quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de zekerheid TR gemaakt met de uitleg dat een gebande mogelijk onder cachets account post
quote:
lolquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.
verschrompeltequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de zekerheid TR gemaakt met de uitleg dat een gebande mogelijk onder cachets account post
...quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uitquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:37 schreef Remqo het volgende:
Maar echt ik vind het verschrikkelijk nu ik weer thuis ben, het is koud en donker en er valt geen ene hol te doen hier, behalve netflixen en in de SC hangen.
Je hebt toch wel een uitkering he. Dan heb je bingo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:37 schreef Remqo het volgende:
Maar echt ik vind het verschrikkelijk nu ik weer thuis ben, het is koud en donker en er valt geen ene hol te doen hier, behalve netflixen en in de SC hangen.
Gaat het allemaal beetje goed?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik moet me er voor kapotwerkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een uitkering he. Dan heb je bingo.
krijg ik toch nietquote:
Tja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg ik toch niethooguit bijstand en dan moet ik er alsnog voor werken
He meidquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijg ik toch niethooguit bijstand en dan moet ik er alsnog voor werken
echt ehquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil echt de braddieleef, een uitkering en een jobcoach die actief meewerkt met banen afslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |