xrated.bottlepeg.comquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow ik bedoel natuurlijk de nuance toekijken hoe iemand met een bierflesje geneukt wordt
peg gehadquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:01 schreef Crip het volgende:
wil je aub niet het mooie peg gebruiken voor zulke rare zinnen?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:03 schreef zeer het volgende:
[..]
dan was ik nu wel als de bliksem lekker met m'n kontje aan het schudden voor die bass
hoor jij ook altijd overal je eigen naamquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:03 schreef zeer het volgende:
[..]
dan was ik nu wel als de bliksem lekker met m'n kontje aan het schudden voor die bass
jaquote:
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''quote:
alcoholismequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''
niet echtquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoor zeer jij zeer ook zeer altijd zeer overal zeer je zeer eigen zeer naam
Weetje dan niet hoe uniek het is om soep en brood in huis te hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ga je van iemand poepzuiger noemen naar ''ik heb soep en brood, de 2 goedkoopste dingen op deze aardbol en jij lekker niet haha''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |