we zijn het nieuwe wch en niels, dus dit eindigt hopelijk ook in nog een permban voor nelisquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
kunnen herman en niels elkaar even met rust laten
Ja, wat. Ik zei dat ik geen touw aan de post van zeer kon vast knopen en toen kwam iemand hier zeggen dat ik dat niet om posts mag doen. Of word dit nu gezien als doodswens?quote:
heb je aan noel zn stash gezeten of zoquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, wat. Ik zei dat ik geen touw aan de post van zeer kon vast knopen en toen kwam iemand hier zeggen dat ik dat niet om posts mag doen. Of word dit nu gezien als doodswens?
Stiekem is het gewoon Noel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je aan noel zn stash gezeten of zo
ja dacht k net ook alquote:
Nou ja je hoeft nu niet naar buitenquote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn het nieuwe wch en niels, dus dit eindigt hopelijk ook in nog een permban voor nelis
die jongen neemt zo veel dat als je zijn hand schudt je al high wordtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was een verkapte pedo grap maar niemand vond het grappigquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat brengt ons dichter bij elkaar.
Nee, doe geen drugs.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Te ver gezocht manquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was een verkapte pedo grap maar niemand vond het grappig
nicequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die jongen neemt zo veel dat als je zijn hand schudt je al high wordt
Als het je lukt dat verschrompelte impotente piemelte van 'm op je pancake tepel te laten komen krijg je een hero-cookie van me.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
kunnen herman en niels elkaar even met rust laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |