jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskundequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal even de normale verdeling in deze SC berekenen, brb.
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt echt zo goed net niet opgelet bij wiskunde
Zijn dat koeien op 70's disco?quote:
ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom uit op UWV/Wajong aanvragen incl. het vormen van een kliekje op een internet forum.
Jij dan?
ik eet graag kliekjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
ik ben mijn eigen kliekje ik neem al de plekken al in beslag en wil er niemand bij
Als het Mr, Bradge het niet isquote:
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:09 schreef zeer het volgende:
oh wow Noel wist niet dat normaal verdeling ook een ding was, dacht dat alles standaard normaal was
waarom zou je een touw proberen vast te knopen aan een post op een forum domme kutquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bla je hier nou weer dan. Kan er geen touw aanvast knopen.
kan je wel wat steekjes van het vak leren als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lastig is het niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |