jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskundequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal even de normale verdeling in deze SC berekenen, brb.
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskunde
Zijn dat koeien op 70's disco?quote:
ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.
Jij dan?
ik eet graag kliekjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
Als het Mr, Bradge het niet isquote:
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef zeer het volgende:
oh wow Noel wist niet dat normaal verdeling ook een ding was, dacht dat alles standaard normaal was
waarom zou je een touw proberen vast te knopen aan een post op een forum domme kutquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lastig is het niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed Meloewa om uitleg vragen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wilt
trustenquote:
Weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
ja chille boi idd, zou pep mee snuivenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SCquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Oh jmmrquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehadquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ja kloptquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zeldenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SC
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zelden
Jawel. Ik. Domme pannenkoek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehad
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingoquote:
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt
daarom heeft de helft altijd ban
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.
Jij probeert mij van mijn stuk te brengen met een leugen. Droplul!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingo
Volgens Crip ben je dom als je ergens het geloof bij betrekt.quote:
jij bent dom ongeacht wat je daarnaast nog erbij betrektquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens Crip ben je dom als je ergens het geloof bij betrekt.
lust geen dropquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij probeert mij van mijn stuk te brengen met een leugen. Droplul!
Je moederquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent dom ongeacht wat je daarnaast nog erbij betrekt
Daar staat me nog iets van bij, toen een bom gelegd werd onder Geerd SC.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad was
doe maar ja voor het nog gênanter wordtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef xcachet het volgende:
Het is wel erg laat. Ik ga ook slapen anders ben ik niet meer productief morgen.
Vind wel lachequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe maar ja voor het nog gênanter wordt
dat was niet waarom ik mad was hequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad was
was niet terecht, gewoon dp even uitlachenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar staat me nog iets van bij, toen een bom gelegd werd onder Geerd SC.
Islam werd met kanker vergeleken en toen kwam ik met die opmerking.
Prez was (terecht ook wel) boos.
ik zeg toch dat hij de grap maakte toen je mad was, niet dat het je mad maaktequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was niet waarom ik mad was he
nee oke dan is het goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg toch dat hij de grap maakte toen je mad was, niet dat het je mad maakte
dommeeeeeeeee eikel
haha wat een gutmenschquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was niet terecht, gewoon dp even uitlachen
haha boos worden op een forum haha dp
Weer?!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ga maar slapen voordat je weer mental breakdown krijgt
hequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
NepBelgen natuurlijk helemaal de shit.
hoop dat je expres bietje retarded over probeert te komen, anders gaat het helemaal mis hierquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
Je moeder had er een toen jij geboren werd!
Hoe voorkom je dat jouw oma van de trap islamiseert?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was niet terecht, gewoon dp even uitlachen
haha boos worden op een forum haha dp
maar ff serieus denk je dat deze geforceerde ik bn een m4stertr0llzZeersss-act je blunders verdoezelt ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
wel beetje basisschool niveau diss ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
haar in een flat laten wonen zonder trap en nooit op bezoek gaanquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat jouw oma van de trap islamiseert?
Ben gewoon me eigenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je expres bietje retarded over probeert te komen, anders gaat het helemaal mis hier
Ben ergens blijven hangen qua dissenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wel beetje basisschool niveau diss dit
Blunders?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ff serieus denk je dat deze geforceerde ik bn een m4stertr0llzZeersss-act je blunders verdoezelt ofzo
Begane grond danquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haar in een flat laten wonen zonder trap en nooit op bezoek gaan
ken ik niequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind penguinz0 wel een leuke youtuber
Ik vind BradgeTV een koddige youtuberquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik twijfelquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
je ging toch slapen of probeer je nog wat extra negatieve aandacht te verzamelen
Zijn wel meer mensen hier die bij de basisschool zijn blijven hangenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ergens blijven hangen qua dissen
Wil je hiermee zeggen dat hij een ban heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
Debiel Der_Mann. Bedankt voor je aanwezigheid.
ik respecteer je keuzequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken die van jou ook niet maar soms laten we elkaar gewoon in onze waarde
Knoop er anders even een touw aanvastquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
oh nu hebben we twee wandelende hersenbloedingen ofwat
die boi was echt 16 ofzo met zijn eerste upload, dacht dat ie eind 20 ofzo wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bedankt voor het posten van dingen die wetenschappers pas over zo'n 600 jaar kunnen ontrafelenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
Debiel Der_Mann. Bedankt voor je aanwezigheid.
Niels gaat dat fiksen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij een ban heeft?
hij is ook wel hottiequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die boi was echt 16 ofzo met zijn eerste upload, dacht dat ie eind 20 ofzo was
Dat brengt ons dichter bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen hier die bij de basisschool zijn blijven hangen
...quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knoop er anders even een touw aanvast
10/10 deze post. Netjes.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bedankt voor het posten van dingen die wetenschappers pas over zo'n 600 jaar kunnen ontrafelen
we zijn het nieuwe wch en niels, dus dit eindigt hopelijk ook in nog een permban voor nelisquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
kunnen herman en niels elkaar even met rust laten
Ja, wat. Ik zei dat ik geen touw aan de post van zeer kon vast knopen en toen kwam iemand hier zeggen dat ik dat niet om posts mag doen. Of word dit nu gezien als doodswens?quote:
heb je aan noel zn stash gezeten of zoquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik zei dat ik geen touw aan de post van zeer kon vast knopen en toen kwam iemand hier zeggen dat ik dat niet om posts mag doen. Of word dit nu gezien als doodswens?
Stiekem is het gewoon Noel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je aan noel zn stash gezeten of zo
ja dacht k net ook alquote:
Nou ja je hoeft nu niet naar buitenquote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn het nieuwe wch en niels, dus dit eindigt hopelijk ook in nog een permban voor nelis
die jongen neemt zo veel dat als je zijn hand schudt je al high wordtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was een verkapte pedo grap maar niemand vond het grappigquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat brengt ons dichter bij elkaar.
Nee, doe geen drugs.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Te ver gezocht manquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was een verkapte pedo grap maar niemand vond het grappig
nicequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die jongen neemt zo veel dat als je zijn hand schudt je al high wordt
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
kunnen herman en niels elkaar even met rust laten
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de zekerheid TR gemaakt met de uitleg dat een gebande mogelijk onder cachets account post
quote:
lolquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.
verschrompeltequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de zekerheid TR gemaakt met de uitleg dat een gebande mogelijk onder cachets account post
...quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uitquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:37 schreef Remqo het volgende:
Maar echt ik vind het verschrikkelijk nu ik weer thuis ben, het is koud en donker en er valt geen ene hol te doen hier, behalve netflixen en in de SC hangen.
Je hebt toch wel een uitkering he. Dan heb je bingo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:37 schreef Remqo het volgende:
Maar echt ik vind het verschrikkelijk nu ik weer thuis ben, het is koud en donker en er valt geen ene hol te doen hier, behalve netflixen en in de SC hangen.
Gaat het allemaal beetje goed?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet me er voor kapotwerkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een uitkering he. Dan heb je bingo.
krijg ik toch nietquote:
Tja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg ik toch niethooguit bijstand en dan moet ik er alsnog voor werken
He meidquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg ik toch niethooguit bijstand en dan moet ik er alsnog voor werken
echt ehquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil echt de braddieleef, een uitkering en een jobcoach die actief meewerkt met banen afslaan
btje cruisen en chicks rondom het hele land neukenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil echt de braddieleef, een uitkering en een jobcoach die actief meewerkt met banen afslaan
hoezo verpesten? hij heeft er toch gwn recht opquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en het dan bijna verpesten door hier en op youtube alle details te geven
Nee, beste man zit boordevol frustratiesquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heeft Niels ook wel eens een goede dronk?
vertel meerquote:
Daarom altijd alles afwijzenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef xcachet het volgende:
Als die wajongers snel aan een baan komen dan zit zo'n jobcoach ook snel zonder werk.
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..quote:
volgens mij had mapima laatst het UWV gemaild ofzo over dingen die hij zei in youtube filmpjes over dat hij geen werk zoekt nuquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo verpesten? hij heeft er toch gwn recht op
HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
sowdeknetterquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
volgens mij heb je het recordaantal biertjes vandaag verbrokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
niels srs zoek hulp ofzo de tering zegquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nice Nielsquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij had mapima laatst het UWV gemaild ofzo over dingen die hij zei in youtube filmpjes over dat hij geen werk zoekt nu
ofzo
Lul niet. Er valt niks te lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Godver ik lig hier echt helemaal dubbel van 't lachen.
ze vindt jou vast ook niet aardigquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een teringhoer is dat wijf zeg
maar niels is altijd dronkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt wel. Niels die dronken is is wel grappig.
ja terechtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze vindt jou vast ook niet aardig
Maar ze heeft nu wel een permanente ban.
Gekomen over Drug?quote:
hoezo, tis echt overduidelijk als hzaw aan t posten isquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben geen fan van deze nieuwe gebande-users-die-posten-op-andere-accounts trend, steeds helemaal in de war als Side post
vandaag 2x gefapt, kan er nu weer tegen aanquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef BozeHaas het volgende:
al anderhalf week niet gefapt en ben niet eens geil nu
rip
heeft mortie je gebrainwashed met zijn nofap shitquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef BozeHaas het volgende:
al anderhalf week niet gefapt en ben niet eens geil nu
rip
soms komt hij ook even een kwartiertje om Side na te doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, tis echt overduidelijk als hzaw aan t posten is
dag is nog maar net begonnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaag 2x gefapt, kan er nu weer tegen aan
Ik vind hem al zo stilletjesquote:
hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja normaal is het meer maar ben nu druk met FOK!ken
nee gwn geen zin en aankomende zaterdag date dus wil knettertjessgeil zijn danquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft mortie je gebrainwashed met zijn nofap shit
hzaw moet gewoon een klb unban krijgen, wat deed hij nou?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, tis echt overduidelijk als hzaw aan t posten is
aightquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee gwn geen zin en aankomende zaterdag date dus wil knettertjessgeil zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |