Rundfunk.quote:Rundfunk is een Nederlands televisieprogramma van KRO-NCRV uitgezonden op NPO 3. Het is een absurde komedie, verdeeld in verschillende sketches, die zich afspeelt op een middelbare school.
Het verhaal volgt de twee vrienden Tim (Yannick van de Velde) en Erik (Tom van Kalmthout) tijdens het laatste jaar van hun middelbare school. Seizoen 1 startte op maandag 10 augustus 2015 als onderdeel van 3Lab, telde vijf afleveringen en eindigde op vrijdag 14 augustus. Het tweede seizoen startte op maandag 24 oktober 2016.
Heb laatst ergens een filmpje gezien waarin ze zeiden dat dit het laatste seizoen alweer was.quote:Op maandag 5 december 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Hoop echt dat er een nieuw seizoen komt.
Neeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2016 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Heb laatst ergens een filmpje gezien waarin ze zeiden dat dit het laatste seizoen alweer was.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Heb m al op de juiste tijd staan, dus direct afspelen en je hoort t
Jezus jammer zeg..quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Heb m al op de juiste tijd staan, dus direct afspelen en je hoort t
Eens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 01:35 schreef RipCity het volgende:
Jezus jammer zeg..
Denk dat veel mensen de serie ook nu pas langzaamaan ontdekken. Had best nog een derde (en dan laatste) seizoen ingezeten..
Niet iedereen is het daarmee eensquote:Op dinsdag 6 december 2016 01:35 schreef RipCity het volgende:
Deze serie verdiend meer respect! Echt heel geniaal soms de dingen met wat ze allemaal komen. Niet voor niets dat Pierre Bokma eraan meewerkt.
http://www.npo.nl/npo3/rundfunk-op-npo-3quote:JEROEN
14 AUGUSTUS OM 04:11 UUR
Ik snap dat jullie graag "hip" enzo willen zijn, maar dat Rundfunk slaat echt zo de plank mis dat ik me af vraag of jullie ooit eerder in jullie leven een echt stuk hout hebben gezien. Nee even serieus, er is dus oprecht iemand geweest die deze afleveringen heeft gezien en die dit heeft goedgekeurd? Ik zou bij deze graag mijn geestelijk gehandicapte neefje willen aanbieden als plaatsvervanger voor deze ontzettende drol. Ik bedoel ik snap dat jullie een soort van Jiskefet meets New Kids meets 'de middelbare school' proberen te maken, maar dit kan toch echt niet? Humor is relatief, dat snap ik, maar er bestaat toch een soort van algemeen niveau voordat iets goedgekeurd mag worden voor uitzending? Jezus christus dit is me een potje tenenkrommend. Hoeveel mensen hebben hier wel niet aan meegewerkt, 100? Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel mensen bij elkaar te vinden die zo een slecht gevoel voor humor hebben? Is er dan niemand die tijdens de opnames gewoon weg liep omdat hij/zij het niet meer kon hebben? Ik kijk nog liever drie uur RTL Boulevard dan dat ik 5 minuten Rundfunk moet aanzien. En wie heeft die naam überhaupt bedacht, een of ander veels te duur marketing bureau? Mijn en jullie belastinggeld gaat hieraan op... Dan heb ik nog liever dat we daar een of ander geldgraaiende ABN-AMRO topman mee subsidiëren. Bij deze zou ik de divisie bij de NPO die verantwoordelijk is voor deze ongein graag willen vragen om gewoon een andere baan te zoeken. Je hebt waarschijnlijk een studie Communicatiewetenschappen of iets anders nutteloos gedaan dus ik snap dat de banenmarkt niet erg fijn is, maar geloof me: dit is niet jullie ding. Het meest bizarre is nog wel dat jullie uiteindelijk allemaal betaald worden met overheidsgeld en het gore lef hebben om zoiets ontiegelijk slechts te produceren, terwijl er in Nederland daadwerkelijk gezinnen onder de armoedegrens leven. Schaam jullie. PS: Ik snap dat deze anonieme reactie redelijk makkelijk is, maar dat maakt jullie programma niet minder kut.
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:25 schreef TheGOAT het volgende:
Heeft iemand de versie van het liedje 'look into my eyes' wanneer Erik en Tim in de gymzaal voor het examen elkaar aankijken?
Morgen nog een dubbele aflevering.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh het was niet de allerlaatste aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Hehe ja dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:48 schreef Tourniquet het volgende:
Die vrachtwagenscène was misschien wat ongelukkig n.a.v. de gebeurtenissen in Berlijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |