ik heet helemaal geen hermannquote:Op maandag 5 december 2016 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Door ons heb je langzaam aan de naam Hermann geaccepteerd
moest je maar normaal doenquote:Op maandag 5 december 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie vond btje raar dat ik altijd als ik iets onaardigs gezegd had tegen copthorne/nastico de volgende dag allemaal ragedm's had
Op Fok! welquote:
geen onrealistische eisen stellenquote:
deze precieze post had je toch eerder vandaag al geplaatstquote:Op maandag 5 december 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen onrealistische eisen stellen
weenie volgens mij nietquote:Op maandag 5 december 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze precieze post had je toch eerder vandaag al geplaatst
was volgens mij ook de eerste keer vandaag maar okequote:Op maandag 5 december 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja je gebruikt gewoon vaak het woord onrealistisch
Dat is toch altijd zo? Alleen de (mid)seasonfinale is leukquote:Op maandag 5 december 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
Remmert heb je TWD van gisteren al gezien? ben bang om te kijken omdat de laatste moedertje saai was
Het was beter, maar Negan zal je eerder doodlullen dan knuppelenquote:Op maandag 5 december 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
Remmert heb je TWD van gisteren al gezien? ben bang om te kijken omdat de laatste moedertje saai was
NEEquote:Op maandag 5 december 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
was volgens mij ook de eerste keer vandaag maar oke
waarom kijk je het danquote:Op maandag 5 december 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Alleen de (mid)seasonfinale is leuk
van dit seizoen was de eerste aflevering fantastisch, Negan die ze weer een bezoekje bracht was leuk, en die met Dwight en Daryl ging ook welquote:Op maandag 5 december 2016 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Alleen de (mid)seasonfinale is leuk
alle scenes met Negan zijn echt fantastisch, als hij erin zit heb ik gelijk zinquote:Op maandag 5 december 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was beter, maar Negan zal je eerder doodlullen dan knuppelen
awwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |