Niet zo bijdehand, het is immers vrijdag verdomme.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
Eindelijk een game speciaal voor mobiel, dus niks emulatie, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:13 schreef Rezania het volgende:
Eindelijk? Nooit van een emulatie gehoord?
terwijl er meer android users zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Bananenpap het volgende:
Werkt wel lekker moet ik zeggen. Alleen niet zo zin om weer tien euro neer te leggen.Dan poets ik toch liever weer even m'n WiiU op.
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef mergbot het volgende:
[..]
Poetsdoekje is ook al gauw 2 euro, beetje schoonmaakmiddel en beetje water. Beetje drinken onder het werk. Is die 10 euro toch makkelijker
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Het was toch bekend dat je voor dit spel moest betalen. Dat de eerste paar levels gratis zijn, is meer om mensen een idee te geven wat ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 3 miljoen downloads op dag een. Succesvolste launch ooit van een app. Populairder dan Pokemon Go.
http://www.theverge.com/2(...)-first-day-downloads
Hier.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.
er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientjequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef mergbot het volgende:
[..]
Is toch gewoon marketing. Als je direct geld vraagt weet niemand waar ze voor betalen. Ik koop ook alleen in-app aankopen, nooit zomaar een app zonder dat ik weet hoe hij werkt.
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef dimmak het volgende:
Dat je als zo'n bedrijf niet tegelijk een Android en iOS game uitbrengt.
En Apple wss een leuke zak geld heeft gegeven om timed exclusive te zijn. Dat is niet alleen aan Microsoft Xbox en Sony PlayStation tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat de app van Android binnen no-time gekraakt op thepiratebay en consorten staat.
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is ook meer een principekwestie. Ik hou niet zo van 'gratis' games waarbij je alsnog moet gaan dokken. Vraag dan gewoon meteen geld.
http://variety.com/2016/d(...)ownloads-1201944212/quote:Super Mario Run,” Nintendo’s first-ever game for the iPhone, has already generated more than $5 million in revenue during the first 24 hours after its release Thursday, according to estimates from mobile app store optimization company Sensory Tower.
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar het percentage dat daadwerkelijke tien euro heeft betaald. Interesse is er in ieder geval wel.
Populairder dan GO is trouwens lastig te zeggen. Launch in 3 landen vs launch in 150 landen
Daarvoor zijn er demo's in het leven geroepen! 🤗quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dit succesvoller wordt dan Pokémon Go.
Niet direct te vergelijken met Pokémon maar erg mooie cijfers.quote:Update: App Annie sent us a bit more data after this story ran. The company estimates that the game had more than 10 million downloads on Dec. 15 worldwide and brought in more than $4 million. They also noted that the game had 20 million pre-registrations (people who clicked on the Notify button in the app store) prior to its release.
Super Mario Run became the top ranked game by downloads in 60 countries shortly after launch, according to the company.
Ja....... maar dat is toch met al die spellen zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientje
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:14 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo
En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]generatiekloof denk ik.
Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest.![]()
Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing.
uh nee zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?
Heb je ook die Toad race gedaan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.
Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
En op Android is de meeste software heel makkelijk illegaal te krijgen, op iOS niet (of iig een flink stuk lastiger, ik kom het iig amper tegen). Ik denk dat dat ook zeker mee speelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.
Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
Ik vind het nog best lastig om al die zwarte muntje te pakken. Inmiddels heb ik wel al een hoop toads verzameld.quote:Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ja, maar persoonlijk vind ik dat niet zo boeiend, al veranderen de levels wel een beetje naarmate je dus de verschillende muntjes pakt. Dat is wel weer positief, maar heb toch liever langere werelden met meer moeilijke levelsquote:Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ja ook niet echt heel interressant vind ik, maar smaken verschillen.quote:
Ik vind dat juist het leukste van het spel.quote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef chibibo het volgende:
Tering, wat is die Toad Rally irritant.
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd.quote:Op maandag 19 december 2016 19:59 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind dat juist het leukste van het spel.
Gewoon veel oefenen. Op een gegeven moment weet je waar je een ster kunt vinden en maak je veel meer kans om te winnen. Ik heb inmiddels al meer dan 2100 Toads.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd.Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.quote:
Bedankt voor de reminder, die leuke herinneringen naar boven brengt 😄quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.
dus eerst de game kopen?quote:Op woensdag 21 december 2016 00:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd.Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Inderdaad. Soms merk je al op het begin dat je niet gaat winnen. Gelijk stoppen, want dan is de schade vrij minimaal.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:00 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
vind het de 10 euro niet waardquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk spel, maar niet heel veel content voor ¤10,- Ik heb hem al praktisch helemaal uitgespeeld.
Goeie tip, heeft me al de nodige Toads bespaard. Wat ook helpt is je vijanden levelen. Doe je een rally in een level vol met Goomba's, dan tikt het aardig aan als je per Goomba vier muntjes krijgt.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:00 schreef XL het volgende:
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
Ghost houses moet je kennen, dan zijn ze mega simpel te winnen. Het zijn altijd dezelfde deuren (of er is logica waardoor je weet welke deur het is)quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Goeie tip, heeft me al de nodige Toads bespaard. Wat ook helpt is je vijanden levelen. Doe je een rally in een level vol met Goomba's, dan tikt het aardig aan als je per Goomba vier muntjes krijgt.
Wat ik ook doe is Ghost Houses vermijden; daar ben je namelijk teveel van het toeval afhankelijk. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik drie keer achter elkaar de verkeerde deur nam en een eeuwigheid in een kaalgeplukt eerste scherm aan het ploeteren was, terwijl m'n tegenstander wel meteen de juiste deur gevonden had en vrolijk muntjes aan het harken was in de rest van het level.
Tussen de rally's door heb ik trouwens alle zwarte munten gehaald.
Ik ook niet. Rayman Fiesta Run bood meer content en gevarieerdere Gameplay voor 3 euro. En was net zo premium.quote:
Verrek, je hebt helemaal gelijk! Ik moet wat beter opletten tijdens het spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:25 schreef XL het volgende:
Ghost houses moet je kennen, dan zijn ze mega simpel te winnen. Het zijn altijd dezelfde deuren (of er is logica waardoor je weet welke deur het is)
Het maakt toch niet uit als je speelt tegen iemand met meer Toads? Ik heb al meerdere keren gewonnen van users met dik 9000 coins terwijl ik er 1000 had toen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd.Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Klopt, in principe maakt het niks uit; ik win ook regelmatig van tegenstanders met een veelvoud van mijn aantal Toads. Echter, als je tegen iemand speelt met een paar duizend Toads, kun je er van uitgaan dat deze persoon alle levels goed kent en weet hoe hij/zij veel muntjes kan scoren. M.a.w. je weet dat je niet tegen een beginner speelt.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:11 schreef Tinos85 het volgende:
Het maakt toch niet uit als je speelt tegen iemand met meer Toads? Ik heb al meerdere keren gewonnen van users met dik 9000 coins terwijl ik er 1000 had toen.
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen. Beiden volgen een beetje dezelfde formule: neem een populaire console platformer en maak er een mobiele versie van waarbij het personage automatisch loopt. Net als in Mario Run heb je de uitdaging om de levels met alle muntjes (of lums) uit te spelen en moeilijkere versies te unlocken.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:06 schreef chibibo het volgende:
Heb inmiddels zo'n beetje alles gehaald wat er te halen valt. 9.999 Toads, Lv 20 Kingdom, etc. Toch blijft het leuk om rally's te doen. Wat mij betreft is het spel de 10 euro dan ook meer dan waard. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, aangezien ik vrijwel geen mobiele spellen speel, maar het handjevol spellen dat ik tot nu toe heb geprobeerd, heb ik er bijna allemaal binnen een week weer afgegooid. Super Mario Run zal het in ieder geval minimaal een maand wel overleven.
Overigens klopt er iets niet met de Toad-teller. Wanneer je een rally gewonnen hebt, zie je hoeveel Toads er van elke kleur bij het totaal opgeteld worden. Als je daarna in het overzicht kijkt, zijn die totalen iets lager.
Beide prima titels iddquote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen. Beiden volgen een beetje dezelfde formule: neem een populaire console platformer en maak er een mobiele versie van waarbij het personage automatisch loopt. Net als in Mario Run heb je de uitdaging om de levels met alle muntjes (of lums) uit te spelen en moeilijkere versies te unlocken.
Ja, die heb ik gedaan als afleiding toen ik het even had gehad met Toad Rally.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:16 schreef XL het volgende:
Heb je alle zwarte muntjes?
Ik ben net met roze en paars klaar, vind zwart wel lastig.
Ik ben geen fan van Rayman, maar ik heb al vaker positieve verhalen over deze twee games gelezen. Mocht ik ooit zin hebben in een andere auto-runner, dan zal ik ze eens uitproberen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je zou Rayman Jungle Run of Rayman Fiesta Run eens kunnen proberen.
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef chibibo het volgende:
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen.
Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelenIk speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario.
Ik ben er alleen nog niet uit wat Toadette nu doet.. Mario is het meest gebalanceerd, Luigi speelt als Mario met meer airtime, Toad is snel, Yoshi springt het hoogst, Peach is een zweefteef voor noobs.. Maar Toadette heeft niets wat haar onderscheidt volgens mij. Iemand een idee?
quote:She plays identically to Mario, but unlike Mario, she gets defeated in one hit. Her special ability is converting some Toads to the player's side before the final tally in Toad Rally.
Ik haal mijn muntjes over de specials, niet over de snelheid. Ik pak in Toad Rally alle gekleurde muntjes, alle 10 muntjes in 1, alle checkpoints en alle sterren. Tevens heb ik zoals hier getipt werd de bonus voor vijanden bijna overal op max gezet, zodat ik daardoor veel punten pak.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef chibibo het volgende:
Ik speel tot nu toe ook alleen met Mario, zowel de World Tour als Toad Rally. De andere karakters, met uitzondering van Luigi, boeien me niet. Ik merk wel dat het karakter dat je tegenstander kiest een indicatie geeft of het een moeilijke danwel makkelijke rally wordt. Tegen Toad spelen is meestal wat pittiger omdat die sneller rent, en daardoor theoretisch meer afstand aflegt en zo meer muntjes kan binnenhalen. Tegenstanders die met Princess Peach spelen hoef ik niet serieus te nemen; die weten amper hoe ze moeten springen.
Ghost Houses sla ik nog altijd over bij Toad Rally; die gaan me veel te langzaam. Ik wil lekker non-stop door een level kunnen parcouren en al rennend zo veel mogelijk muntjes verzamelen. Om dezelfde reden vind ik het ondergrondse level met die 'muntjesslang' vervelend; daarbij moet ik teveel afremmen om het gelijke tempo als de muntjesstroom aan te houden.
Terechte vraag, dit wil ik ook weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Het is niet live, want er wordt al aangegeven waar je tegenstander geraakt wordt. Misschien dat je telkens tegen een andere rally van je tegenstander speeld. En of je tegenstander eerder bij de vlag is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Het is geen live race idd. De checkpoints maken natuurlijk een verschil. Als je twee keer dezelfde race doet, waarbij jij de ene keer als eerste het checkpoint haalt, maar de andere keer niet, zul je dit verschil terugzien in het aantal munten van je tegenstander, ook al is het twee keer exact hetzelfde traject dat hij/zij aflegt. Volgens mij verklaart dit niet alle verschillen, maar het is in elk geval één factor die meespeelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:
Ben ook regelmatig te vinden in het spel, maar begrijp de race niet helemaal. Dat is toch geen live race? Maar gek genoeg scoort de tegenstander een verschillende hoeveelheid muntjes als je replayed?
Leuk inderdaad, dit soort verschillen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Grappig om te lezen hoeveel verschil er zit in hoe mensen het spel spelenIk speel bijna uitsluitend met Luigig. Dit is eigenlijk al zo sinds Super Mario Bros 2 op de NES, waar dat trippelende sprongetje van Luigii voor het eerst werd geïntroduceerd en toen ook al voordeel bood over spelen met Mario.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |