Dan kan ik net zo goed Meloewa om uitleg vragen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wilt
trustenquote:
Weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
ja chille boi idd, zou pep mee snuivenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de haat op Noel niet zo erg, al is hij niet de voorbeeldige user. Ik kan het prima met hem hebben
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SCquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
Oh jmmrquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehadquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ja kloptquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ze houden hier alleen van voorbeeldige users.
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zeldenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen humor en snel kwaad, 2 dingen die je een nadeel geven in deze prachtige SC
vind anders nog steeds die ''van de trap geïslamiseerd'' grap wel leuk toen dp zo mad wasquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik betrap mezelf op het eerste, kwaad ben ik zelden
Jawel. Ik. Domme pannenkoek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij post er hier niemand die nooit een ban heeft gehad
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingoquote:
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt
daarom heeft de helft altijd ban
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan blijven voorbeeldige users (zoals ik) hier wel aanwezig.
Jij probeert mij van mijn stuk te brengen met een leugen. Droplul!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet met trollmateriaal doorgaan als je al eerder hebt toegegeven dat het trollmateriaal is, flamingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |