jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskundequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal even de normale verdeling in deze SC berekenen, brb.
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskunde
Zijn dat koeien op 70's disco?quote:
ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.
Jij dan?
ik eet graag kliekjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
Als het Mr, Bradge het niet isquote:
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef zeer het volgende:
oh wow Noel wist niet dat normaal verdeling ook een ding was, dacht dat alles standaard normaal was
waarom zou je een touw proberen vast te knopen aan een post op een forum domme kutquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lastig is het niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed Meloewa om uitleg vragen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wilt
trustenquote:
Weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
ja chille boi idd, zou pep mee snuivenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SCquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Oh jmmrquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehadquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ja kloptquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zeldenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SC
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zelden
Jawel. Ik. Domme pannenkoek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehad
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingoquote:
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt
daarom heeft de helft altijd ban
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.
Jij probeert mij van mijn stuk te brengen met een leugen. Droplul!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingo
Volgens Crip ben je dom als je ergens het geloof bij betrekt.quote:
jij bent dom ongeacht wat je daarnaast nog erbij betrektquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens Crip ben je dom als je ergens het geloof bij betrekt.
lust geen dropquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij probeert mij van mijn stuk te brengen met een leugen. Droplul!
Je moederquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent dom ongeacht wat je daarnaast nog erbij betrekt
Daar staat me nog iets van bij, toen een bom gelegd werd onder Geerd SC.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad was
doe maar ja voor het nog gênanter wordtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef xcachet het volgende:
Het is wel erg laat. Ik ga ook slapen anders ben ik niet meer productief morgen.
Vind wel lachequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe maar ja voor het nog gênanter wordt
dat was niet waarom ik mad was hequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad was
was niet terecht, gewoon dp even uitlachenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar staat me nog iets van bij, toen een bom gelegd werd onder Geerd SC.
Islam werd met kanker vergeleken en toen kwam ik met die opmerking.
Prez was (terecht ook wel) boos.
ik zeg toch dat hij de grap maakte toen je mad was, niet dat het je mad maaktequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was niet waarom ik mad was he
nee oke dan is het goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg toch dat hij de grap maakte toen je mad was, niet dat het je mad maakte
dommeeeeeeeee eikel
haha wat een gutmenschquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was niet terecht, gewoon dp even uitlachen
haha boos worden op een forum haha dp
Weer?!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ga maar slapen voordat je weer mental breakdown krijgt
hequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
NepBelgen natuurlijk helemaal de shit.
hoop dat je expres bietje retarded over probeert te komen, anders gaat het helemaal mis hierquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
Je moeder had er een toen jij geboren werd!
Hoe voorkom je dat jouw oma van de trap islamiseert?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was niet terecht, gewoon dp even uitlachen
haha boos worden op een forum haha dp
maar ff serieus denk je dat deze geforceerde ik bn een m4stertr0llzZeersss-act je blunders verdoezelt ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
wel beetje basisschool niveau diss ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weer?!
haar in een flat laten wonen zonder trap en nooit op bezoek gaanquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat jouw oma van de trap islamiseert?
Ben gewoon me eigenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je expres bietje retarded over probeert te komen, anders gaat het helemaal mis hier
Ben ergens blijven hangen qua dissenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wel beetje basisschool niveau diss dit
Blunders?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ff serieus denk je dat deze geforceerde ik bn een m4stertr0llzZeersss-act je blunders verdoezelt ofzo
Begane grond danquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haar in een flat laten wonen zonder trap en nooit op bezoek gaan
ken ik niequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind penguinz0 wel een leuke youtuber
Ik vind BradgeTV een koddige youtuberquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik twijfelquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
je ging toch slapen of probeer je nog wat extra negatieve aandacht te verzamelen
Zijn wel meer mensen hier die bij de basisschool zijn blijven hangenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ergens blijven hangen qua dissen
Wil je hiermee zeggen dat hij een ban heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
Debiel Der_Mann. Bedankt voor je aanwezigheid.
ik respecteer je keuzequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken die van jou ook niet maar soms laten we elkaar gewoon in onze waarde
Knoop er anders even een touw aanvastquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
oh nu hebben we twee wandelende hersenbloedingen ofwat
die boi was echt 16 ofzo met zijn eerste upload, dacht dat ie eind 20 ofzo wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bedankt voor het posten van dingen die wetenschappers pas over zo'n 600 jaar kunnen ontrafelenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
Debiel Der_Mann. Bedankt voor je aanwezigheid.
Niels gaat dat fiksen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij een ban heeft?
hij is ook wel hottiequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die boi was echt 16 ofzo met zijn eerste upload, dacht dat ie eind 20 ofzo was
Dat brengt ons dichter bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen hier die bij de basisschool zijn blijven hangen
...quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knoop er anders even een touw aanvast
10/10 deze post. Netjes.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bedankt voor het posten van dingen die wetenschappers pas over zo'n 600 jaar kunnen ontrafelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |