abonnement Unibet Coolblue
pi_167393854
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167393865
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

er is gewoon een demo hoor. Daarna kun je kiezen de boel te unlocken voor een tientje
Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_167396076
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik vind dit dat je een paar levels kan spelen om te proberen en dan kan betalen wel prima eigenlijk. Zouden ze ook met pc games moeten doen.
:D generatiekloof denk ik.

Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest. :P

Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing.
-nee-
pi_167398490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:14 schreef mergbot het volgende:

[..]

Ja....... maar dat is toch met al die spellen zo
toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167407027
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

:D generatiekloof denk ik.

Vroeger kreeg je bij zogenaamdr shareware vaak een kwart van het spel voor nop. Dan was je compleet hooked en kocht je heel rap de rest. :P

Duke nukem had 3 episodes, de eerste, een van de leukere, was gratis. Sterke marketing.
En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167413578
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

toch geen probleem om iets te mogen uitproberen?
uh nee zeg ik dat dan?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 18 december 2016 @ 12:19:53 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167414165
Hier staan trouwens alle MyNintendo achievements voor Mario Run: https://my.nintendo.com/missions


Er zijn ook beloningen te krijgen voor Mario Run. Vooralsnog is MyNintendo enkel voor mobiel dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167414371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
Heb je ook die Toad race gedaan?
ROBODEMONS..................|:(
pi_167428650
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

iOS-gebruikers geven meer geld uit, developen voor iOS is gemakkelijker en ik vermoed dat Apple betaald heeft voor tijdelijke exclusiviteit.
En op Android is de meeste software heel makkelijk illegaal te krijgen, op iOS niet (of iig een flink stuk lastiger, ik kom het iig amper tegen). Ik denk dat dat ook zeker mee speelt.

Maar goed, je mist er vrij weinig aan, heb 'm gisteren gedownload en was er na een half uurtje wel klaar mee. Totaal geen behoefte om die extra levels te gaan kopen, het is weer typisch zo'n spel dat draait om punten scoren ipv leuke gameplay. Leuk voor mensen die ook van speedruns en dat soort spelletjes houden, maar niets voor mij. Sowieso, vijanden waar je automatisch overheen springt :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_167428778
Ze mogen er in stikken met de always online en die 10 euro.
  zondag 18 december 2016 @ 20:51:29 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167429207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat de levels zo simpel zijn, alle 24 levels in 1 avond uitgespeeld.

Ik kan nu wel de levels opnieuw spelen om alle muntjes te gaan pakken, maar dat is niet echt mijn ding.
Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_167431782
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:

[..]

Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ik vind het nog best lastig om al die zwarte muntje te pakken. Inmiddels heb ik wel al een hoop toads verzameld.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167438280
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 20:51 schreef XL het volgende:

[..]

Je realiseert je dat juist de muntjes pakken het spel is hè? Het niet sterven is kinderspel, dat kan een tweejarige. Rally en zwarte muntjes, daar wordt het interessant.
Ja, maar persoonlijk vind ik dat niet zo boeiend, al veranderen de levels wel een beetje naarmate je dus de verschillende muntjes pakt. Dat is wel weer positief, maar heb toch liever langere werelden met meer moeilijke levels

quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2016 12:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je ook die Toad race gedaan?
Ja ook niet echt heel interressant vind ik, maar smaken verschillen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167438369
Princess Peach weer bevrijden *O*
Vind 'm erg leuk... ondanks dat ie retesimpel is.
pi_167445374
Jezus man, 10 euro, stel je niet zo aan, de mensen die daar over klagen zijn dezelfde mensen die elk jaar 60 euro neerleggen voor precies dezelfde Call of Duty. :') Of 100 euro voor de 'special edition' daarvan.
For great justice!
pi_167452463
Tering, wat is die Toad Rally irritant.
pi_167452566
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef chibibo het volgende:
Tering, wat is die Toad Rally irritant.
Ik vind dat juist het leukste van het spel.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167477238
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 19:59 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind dat juist het leukste van het spel.
Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
pi_167477562
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Gewoon veel oefenen. Op een gegeven moment weet je waar je een ster kunt vinden en maak je veel meer kans om te winnen. Ik heb inmiddels al meer dan 2100 Toads. :') :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_167490287
Hoe krijg je andere kleuren toads?
pi_167490769
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:54 schreef tailfox het volgende:
Hoe krijg je andere kleuren toads?
Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 21 december 2016 @ 03:38:42 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167491649
bootleg mario
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 december 2016 @ 07:41:29 #48
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_167491873
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En natuurlijk demo's voor de PS1 waar van meerdere games een paar levels op zaten. Moest je wel eerst dat tijdschrift kopen.
Bedankt voor de reminder, die leuke herinneringen naar boven brengt 😄
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_167492193
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met dat parkour/level met die vliegende boten kun je alle soort Toads winnen.
dus eerst de game kopen?
  woensdag 21 december 2016 @ 09:00:54 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167492343
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef chibibo het volgende:

[..]

Met name het feit dat je je Toads kwijtraakt als je een rally verliest ergert me. Heb je eindelijk een paar gele en paarse Toads vergaard, word je alleen nog maar gematched met tegenstanders die vijf keer zoveel Toads hebben, en is de helft van je zeldzame Toads binnen no time weer weggevaagd. :D Ragequitten mag helaas ook niet van Nintendo.
Wat ook helpt, lang achter elkaar in 1 categorie spelen. Bovendien strategisch rematchen, verlies je een potje maar zie je dat je tegenstander ook matig scoort, dan opnieuw. Blijkt je tegenstander een autistische chinees met coin-race-diarree, al gedurende de race ophouden met muntjes scoren en schade inperken. Je wint veel meer bij een gewonnen race dan je verliest bij een verloren race.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')