste jaar.

Minder leuk als je ze al hebt gespeeld, maar met <15 miljoen Wii U's zijn dat relatief weinig gamers.
pi_167975656
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Want? Prima titels die miljoenen gamers niet hebben gespeeld, goedkoop te porten en opvulling voor je eerste jaar.

Minder leuk als je ze al hebt gespeeld, maar met <15 miljoen Wii U's zijn dat relatief weinig gamers.
Omdat Nintendo kennende ze daar weer enorm lui van worden. Ik vrees voor een geporte Mariokart, New Super Mario Bros. en Super Smash Bros. en dat nieuwere versies daardoor langer op zich wachten. Zo kent de Wii U ook geen exclusieve Zelda's, alleen maar ports. Ik wil gewoon een nieuwe console met nieuwe games en geen opgewarmde magnetronmaaltijden. Bij mijn PS4 baalde ik ook in het begin dat er zowat alleen maar geremasterde games uitkwamen.
pi_167976168
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Want? Prima titels die miljoenen gamers niet hebben gespeeld, goedkoop te porten en opvulling voor je eerste jaar.

Minder leuk als je ze al hebt gespeeld, maar met <15 miljoen Wii U's zijn dat relatief weinig gamers.
Er is een reden dat er miljoenen gamers die games niet hebben gespeeld. Ze hadden er gewoon geen interesse in. Anders hadden ze wel een Wii U gekocht.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167976205
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat Nintendo kennende ze daar weer enorm lui van worden. Ik vrees voor een geporte Mariokart, New Super Mario Bros. en Super Smash Bros. en dat nieuwere versies daardoor langer op zich wachten. Zo kent de Wii U ook geen exclusieve Zelda's, alleen maar ports. Ik wil gewoon een nieuwe console met nieuwe games en geen opgewarmde magnetronmaaltijden. Bij mijn PS4 baalde ik ook in het begin dat er zowat alleen maar geremasterde games uitkwamen.
Mario Kart en Super Smash bij release en ik ga haal hem op dag 1. :)
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 14:41:27 #228
181272 crew  Noppie2000
pi_167976757
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat Nintendo kennende ze daar weer enorm lui van worden. Ik vrees voor een geporte Mariokart, New Super Mario Bros. en Super Smash Bros. en dat nieuwere versies daardoor langer op zich wachten. Zo kent de Wii U ook geen exclusieve Zelda's, alleen maar ports. Ik wil gewoon een nieuwe console met nieuwe games en geen opgewarmde magnetronmaaltijden. Bij mijn PS4 baalde ik ook in het begin dat er zowat alleen maar geremasterde games uitkwamen.
Dan koop je de console over een jaar of twee als je puur nieuwe games wil. :P Die komen ook, maar ports zijn nu door de redenen die ik noem erg aantrekkelijk. Als de geruchten kloppen zit er bovendien veel bonuscontent in, in tegenstelling tot vele andere 'enhanced ports'.

quote:
12s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Er is een reden dat er miljoenen gamers die games niet hebben gespeeld. Ze hadden er gewoon geen interesse in. Anders hadden ze wel een Wii U gekocht.
Oneens. Heel veel mensen hebben de grootste interesse in Nintendo en de games, maar Wii U is gewoon een gefaald apparaat. De gebrekkige populariteit ligt in ieder geval niet aan de games, maar aan o.a. het apparaat zelf en de waardeloze marketing.

Maar goed, we zullen zien. Als er (veel) ports komen bekijk ik het gewoon per game of het de moeite waard is om te halen of niet :)
pi_167977484
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dan koop je de console over een jaar of twee als je puur nieuwe games wil. :P Die komen ook, maar ports zijn nu door de redenen die ik noem erg aantrekkelijk. Als de geruchten kloppen zit er bovendien veel bonuscontent in, in tegenstelling tot vele andere 'enhanced ports'.

[..]

Oneens. Heel veel mensen hebben de grootste interesse in Nintendo en de games, maar Wii U is gewoon een gefaald apparaat. De gebrekkige populariteit ligt in ieder geval niet aan de games, maar aan o.a. het apparaat zelf en de waardeloze marketing.

Maar goed, we zullen zien. Als er (veel) ports komen bekijk ik het gewoon per game of het de moeite waard is om te halen of niet :)
Ik kan er gewoon niet bij mijn hoofd bij dat mensen echt interesse hebben in ports van de Wii U. :') Koop dan gewoon een Wii U. Het is een gefaalde console waarvan de A-games uiteindelijk ook net niet interessant genoeg waren en teveel van het zelfde waren. Waarom zou je in godsnaam die games wéér willen spelen. Nee, nieuwe console, nieuwe kansen. Als de Switch het eerste jaar alleen gaat porten is deze console weer gedoemd te mislukken.
pi_167977901
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon niet bij mijn hoofd bij dat mensen echt interesse hebben in ports van de Wii U. :') Koop dan gewoon een Wii U. Het is een gefaalde console waarvan de A-games uiteindelijk ook net niet interessant genoeg waren en teveel van het zelfde waren. Waarom zou je in godsnaam die games wéér willen spelen. Nee, nieuwe console, nieuwe kansen. Als de Switch het eerste jaar alleen gaat porten is deze console weer gedoemd te mislukken.
Wat een hoop aannamens.
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 16:20:46 #231
181272 crew  Noppie2000
pi_167979385
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon niet bij mijn hoofd bij dat mensen echt interesse hebben in ports van de Wii U. :') Koop dan gewoon een Wii U.
Genoeg mensen zoals gezegd die ze niet hebben gespeeld. Waarom je geen Wii U moet kopen zeg je zelf: gefaalde console. Koop dan de Switch, waar je de beste Wii U games krijgt en de nieuwe Switch-titels.
quote:
Het is een gefaalde console waarvan de A-games uiteindelijk ook net niet interessant genoeg waren en teveel van het zelfde waren.
Mening. Super Mario 3D World is mijn lievelingsmario, Tropical Freeze mijn één na lievelings DKC-titel, Kart was verfrissend, Bayonetta 2 was amazing en zo kan ik er nog wel meer noemen. Ook meningen. Om te doen alsof aljle AAA-games op Wii U de moeite niet zijn is natuurlijk onzin.
quote:
Waarom zou je in godsnaam die games wéér willen spelen.
Extra content, grotere spelersbase. Nee, ik ga waarschijnlijk niet elke port willen spelen. Maar een Mario Kart 8 met extra courses en betere battle mode? Smash met alle DLC en meer? Juah, daar heb ik an sich interesse in. Laat staan de mensen die geen Wii U wilden, maar wel geïnteresseerd zijn in Switch.
quote:
Nee, nieuwe console, nieuwe kansen. Als de Switch het eerste jaar alleen gaat porten is deze console weer gedoemd te mislukken.
Ik vraag me af waarom je denkt dat de Switch alleen gaat porten het eerste jaar.

Vind je ports niets, kan, ik heb er zelf ook weinig mee. Toch een aantal gespeeld die ik wel de moeite vond en prima opvulling / afwisseling op nieuwe games IMO. Zolang het maar in proportie blijft, waar we nog niets over kunnen zeggen. Zoals Typisch zegt: allemaal aannames dit (ook van mij) :D
pi_167980516
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Genoeg mensen zoals gezegd die ze niet hebben gespeeld. Waarom je geen Wii U moet kopen zeg je zelf: gefaalde console. Koop dan de Switch, waar je de beste Wii U games krijgt en de nieuwe Switch-titels.
Die mensen hebben hun kans gehad.

quote:
Mening. Super Mario 3D World is mijn lievelingsmario, Tropical Freeze mijn één na lievelings DKC-titel, Kart was verfrissend, Bayonetta 2 was amazing en zo kan ik er nog wel meer noemen. Ook meningen. Om te doen alsof aljle AAA-games op Wii U de moeite niet zijn is natuurlijk onzin.
De Wii U heeft topgames, maar zijn uiteindelijk wel de kleine basis die elke Nintendo console te bieden heeft. Neem Mariokart 8, waar volgens veel geruchten een port van komt. Geweldige game, maar stop de aandacht van zo'n port dan gewoon in een nieuwe Mariokart waar een aantal retro banen van 8 in zit. Ik vind ports zo zonde van de productietijd die in mijn ogen beter gestoken kan worden in nieuwe games. Zelfde geldt voor Mario, Donkey Kong en SmashBros. Basis Nintendogames waar in mijn ogen geen ports van nodig zijn.

quote:
Extra content, grotere spelersbase. Nee, ik ga waarschijnlijk niet elke port willen spelen. Maar een Mario Kart 8 met extra courses en betere battle mode? Smash met alle DLC en meer? Juah, daar heb ik an sich interesse in. Laat staan de mensen die geen Wii U wilden, maar wel geïnteresseerd zijn in Switch.
Mja nogmaals; ik heb dan zo iets van 'moest je die games toen maar kopen'. Vind het nogal krom om je te gaan richten op een doelgroep die in het verleden de console heeft laten liggen en de vertrouwde fanbase te laten zitten. Overigens vraag ik mij af hoe groot de groep mensen is die geen interesse had in de Wii U, maar wel in de Switch met hetzelfde gameaanbod. (Er van uitgaande dat er veel ports komen)

quote:
Ik vraag me af waarom je denkt dat de Switch alleen gaat porten het eerste jaar.
Een aanname gebaseerd op geruchten en mijn visie hoe Nintendo tegenwoordig te werk gaat. Ik vind Zelda het klassieke voorbeeld. Met veel bombarie worden we al jaren lekker gemaakt voor de nieuwe exclusieve Zelda voor de Wii U. Uiteindelijk zijn er alleen ports van WW en TP gekomen en blijkt dat er een betere versie van Breath of the Wild op de Switch komt. Ik vind dat een ontzettend valse belofte en vrees er voor dat er aanstaande vrijdag weer een lading aan ports worden aangekondigd.

quote:
Vind je ports niets, kan, ik heb er zelf ook weinig mee. Toch een aantal gespeeld die ik wel de moeite vond en prima opvulling / afwisseling op nieuwe games IMO. Zolang het maar in proportie blijft, waar we nog niets over kunnen zeggen. Zoals Typisch zegt: allemaal aannames dit (ook van mij) :D
Ik heb geen problemen met ports die een beetje de moeite waard zijn en met nieuwe technologieën een verbeterde versie van gemaakt wordt zoals Ocarina of Time en Majora's Mask. Wel met ports van max. 5 jaar geleden waar nauwelijks verandering in zit en die alleen als makkelijke cash-in worden geproduceerd.
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 17:30:44 #233
181272 crew  Noppie2000
pi_167981091
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:07 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Die mensen hebben hun kans gehad.
Niet, want ze hebben geen Wii U gekocht :+
quote:
[..]

maar stop de aandacht van zo'n port dan gewoon in een nieuwe Mariokart waar een aantal retro banen van 8 in zit. Ik vind ports zo zonde van de productietijd die in mijn ogen beter gestoken kan worden in nieuwe games
Meestal worden dit soort ports uitbesteed aan andere studio's, zodat de core-teams van Nintendo kunnen werken aan nieuwe projecten. Dat zou dus niet zozeer productietijd verminderen. En zelfs als dat niet gebeurd: 80-90% van de game zal klaarliggen, het is niet alsof ze een compleet nieuwe game maken.
quote:
[..]

Mja nogmaals; ik heb dan zo iets van 'moest je die games toen maar kopen'. Vind het nogal krom om je te gaan richten op een doelgroep die in het verleden de console heeft laten liggen en de vertrouwde fanbase te laten zitten. Overigens vraag ik mij af hoe groot de groep mensen is die geen interesse had in de Wii U, maar wel in de Switch met hetzelfde gameaanbod. (Er van uitgaande dat er veel ports komen)
Je kan zoiets hebben van 'moest je die games toen maar kopen', maar het feit is nu eenmaal dat 'ze' dat niet hadden gedaan, want geen Wii U. Als die mensen wél de Switch kopen, waarom zou Nintendo dan geen ports maken om die games ook te kunnen verkopen?

Daarnaast is het niet hetzelfde gameaanbod. Geruchten melden nu Mario Kart 8, Splatoon en Smash Bros. Meer ports heb ik niemand over horen praten (geen 'bewezen' bronnen iig). 3 ports op een nieuwe console vind ik niet veel. En geen idee hoe groot de groep mensen is, wel is zeker dat Switch vele malen beter is geïntroduceerd, er meer mensen over praten en er meer bekendheid is van dat ding.
quote:
[..]

Een aanname gebaseerd op geruchten en mijn visie hoe Nintendo tegenwoordig te werk gaat. Ik vind Zelda het klassieke voorbeeld. Met veel bombarie worden we al jaren lekker gemaakt voor de nieuwe exclusieve Zelda voor de Wii U. Uiteindelijk zijn er alleen ports van WW en TP gekomen en blijkt dat er een betere versie van Breath of the Wild op de Switch komt. Ik vind dat een ontzettend valse belofte en vrees er voor dat er aanstaande vrijdag weer een lading aan ports worden aangekondigd.
Welke valse belofte? BotW komt toch gewoon naar Wii U? Vertragingen komen voor, ook dat games verplaatst worden naar een nieuw platform. Het is weinig ideaal en iets waar Nintendo van moet leren om te voorkomen, maar het is wat het is.
quote:
[..]

Ik heb geen problemen met ports die een beetje de moeite waard zijn en met nieuwe technologieën een verbeterde versie van gemaakt wordt zoals Ocarina of Time en Majora's Mask. Wel met ports van max. 5 jaar geleden waar nauwelijks verandering in zit en die alleen als makkelijke cash-in worden geproduceerd.
Maar je weet niet of dit ports zijn met nauwelijks verandering. Wat als Mario Kart 8 komt met 16-20 nieuwe maps, X aantal nieuwe personages en een nieuwe battle mode en meer modi voor online. Is het dan een luie port met nauwelijks verandering of stiekem een erg aantrekkelijke game?

Overigens zie ik natuurlijk het liefst een nieuw deel: Mario Kart 9, Smash Bros Switch it Up, Splatoon 2 en weet ik veel wat, maar een port van Wii U sluit deze op een later tijdstip niet uit natuurlijk :)
  zondag 8 januari 2017 @ 17:32:07 #234
429367 DKUp
ON TOUR
pi_167981118
"Hoi, ik ben een niet-Wii U bezitter en ik ga een Nintendo Switch kopen."
SOONY
pi_167981324
Nikkei noemt prijs van ¥ 25.000 = ¤ 200 (exclusief btw); dus ¤ 250 inclusief.

http://www.nikkei.com/article/DGKKZO11376390W7A100C1ENK000/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331891
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167981903
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Aether het volgende:
Nikkei noemt prijs van ¥ 25.000 = ¤ 200 (exclusief btw); dus ¤ 250 inclusief.

http://www.nikkei.com/article/DGKKZO11376390W7A100C1ENK000/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331891
wow
  zondag 8 januari 2017 @ 18:41:41 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167982629
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:32 schreef DKUp het volgende:
"Hoi, ik ben een niet-Wii U bezitter en ik ga een Nintendo Switch kopen."
Hoi DKUp. Welkom.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 8 januari 2017 @ 20:12:11 #238
181272 crew  Noppie2000
pi_167985453
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Aether het volgende:
Nikkei noemt prijs van ¥ 25.000 = ¤ 200 (exclusief btw); dus ¤ 250 inclusief.

http://www.nikkei.com/article/DGKKZO11376390W7A100C1ENK000/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331891
quote:
The article is titled “Nintendo: Focus Price 25,000 yen,” and it belongs to the “Reporter’s Eye” column, which is dedicated to speculation and analysis. It’s not news, nor a rumor. Basically, it’s just the opinion and speculation of the writer.

What the article actually says is that 25,000 yen is a price that those who are interested in Nintendo’s stock should pay attention to, arguing that it’s basically the target price point which might determine whether the console will be successful out of the gate or not.
http://www.dualshockers.c(...)rice-will-25000-yen/
  zondag 8 januari 2017 @ 20:20:39 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167985867
Hier hadden we ook bepaald dat 250 de prijs zou worden. Dat men dat overneemt is niet meer dan logisch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167986080
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier hadden we ook bepaald dat 250 de prijs zou worden. Dat men dat overneemt is niet meer dan logisch.
Vind het eigenlijk nog laag ivm de prijs van de 3DS XL.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167986081
Als het 250 gaat kosten dan koop ik het waarschijnlijk op day one. :P
  zondag 8 januari 2017 @ 20:30:37 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167986289
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 20:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk nog laag ivm de prijs van de 3DS XL.
Shield tablet en tv kosten 200. Meer dan 250 zou aan de dure kant zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167987871
Ik vraag me af hoe goed het apparaat zal zijn met zo'n laag prijskaartje :o
  zondag 8 januari 2017 @ 21:26:29 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167988386
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vraag me af hoe goed het apparaat zal zijn met zo'n laag prijskaartje :o
Zo goed als een Nvidia shield.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167988415
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zo goed als een Nvidia shield.
Geen ervaring met een Nvidea shield, maar kan me voorstellen dat zo'n ding zich in de verste verte niet kan meten met een Box one of PS4
pi_167988538
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vraag me af hoe goed het apparaat zal zijn met zo'n laag prijskaartje :o
Waarschijnlijk zoiets:

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 8 januari 2017 @ 22:08:06 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167990253
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Geen ervaring met een Nvidea shield, maar kan me voorstellen dat zo'n ding zich in de verste verte niet kan meten met een Box one of PS4
Nee, maar daarentegen is het de krachtigste handheld ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167992404
quote:
Ik hoop echt echt echt dat zo'n X2 erin zal zitten :o
pi_168003879
quote:
Klopt, hoewel Nikkei behoorlijk in de buurt zat in het verleden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168003899
quote:
Nvidia CEO Jen-Hsun Huang dives deep into gaming, VR, autonomous cars, and Shield TV

Question: Since you expanded the Shield TV with all these new features, do you have a border with the Nintendo Switch? Is there anything you’re not going to do, like more tablet work? Is there some way that the Switch fits in with the Shield TV ecosystem?

Huang: Nintendo Switch is a game console. It’s very Nintendo. That entire experience is going to be very Nintendo. The beauty of that company, the craft of that company, the philosophy of that company—they’re myopically, singularly focused on making sure that the gaming experience is amazing, surprising, and safe for young people, for children. Their dedication to their craft, that singular dedication, is quite admirable. When you guys all see Switch, I believe people are going to be blown away, quite frankly. It’s really delightful. But it has nothing to do with AI.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 9 januari 2017 @ 15:38:05 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168004804
You will say wow
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168006384
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Wij van WC-eend.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:33:29 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168025437
Wie wist dit? :o

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168043890
Hori accessoires gelekt











Zelda waarschijnlijk wel op launch in Europa.....

Tekken, Pokkén....

[ Bericht 21% gewijzigd door DKUp op 10-01-2017 23:31:06 ]
SOONY
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2017 @ 23:23:02 #255
181272 crew  Noppie2000
pi_168043938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wist dit? :o

[ afbeelding ]
Ik. Ik weet alles van die game, veel teveel gespeeld :')
pi_168044606
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168044751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wist dit? :o

[ afbeelding ]



[ Bericht 5% gewijzigd door Aether op 11-01-2017 00:09:47 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168045695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie wist dit? :o


Die lullige 200 punten zijn wel een beetje een anti-climax.
  woensdag 11 januari 2017 @ 06:58:48 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168046158
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:57 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja pff dat hele topic op Neogaf was een grote wtf :D

Na cloudbush en de continue-funtie van Mario 1 is dit toch weer een megaton. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2017 @ 07:04:34 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168046170
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:20 schreef DKUp het volgende:
Hori accessoires gelekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda waarschijnlijk wel op launch in Europa.....
[ afbeelding ]
Tekken, Pokkén....
Nice! Die Zelda Skins/hoesjes lijken inderdaad wel een bevestiging voor launch. De controller ziet er goed uit ook, jammer dat deze bekabeld is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168046516
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nice! Die Zelda Skins/hoesjes lijken inderdaad wel een bevestiging voor launch. De controller ziet er goed uit ook, jammer dat deze bekabeld is.
Ziet er uit alsof de kabel eruit kan.
pi_168046535
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik. Ik weet alles van die game, veel teveel gespeeld :')
Ik ook. Elk hoekje en gaatje van de game doorzocht.
3 jaar lang op zoek geweest naar de laatste "3%" omdat mijn save file bleef steken op "97%".
pi_168046954
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 06:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja pff dat hele topic op Neogaf was een grote wtf :D

Na cloudbush en de continue-funtie van Mario 1 is dit toch weer een megaton. :D
Welk topic? ;(
  Redactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 09:33:56 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_168049375
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:42:10 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168049465
quote:
Choo Choo!

w/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168049530
Ik ga geen wekker zetten, maar ik neem aan dat die presentatie op dat kanaal nog wel terug te kijken valt straks?
  Redactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 11:46:57 #268
181272 crew  Noppie2000
pi_168049547
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ga geen wekker zetten, maar ik neem aan dat die presentatie op dat kanaal nog wel terug te kijken valt straks?
Uiteraard :)
pi_168049557
Wel zin in. _O_

Mario Kart of Smash bij release en ik haal hem al denk ik, zeker op prijspunt 250. Zal wel 300 met game zijn dan?
pi_168049584
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ga geen wekker zetten, maar ik neem aan dat die presentatie op dat kanaal nog wel terug te kijken valt straks?
Er komt een vertaalde versie later die dag :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168049592
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er komt een vertaalde versie later die dag :)
Nice.

Voor het eerst sinds de Gamecube dat ik zin heb in een Nintendoconsole.
pi_168049795
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er komt een vertaalde versie later die dag :)
Is het een Engelse dub of sub om 5 uur?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:04:27 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168049879
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Is het een Engelse dub of sub om 5 uur?
Nintendo NL heeft dit gezegd op Twitter:
NintendoNL twitterde op donderdag 05-01-2017 om 16:14:44 De #NintendoSwitch-presentatie 2017 is alleen in het Engels te zien, maar we versturen tweets in het Nederlands. reageer retweet
Ik hoop sub, maar vrees dub
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 12:18:45 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_168050149
De presentatie is in het Japans (Kimishima presenteert) met Engelse voiceover, na afloop komt er een subbed versie online te staan.
pi_168052425
Pre-order prijs van de Switch is bij Walmart gezet op 400 dollar. :+

https://www.vg247.com/201(...)witch-at-400-rumour/
pi_168052550
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
Pre-order prijs van de Switch is bij Walmart gezet op 400 dollar. :+

https://www.vg247.com/201(...)witch-at-400-rumour/
Daar verwacht ik dan PS4 Pro like specs van.

Oh wacht....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:36:44 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168052576
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
Pre-order prijs van de Switch is bij Walmart gezet op 400 dollar. :+

https://www.vg247.com/201(...)witch-at-400-rumour/
Dit is geen nieuws.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 14:37:11 #278
181272 crew  Noppie2000
pi_168052589
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
Pre-order prijs van de Switch is bij Walmart gezet op 400 dollar. :+

https://www.vg247.com/201(...)witch-at-400-rumour/
400 maar? Ik heb hem gezien voor 999, lijkt me veel waarschijnlijker :+
  Forum Admin woensdag 11 januari 2017 @ 14:37:55 #279
35723 crew  GGMM
pi_168052602
Oh ja.

Hoelaat is die onzin?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:37:55 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168052603
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar verwacht ik dan PS4 Pro like specs van.

Oh wacht....
Nee suffie, een PS Pro is niet portable. Die zou logischerwijs goedkoper moeten zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168052615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja.

Hoelaat is die onzin?
5 uur in de ochtend aanstaande vrijdag.
pi_168052619
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee suffie, een PS Pro is niet portable. Die zou logischerwijs goedkoper moeten zijn.
Hoe heb jij die in je huis gekregen, met een vorkheftruck?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Forum Admin woensdag 11 januari 2017 @ 14:40:17 #283
35723 crew  GGMM
pi_168052641
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

5 uur in de ochtend aanstaande vrijdag.
Wat een aidstijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:42:47 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168052690
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoe heb jij die in je huis gekregen, met een vorkheftruck?
Niet. Weggegooid geld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168053383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja.

Hoelaat is die onzin?
O... Onzin?! :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:18:25 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168063836
Shovel Knight confirmed!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 januari 2017 @ 07:54:58 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168069121
21 uur te gaan!

*O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168069408
Hoe laat is het vannacht in NL tijd?
Heb vanavond een feesjte dus misschien kan ik nog dronken aanhaken :P
Gegroet!
pi_168069495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef Zspirit het volgende:
Hoe laat is het vannacht in NL tijd?
Heb vanavond een feesjte dus misschien kan ik nog dronken aanhaken :P
5 uur morgenochtend
  donderdag 12 januari 2017 @ 10:37:42 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168071313
Als iemand om 8u 's ochtends roept 'nog 21 uur', hoe laat is het dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 januari 2017 @ 10:42:36 #291
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168071396
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef Typisch het volgende:
Pre-order prijs van de Switch is bij Walmart gezet op 400 dollar. :+

https://www.vg247.com/201(...)witch-at-400-rumour/
Als ze slim zijn brengen ze de Switch op de markt voor 299, dat is wat meer consumer-friendly als het gaat om Nintendo producten. Ze mogen niet de fout maken zoals met de Wii U, die is nu nog steeds 290 (?) incl game. Dat is too much voor die hardware. Deel van het succes van de Wii zat hem natuurlijk ook in de acceptabele verkoopprijs.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 12 januari 2017 @ 10:50:29 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168071536
17 maart! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 12 januari 2017 @ 10:57:35 #294
181272 crew  Noppie2000
pi_168071665
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iemand om 8u 's ochtends roept 'nog 21 uur', hoe laat is het dan?
8u 's ochtends :7
pi_168071729
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games donderdag 12 januari 2017 @ 11:01:51 #296
181272 crew  Noppie2000
pi_168071739
En natuurlijk om 15:30 de Treehouse _O_
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:04:38 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168071781
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

8u 's ochtends :7
Godver :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 12 januari 2017 @ 12:39:29 #298
181272 crew  Noppie2000
pi_168073584
pi_168076642
Mario launch titel pls, en een mario64 achtige game graag, geen gadget of gimmick based spel zoals sunshine en galaxy, en geen halve 3d game zoals mario 3d world. :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_168077131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef DJ_ het volgende:
Mario launch titel pls, en een mario64 achtige game graag, geen gadget of gimmick based spel zoals sunshine en galaxy, en geen halve 3d game zoals mario 3d world. :(
Galaxy was niet eens een gimmicky.

Maar zoals ik de trailer zag leek de wereld wel op mario 64, ik hoop het iig.

Wat verwachten we verder?
pi_168077268
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 14:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Galaxy was niet eens een gimmicky.

Maar zoals ik de trailer zag leek de wereld wel op mario 64, ik hoop het iig.

Wat verwachten we verder?
Galaxy leunde teveel op motion controls, had het zelfde met skyward sword.
Leuk om een keer uit te spelen en daarna eigenlijk geen zin om nog eens te spelen helaas.

Ik weet niet goed wat ik moet verwachten, maar ik hoop op een redelijk prijs a 299.
een paar leuke bundels zou niet verkeerd zijn, en een nieuwe mario party *O*
En dan heb ik daar ook nog wat over te zeuren, ik wil een MP waar je niet met zijn alle in een karretje zit, en gewoon ronde borden hebt zoals 1/7.
En als het even kan, zou het gaaf zijn eens meer dan 6 borden te hebben en 50 minigames.
wat mij betreft mogen ze prima oude borden en mini games van vorige MP games er in stoppen.
een bord of 12-15 zou leuk zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')