btje cruisen en chicks rondom het hele land neukenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil echt de braddieleef, een uitkering en een jobcoach die actief meewerkt met banen afslaan
hoezo verpesten? hij heeft er toch gwn recht opquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en het dan bijna verpesten door hier en op youtube alle details te geven
Nee, beste man zit boordevol frustratiesquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heeft Niels ook wel eens een goede dronk?
vertel meerquote:
Daarom altijd alles afwijzenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef xcachet het volgende:
Als die wajongers snel aan een baan komen dan zit zo'n jobcoach ook snel zonder werk.
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..quote:
volgens mij had mapima laatst het UWV gemaild ofzo over dingen die hij zei in youtube filmpjes over dat hij geen werk zoekt nuquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo verpesten? hij heeft er toch gwn recht op
HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
sowdeknetterquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
volgens mij heb je het recordaantal biertjes vandaag verbrokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
niels srs zoek hulp ofzo de tering zegquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nice Nielsquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij had mapima laatst het UWV gemaild ofzo over dingen die hij zei in youtube filmpjes over dat hij geen werk zoekt nu
ofzo
Lul niet. Er valt niks te lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Godver ik lig hier echt helemaal dubbel van 't lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |