*neemt nog een slokje koffie.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had het over PC games. Er zijn wat Mario educational games uitgebracht, begin jaren 90. Maar die waren volgens mij geen groot success.
Klein en rood, valt wel mooi opquote:Op maandag 2 januari 2017 11:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Interessantst vind ik de doosjes nog. Als dat is hoe de games in de winkel komen te liggen, is dat best sexy
Klinkt alsof de Wii U DLC er ook bij zit.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:28 schreef DKUp het volgende:
Echt of fake, ik wilde altijd al Mario Kart 8 spelen![]()
Wel duidelijk ook voor de consument. Groen voor Xbox, blauw voor Sony en rood voor Nintendo. Zo grijpt niemand mis.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Interessantst vind ik de doosjes nog. Als dat is hoe de games in de winkel komen te liggen, is dat best sexy
Oh, jammer. Doom voor de Switch lijkt mij wel geinig.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:41 schreef DKUp het volgende:
Fake
https://mobile.twitter.com/VOOK64/status/815887970540474368
Een remake van mother 3 (en chrono trigger)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda blijkbaar toch op launch en Mother 3 met nieuwe vertaling gepland voor Q2.
Zooooo benieuwd wat we te horen krijgen op de 13e
"het was allemaal een geintje, hier zijn de Wii u games van dit jaar"quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zooooo benieuwd wat we te horen krijgen op de 13e
De Switch is een nieuwe controller voor de Wii U.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
"het was allemaal een geintje, hier zijn de Wii u games van dit jaar"
Dat zou kut zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Switch is een nieuwe controller voor de Wii U.
Nee geen remake van Mother aub. Ook niet van Chrono Trigger. SNES games hoeven wat mij betreft geen remake maar gewoon een virtual console release.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Een remake van mother 3 (en chrono trigger)
Maar ik hoop dat ze die ff7 remake ook aankondigen voor de switch.
Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee geen remake van Mother aub. Ook niet van Chrono Trigger. SNES games hoeven wat mij betreft geen remake maar gewoon een virtual console release.
Naja, ook dat liever niet. Chrono Trigger is uniek en dat mag zo blijven. Dan liever games met Chrono Trigger in gedachte. Zoals I am Setsuna of Cosmic Star Heroïne.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit.
Ja, misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:54 schreef aesop het volgende:
Beyond good & evil 2 een jaar exclusief voor de Switch?
https://twitter.com/laurakbuzz/status/816288509707354116
Die is er al.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Sowieso een virtual console release maar er moet ook een vervolg komen van de beste rpgs ooit.
Een Switch VC releasequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |