quote:Op maandag 5 december 2016 23:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je weer bezope wanneer ben je voor het eerst niet bezopen?
quote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zin om te kijken en zeg je dat er veel Carl in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
zit poepzuiger niet van me te jatten godverdomme bejaarde kutmongoolquote:Op maandag 5 december 2016 23:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry. Met Amai wordt jeetje bedoeld.
En met poepzuiger 1st class Der_Mann Mexicano™.
nee battlesysteem is zoals kingdom hearts blijkbaarquote:
Niet fucken met Hermann hij is gevaarlijke gangsterquote:Op maandag 5 december 2016 23:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry. Met Amai wordt jeetje bedoeld.
En met poepzuiger 1st class Der_Mann Mexicano™.
ken ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee battlesysteem is zoals kingdom hearts blijkbaar
Carl gaat op bezoek bij Negan.quote:Op maandag 5 december 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
ja remqo ik ga natuurlijk niet op een spoiler klikken he
echt nietquote:Op maandag 5 december 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee battlesysteem is zoals kingdom hearts blijkbaar
heb het voor het laatst op ps1 gespeeld denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij was het op de PS2 voor het laatst echt turnbased
quote:
nou klinkt spannendquote:Op maandag 5 december 2016 23:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Carl gaat op bezoek bij Negan.
Negan brengt hem netjes naar huis terwijl Rick ergens aan het verdwalen is
wrm denk je dat ik dagelijks mannen aan mn nips laat zuigenquote:Op maandag 5 december 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar ik laat er ook niet dagelijks op zuigen
goeie movequote:Op maandag 5 december 2016 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel eens met jouw final fantasy spelen
Wouw, heb je het ook gezien?quote:Op maandag 5 december 2016 23:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Carl gaat op bezoek bij Negan.
Negan brengt hem netjes naar huis terwijl Rick ergens aan het verdwalen is
Zodat je melk kan geven?quote:Op maandag 5 december 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm denk je dat ik dagelijks mannen aan mn nips laat zuigen
noem je haar nou een koequote:
quote:Op maandag 5 december 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, bietje slaan bietje dodgen bietje magic
quote:Op maandag 5 december 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]Coral is echt kenkidomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Negan zegt van nietquote:
I have soup. You don't.quote:Op maandag 5 december 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit poepzuiger niet van me te jatten godverdomme bejaarde kutmongool
hehehequote:Op maandag 5 december 2016 23:59 schreef zeer het volgende:
doe nou eens normaal Montelly, laatste waarschuwing, hierna ben ik gedwongen de moderators in te lichten en iemand met een bierflesje te neuken
quote:Op maandag 5 december 2016 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel eens met jouw final fantasy spelen
nee in kingdom hearts zit je steeds in een menu te kiezen enzo, dit is gewoon pure 3rd person action game zoals een simpele god of war ofzoquote:
Ja ik dacht Rundfunk moet ook een eigen topic hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OhwKijk nu net terug. ff tandenpoetsen dan afkijken en slapen
xrated.bottlepeg.comquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow ik bedoel natuurlijk de nuance toekijken hoe iemand met een bierflesje geneukt wordt
peg gehadquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:01 schreef Crip het volgende:
wil je aub niet het mooie peg gebruiken voor zulke rare zinnen?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:03 schreef zeer het volgende:
[..]
dan was ik nu wel als de bliksem lekker met m'n kontje aan het schudden voor die bass
hoor jij ook altijd overal je eigen naamquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:03 schreef zeer het volgende:
[..]
dan was ik nu wel als de bliksem lekker met m'n kontje aan het schudden voor die bass
jaquote:
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''quote:
alcoholismequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''
niet echtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoor zeer jij zeer ook zeer altijd zeer overal zeer je zeer eigen zeer naam
Weetje dan niet hoe uniek het is om soep en brood in huis te hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''
het is gewoon niet makkelijk om dichtgetimmerd brood op je plank te hebben, vaak bak ik een brood, laat het even rusten en kijk het dan nog één keer na en dan is het gewoon goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje dan niet hoe uniek het is om soep en brood in huis te hebben?
quote:
ben iig blij dat hij nu eens een ander soort vloeistof consumeertquote:
Korsakov is een bitchquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:06 schreef zeer het volgende:
[..]
het is gewoon niet makkelijk om dichtgetimmerd brood op je plank te hebben, vaak bak ik een brood, laat het even rusten en kijk het dan nog één keer na en dan is het gewoon goed
hahahahquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben iig blij dat hij nu eens een ander soort vloeistof consumeert
behalve alcohol en kindersperma haha
nee dat gaat natuurlijk te ver
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben iig blij dat hij nu eens een ander soort vloeistof consumeert
behalve alcohol en kindersperma haha
nee dat gaat natuurlijk te ver
daarentegenquote:
nee blijfquote: