abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167166605
Apple Supplier Foxconn Plans Expansion in U.S.

Bekend van o.a. Iphones, Xbox, en andere electronica

[ Bericht 1% gewijzigd door antiderivative op 07-12-2016 14:22:07 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167168470
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:04 schreef Dos37 het volgende:
doorn twitterde op woensdag 07-12-2016 om 13:49:26 Hillary Clinton has now won more votes than any white male presidential candidate in the US history. That's all. Carry on. reageer retweet
Het maakt allemaal geen fuck meer uit maar toch :D
Maar hoe groot was de stemgerechtigde bevolking ten tijde van Bush?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2016 @ 16:09:31 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167168644
quote:
doorn twitterde op woensdag 07-12-2016 om 13:49:26 Hillary Clinton has now won more votes than any white male presidential candidate in the US history. That's all. Carry on. reageer retweet
heel fijn dat ze sterk rode staten daarmee verzwakt hebben maar ze zijn vergeten hun eigen blauwe staten te behouden. Overal meer stemmen halen maar niet op de plekken waar het moest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_167169317
Klopt. Je hebt er niets aan maar het is een vermakelijke statistiek die wel iets afdoet aan de uitspraken over de minst populaire kandidaten denkbaar.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 17:32:05 #130
230491 Zith
pls tip
pi_167170365
white males BTFO
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167170657
http://925.nl/archief/201(...)-voor-eur-1-miljoen/

Trump verkoopt kaartjes voor zijn inauguratie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 7 december 2016 @ 18:42:34 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167171723
FoxNews twitterde op woensdag 07-12-2016 om 16:07:00 President-elect @realDonaldTrump on @MittRomney: "I'm able to put this stuff behind us." #TrumpTransition https://t.co/cNotlkCu8U reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167171787
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167172059
quote:
Prima toch? Het is tijd dat vrouwen realiseren dat ze slechts één taak hebben naast het dienen van hun man, en dat is kinderen baren. Ik begrijp dat het lullig is als je verkracht bent, maar de rechten van een dader om zich voort te planten zijn in zelfs dat geval natuurlijk ook niet onbelangrijk. Bovendien worden vrouwen niet verkracht als ze zich niet als een cumdumpster kleden, vlak dat niet uit. Je kunt America niet great again maken zonder kinderen. Ik ben met Trump en de GOP in deze.
pi_167172416
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Prima toch? Het is tijd dat vrouwen realiseren dat ze slechts één taak hebben naast het dienen van hun man, en dat is kinderen baren. Ik begrijp dat het lullig is als je verkracht bent, maar de rechten van een dader om zich voort te planten zijn in zelfs dat geval natuurlijk ook niet onbelangrijk. Bovendien worden vrouwen niet verkracht als ze zich niet als een cumdumpster kleden, vlak dat niet uit. Je kunt America niet great again maken zonder kinderen. Ik ben met Trump en de GOP in deze.
Wat is het percentage van abortus door verkrachtingen?
pi_167174227
quote:
Oei! Vrouwen kunnen Iets beter dan mannen, help!

Gelukkig zijn blijkbaar zwarte mannen nog anders genoeg om niet standaard bij het lijstje mannen te horen!
  woensdag 7 december 2016 @ 21:18:39 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167176032
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:49 schreef vipergts het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)-voor-eur-1-miljoen/

Trump verkoopt kaartjes voor zijn inauguratie
Acht jaar geleden had je twee Nederlandse jongens die met Richard Branson meemochten naar de inauguratie van Barack Obama. Leuk voor die jongens maar mijn eerste gedacht was wat doet Richard Branson daar nou? Als Clinton het was geworden had het ook vol gestaan met types als Beyonce, Lady Gaga, en Madonna. De Volkskrant schreef er vandaag nog een alleraardigst artikel over:

http://www.volkskrant.nl/(...)-opleverde~a4428989/

Geeft toch een kleine indruk hoe ver de Democraten maar ook Artiesten van de Amerikaanse bevolking zijn komen te staan en dat is wel eens anders geweest in de afgelopen decennia.
pi_167176143
Nog wat achtergrond bij de recente Jobs Report:
http://blogs.wsj.com/econ(...)ing-i-quit/?mod=e2fb
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 december 2016 @ 21:36:03 #140
426493 crew  PippenScottie
pi_167176284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Geeft toch een kleine indruk hoe ver de Democraten maar ook Artiesten van de Amerikaanse bevolking zijn komen te staan en dat is wel eens anders geweest in de afgelopen decennia.
Ik vind die conclusie niet terecht.
De Amerikaanse bevolking heeft met een ruime meerderheid op de Democraten gestemd.
My friends all drive horses
pi_167176373
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De Amerikaanse bevolking heeft met een ruime meerderheid op de Democraten gestemd.
Kun je nagaan hoe ver de Amerikaanse bevolking tegenwoordig van het volk af staat...
pi_167176432
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ruim zou ik het niet willen noemen, in absolute aantallen misschien, in percentages valt het allemaal ook nog wel mee. Verder moet je nagaan dat Trump voor de Republikeinen toch een behoorlijk aantal stemmen heeft te vergaren, aantallen die ze lange tijd niet hebben gezien, dus je kan wel degelijk zeggen dat de noden van de kleine man niet echt worden begrepen. Hetzelfde kon je natuurlijk al duidelijker zien tijdens de voorverkiezingen bij de Democraten.
pi_167176688
Het verschil is erg klein. Vergeet ook niet de fraude van Clinton en de stemmen uit het buitenland die nog geteld moeten worden, dat zijn doorgaans Republikeinse stemmen. Als ze echt alles keurig (her)tellen zou Trump wel eens de popular vote hebben gewonnen. Niet dat dat er nu toe doet, maar besef gewoon dat de Nederlandse media wel ontzettend gekleurd is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2016 @ 21:48:34 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167176744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Homey het volgende:
Het verschil is erg klein. Vergeet ook niet de fraude van Clinton en de stemmen uit het buitenland die nog geteld moeten worden, dat zijn doorgaans Republikeinse stemmen. Als ze echt alles keurig (her)tellen zou Trump wel eens de popular vote hebben gewonnen. Niet dat dat er nu toe doet, maar besef gewoon dat de Nederlandse media wel ontzettend gekleurd is.
welke fraude? Vertel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_167176843
quote:
BNW is nog steeds drie deuren verder.
  woensdag 7 december 2016 @ 21:51:54 #146
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167176848
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke fraude? Vertel
Trump beweerde het. Trump had het van InfoWars. InfoWars had het van twitter. Die twitteraar wil zijn gegevens niet vrij geven.

Hij is weer van toepassing:
What do I know about it? All I know is what's on the Internet - Trump
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 december 2016 @ 21:52:31 #147
426493 crew  PippenScottie
pi_167176869
quote:
:')

Het verschil is bijna 3 miljoen stemmen en ruim twee procentpunt.

En daar zitten heel veel 'gewone burgers' bij. In elke denkbare kleur ook nog.
My friends all drive horses
pi_167176924
quote:
Wat hebben Nederlandse media hier nou weer mee te maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167176946
Bewijs: http://fortune.com/2016/1(...)nsylvania-wisconsin/

de hertelling levert tot nu juist meer stemmen op voor Trump, terwijl de media hier zat te blaten (over BNW gesproken) dat Trump zogenaamd gefraudeerd zou hebben. Blijkt het gewoon Hillary te zijn. Waarom Jill Stein toch die hertelling wilde? Simpel, ze wilde ff dik cashen en nog haar laatste 15 minutes of fame krijgen. Wel, dat is gelukt, ze heeft miljoenen binnengeharkt en die hertellingen zijn 1 grote flop.

Dat Trump meer stemmen krijgt hoor je uiteraard niet in de Nederlandse media. Eerst met veel bombarie claimen dat Trump heeft gefraudeerd, het omgekeerde blijkt het geval....en je hoort er niets meer over.
pi_167177013
Trouwens, ben geen fan van Trump, vindt het een narcistische ego van heb ik jou daar. Maar met Clinton heb ik ook niks. Neutraal dus. Ergerde me alleen aan de zwaar misleidende en gekleurde berichtgeving over Amerika in de Nederlandse media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')