Maar hoe groot was de stemgerechtigde bevolking ten tijde van Bush?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:04 schreef Dos37 het volgende:
Het maakt allemaal geen fuck meer uit maar tochtwitter:doorn twitterde op woensdag 07-12-2016 om 13:49:26Hillary Clinton has now won more votes than any white male presidential candidate in the US history. That's all. Carry on. reageer retweet
heel fijn dat ze sterk rode staten daarmee verzwakt hebben maar ze zijn vergeten hun eigen blauwe staten te behouden. Overal meer stemmen halen maar niet op de plekken waar het moestquote:Op woensdag 7 december 2016 14:04 schreef Dos37 het volgende:
Het maakt allemaal geen fuck meer uit maar tochtwitter:doorn twitterde op woensdag 07-12-2016 om 13:49:26Hillary Clinton has now won more votes than any white male presidential candidate in the US history. That's all. Carry on. reageer retweet
twitter:FoxNews twitterde op woensdag 07-12-2016 om 16:07:00President-elect @realDonaldTrump on @MittRomney: "I'm able to put this stuff behind us." #TrumpTransition https://t.co/cNotlkCu8U
reageer retweet
Prima toch? Het is tijd dat vrouwen realiseren dat ze slechts één taak hebben naast het dienen van hun man, en dat is kinderen baren. Ik begrijp dat het lullig is als je verkracht bent, maar de rechten van een dader om zich voort te planten zijn in zelfs dat geval natuurlijk ook niet onbelangrijk. Bovendien worden vrouwen niet verkracht als ze zich niet als een cumdumpster kleden, vlak dat niet uit. Je kunt America niet great again maken zonder kinderen. Ik ben met Trump en de GOP in deze.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:45 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen in Ohio:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.4abbd337da9e
Wat is het percentage van abortus door verkrachtingen?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Prima toch? Het is tijd dat vrouwen realiseren dat ze slechts één taak hebben naast het dienen van hun man, en dat is kinderen baren. Ik begrijp dat het lullig is als je verkracht bent, maar de rechten van een dader om zich voort te planten zijn in zelfs dat geval natuurlijk ook niet onbelangrijk. Bovendien worden vrouwen niet verkracht als ze zich niet als een cumdumpster kleden, vlak dat niet uit. Je kunt America niet great again maken zonder kinderen. Ik ben met Trump en de GOP in deze.
Oei! Vrouwen kunnen Iets beter dan mannen, help!quote:Op woensdag 7 december 2016 14:04 schreef Dos37 het volgende:
Acht jaar geleden had je twee Nederlandse jongens die met Richard Branson meemochten naar de inauguratie van Barack Obama. Leuk voor die jongens maar mijn eerste gedacht was wat doet Richard Branson daar nou? Als Clinton het was geworden had het ook vol gestaan met types als Beyonce, Lady Gaga, en Madonna. De Volkskrant schreef er vandaag nog een alleraardigst artikel over:quote:Op woensdag 7 december 2016 17:49 schreef vipergts het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)-voor-eur-1-miljoen/
Trump verkoopt kaartjes voor zijn inauguratie
Ik vind die conclusie niet terecht.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geeft toch een kleine indruk hoe ver de Democraten maar ook Artiesten van de Amerikaanse bevolking zijn komen te staan en dat is wel eens anders geweest in de afgelopen decennia.
Kun je nagaan hoe ver de Amerikaanse bevolking tegenwoordig van het volk af staat...quote:Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind die conclusie niet terecht.
De Amerikaanse bevolking heeft met een ruime meerderheid op de Democraten gestemd.
Ruim zou ik het niet willen noemen, in absolute aantallen misschien, in percentages valt het allemaal ook nog wel mee. Verder moet je nagaan dat Trump voor de Republikeinen toch een behoorlijk aantal stemmen heeft te vergaren, aantallen die ze lange tijd niet hebben gezien, dus je kan wel degelijk zeggen dat de noden van de kleine man niet echt worden begrepen. Hetzelfde kon je natuurlijk al duidelijker zien tijdens de voorverkiezingen bij de Democraten.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind die conclusie niet terecht.
De Amerikaanse bevolking heeft met een ruime meerderheid op de Democraten gestemd.
welke fraude? Vertelquote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Homey het volgende:
Het verschil is erg klein. Vergeet ook niet de fraude van Clinton en de stemmen uit het buitenland die nog geteld moeten worden, dat zijn doorgaans Republikeinse stemmen. Als ze echt alles keurig (her)tellen zou Trump wel eens de popular vote hebben gewonnen. Niet dat dat er nu toe doet, maar besef gewoon dat de Nederlandse media wel ontzettend gekleurd is.
BNW is nog steeds drie deuren verder.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Homey het volgende:
Het verschil is erg klein. Vergeet ook niet de fraude van Clinton en de stemmen uit het buitenland die nog geteld moeten worden, dat zijn doorgaans Republikeinse stemmen. Als ze echt alles keurig (her)tellen zou Trump wel eens de popular vote hebben gewonnen. Niet dat dat er nu toe doet, maar besef gewoon dat de Nederlandse media wel ontzettend gekleurd is.
Trump beweerde het. Trump had het van InfoWars. InfoWars had het van twitter. Die twitteraar wil zijn gegevens niet vrij geven.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Homey het volgende:
Wat hebben Nederlandse media hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Homey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |