Niet zo bijdehand, het is immers vrijdag verdomme.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
Eindelijk een game speciaal voor mobiel, dus niks emulatie, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
terwijl er meer android users zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Bananenpap het volgende:
Werkt wel lekker moet ik zeggen. Alleen niet zo zin om weer tien euro neer te leggen. Dan poets ik toch liever weer even m'n WiiU op.
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef mergbot het volgende:
[..]
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijker
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Het was toch bekend dat je voor dit spel moest betalen. Dat de eerste paar levels gratis zijn, is meer om mensen een idee te geven wat ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 3 miljoen downloads op dag een. Succesvolste launch ooit van een app. Populairder dan Pokemon Go.
http://www.theverge.com/2(...)-first-day-downloads
Hier.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.
er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientjequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef mergbot het volgende:
[..]
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
En Apple wss een leuke zak geld heeft gegeven om timed exclusive te zijn. Dat is niet alleen aan Microsoft Xbox en Sony PlayStation tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
http://variety.com/2016/d(...)ownloads-1201944212/quote:Super Mario Run,” Nintendo’s first-ever game for the iPhone, has already generated more than $5 million in revenue during the first 24 hours after its release Thursday, according to estimates from mobile app store optimization company Sensory Tower.
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.
Populairder dan GO is trouwens lastig te zeggen. Launch in 3 landen vs launch in 150 landen
Daarvoor zijn er demo's in het leven geroepen! 🤗quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go.
Niet direct te vergelijken met Pokémon maar erg mooie cijfers.quote:Update: App Annie sent us a bit more data after this story ran. The company estimates that the game had more than 10 million downloads on Dec. 15 worldwide and brought in more than $4 million. They also noted that the game had 20 million pre-registrations (people who clicked on the Notify button in the app store) prior to its release.
Super Mario Run became the top ranked game by downloads in 60 countries shortly after launch, according to the company.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |