welke game is dit?quote:Op maandag 5 december 2016 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je al gezien, ik rol nog steeds met de beverton crew
hello kitty onlinequote:
Negan is zeker van de partij, doet ook weer gekke dingen en hij heeft een hoop praatjes.quote:Op maandag 5 december 2016 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle scenes met Negan zijn echt fantastisch, als hij erin zit heb ik gelijk zin
mischien heb je geluk in deel 16quote:Op maandag 5 december 2016 23:51 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht altijd dat dat zo'n sci fi horror shit was
t ziet er ook wel best anders uit dan de eerdere ff's, vooral op dat plaatjequote:
net zin om te kijken en zeg je dat er veel Carl in zitquote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Negan is zeker van de partij, doet ook weer gekke dingen en hij heeft een hoop praatjes.
Ook veel Carl, mocht je daar zin in hebben.
was toch ook altijd turn based?quote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
t ziet er ook wel best anders uit dan de eerdere ff's, vooral op dat plaatje
Dag.quote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
jongens ik ga slapen. Ik wens iedereen een fijne nachtrust behalve mensen die links stemmen.
ik hoop dat je met je linkervoet van het balkon afstruikeltquote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
jongens ik ga slapen. Ik wens iedereen een fijne nachtrust behalve mensen die links stemmen.
opgetyft staat netjesquote:Op maandag 5 december 2016 23:52 schreef HPLC het volgende:
Oh sorry. Met Amai wordt jeetje bedoeld.quote:
jaquote:
haha goeie diss manquote:Op maandag 5 december 2016 23:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh sorry. Met Amai wordt jeetje bedoeld.
En met [i]poepzuiger[/i:] 1st class Der_Mann Mexicano™.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |