Drie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:38 schreef Dqod het volgende:
Soms denk ik dat 't al te lang geleden is, of zijn het andere zaken waardoor ik frusty ben.
Zoveel vragen jungah
OMGquote:
Swsquote:
Hihi, triggersquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG
Poolse worst!!
Te lang al niet op
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beste serie sinds het oude testament
Meneer seks huehue.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind meneer 4E ook zacht en knuffelbaar
En hij is nooit boos
win win
Evan Rachel Wood speelt mee toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn
Ik stikte in een rijstkorrelquote:
Host gespotquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel een cowboy fetisj hebben want zo goed is het nu ook weer niet![]()
En de vrouwen die meespelen zijn opmerkelijk onaantrekkelijk dus dat kan het hem ook niet zijn
Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblikquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood speelt mee toch?
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie huid heeft ze, haar kont gaat ook wel en ze heeft een mooie rechte houding (onderschat schoonheidskenmerk vind ik dat).....voor de rest een zeiktype met een irritante kwezelblik
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.
Ja, bij mij ook. En en.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.
Zo heet.quote:
Ja, of ze is bijna 30, dan krijg je ook een andere kop.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze een bredere kaak heeft gekregen. Lijkt iets mannelijker. Heb 't zelf ook. Altijd op je gewicht letten omdat je er sneller dik uitziet in je gezicht.
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkinquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij gaat t vet rechtstreeks naar mijn heupen/dijen.
Oh heb ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkin
Niet zo haten op mij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar vetafzetting dan een dikke plofkop of dubbele onderkin
Kan ik me zo niet voor de geest halenquote:
Zou alsnog.quote:
Pls.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me zo niet voor de geest halen.
Ga die serie ook eens terugkijken. Leuk leuk! Die roodharige vond ik leuk.
Weinig borsten te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.Alleen omdat haar haar korter is?
Ik vind kort haar wel erg lelijk ja, zeker tijdens op zijn hondjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.Alleen omdat haar haar korter is?
Hehehe. Ik heb alvast extra ijsklonten gemaakt just in case.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je al afscheid genomen van je linkernier?
Je hebt een date met haar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb alvast extra ijsklonten gemaakt just in case.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt een date met haar?
[ afbeelding ]
Jaa! Baby Georgequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Er ging van de week zo'n filmpje viral op Facebook met een baby wombat, dat was zoooo schattig
Gaat mij ook altijd mis.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is definitely zo'n lastig woord om de spelling van te onthouden.
Defonatuliquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef HostiMeister het volgende:
Daarom zeg ik altijd most def. Slim he.
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.quote:
Jij bent de nieuwe Thijs Bosma.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuurde laatst naar iemand van een ander bedrijf een mail over een probleem met een klant: You ain't got no problem, <naam>. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the <mijn naam>.
Konden ze wel waarderen
Is ook echt een van de weinige waar ik dat bij kan doen, werken al 6 jaar samen. Desalniettemin wel geinig soms.quote:
Tegenwoordig zijn wij ook Amerikaansquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Compliance officer zou over de zeik gaan. Amerikanen.!
Je moet me dat toch eens leren!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet door dat ik er nog werk.
[ afbeelding ]
Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.quote:
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.quote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Maar goed. Suikerziekte komt ze niet zo snel van af.
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Wel straks levenslang medicijntjes?
Ambtenaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en de hele dag moeilijk naar een scherm staren en af en toe op een knopje drukken en daar flink bij zuchten.
Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.
Gewoon aan je voorhoofd vast plakken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik kon toveren hoefde ik nu niet op te staan om mijn rabo scanner te pakken.
Veel meer awesome kan het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Gelukkig heeft ze jouw getroffen als baasje.
Ik had andere ideeën in mijn hoofd toen ik 'baasje' typte.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel meer awesome kan het inderdaad niet.
8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Honderd jaar voor hetzelfde bedrijf werken
Werk jij daar pas zo kortquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
8 jaar voelt ook al als 100. Maar ik heb collega's gehad die 43 jaar hier werkten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heel even leek een kat me wel leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. 2x per dag elke dag op hetzelfde tijdstip insuline spuiten. Gelukkig is dat niet af en toe best wel heel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |