Ben benieuwd naar quotes van dat afzeiken idd.quote:
Altijd ruzie met Crip? Je verwart Crip met Chloroquote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie jij hebt altijd ruzie met Crip en nu heb je het een keer niet en ben je ineens aanvoerder van de witte rider parade, zo werkt het niet hoor.
Ik verwar Crip nooit met Chloro.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Altijd ruzie met Crip? Je verwart Crip met Chloro
Oh en nu ineens trek je je terug en heeft Wise gelijk. Je zet jezelf wel even voor schut zo.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wou die opmerking niet maken Crip maar inderdaad![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Altijd ruzie met Crip? Je verwart Crip met Chloro
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
Genoeg die er hier gelijk de geloof kaart bij trekken inderdaadquote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
Ik maak altijd minstens 1x ruzie met iedereen hier, dan weet ik wie een schijnheilige racist is. Want als je ruzie hebt en ze spelen het op geloof en shit dan weet je genoeg.
Ben slimme meid.
Ik weet te weinig van religies om er een mening over te hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
Ik maak altijd minstens 1x ruzie met iedereen hier, dan weet ik wie een schijnheilige racist is. Want als je ruzie hebt en ze spelen het op geloof en shit dan weet je genoeg.
Ben slimme meid.
Ik ook, maar er zijn een paar slome zoals Hermann en HPLC waarmee het heel saai is.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
Ben slimme meid.
Minder minder minderquote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
Ben slimme meid.
heb jij ook gedaanquote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Genoeg die er hier gelijk de geloof kaart bij trekken inderdaad
Nee, wise heeft zéker niet gelijk.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh en nu ineens trek je je terug en heeft Wise gelijk. Je zet jezelf wel even voor schut zo.
Nee Chai, het punt is dat ik weet wat autisme is, jammer hè?quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar quotes van dat afzeiken idd.
Volgens mij werd ik harder afgezeken door Etto, maar kan ook mijn perceptie zijn geweest natuurlijk. Alleen daar hoor ik Braddie dan weer helemaal niet over.
Heb ik gedaan inderdaad, zal ik nergens ontkennen.quote:
gewoon alle religies over 1 kam scheren. Ben je gelijk klaarquote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van religies om er een mening over te hebben.
hardop gelachenquote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
Ben slimme meid.
dat is 1 van zijn skillsquote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh en nu ineens trek je je terug en heeft Wise gelijk. Je zet jezelf wel even voor schut zo.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik gedaan inderdaad, zal ik nergens ontkennen.
Maar gelukkig dat ik verstandiger ben geworden
Braddie 1 - 1 Crip?quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
gvd 1e helft hattrick 2e helft komen ze terug naar gelijkspel
quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow braddie in je eigen zwaard gevallen
boehoehoehoequote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee Chai, het punt is dat ik weet wat autisme is, jammer hè?
Eén van de zaken die daar meespelen is het niet kunnen duiden van hoe communicatie wordt bedoeld. Dat is bij jou zeer aanwezig. Sarcasme niet zien, bijvoorbeeld, maar letterlijk woorden interpreteren.
Maar helaas: ook ik heb die Autism Card. Ik gebruik 'm alleen niet om me als een chronisch zeurend stuk vreten te profileren en vervolgens jankend in een hoekje te kruipen dat mensen 'me niet begrijpen'.
Autisme? Jammer dan. Ik ook. Deal with it.
Oké.quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee Chai, het punt is dat ik weet wat autisme is, jammer hè?
Eén van de zaken die daar meespelen is het niet kunnen duiden van hoe communicatie wordt bedoeld. Dat is bij jou zeer aanwezig. Sarcasme niet zien, bijvoorbeeld, maar letterlijk woorden interpreteren.
Maar helaas: ook ik heb die Autism Card. Ik gebruik 'm alleen niet om me als een chronisch zeurend stuk vreten te profileren en vervolgens jankend in een hoekje te kruipen dat mensen 'me niet begrijpen'.
Autisme? Jammer dan. Ik ook. Deal with it.
ik heb geen opgekropte woede hoorquote:Op maandag 5 december 2016 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je nog steeds opgekropte woede of wil je er over praten
Ik wil er best over praten hoor als je het gevoel hebt dat ik je onrecht heb aangedaan voor een of andere reden. Ben niet de bitch die ik soms lijk hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb geen opgekropte woede hoor
Gewoon gelijk eruit meppen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb geen opgekropte woede hoor
zelfs dat heb ik niet. hou gewoon van een beetje stangen op zijn tijd. mensen caren alleen te hardquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil er best over praten hoor als je het gevoel hebt dat ik je onrecht heb aangedaan voor een of andere reden. Ben niet de bitch die ik soms lijk hoor.
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent womanquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
het mooie van de kliekjes in de KLB SC is dat het nooit dezelfde kliekjes zijn, het zijn altijd twee groepen tegen elkaar en de volgende dag is het weer volledig door elkaar gehusseld
laat me raden. Dit is een verwijzing naar een van je blogs waarvan jij denkt dat iedereen die volgt?quote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang ze mijn gipsplaten maar heel laten
sowquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent woman
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent woman
Nee.quote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat me raden. Dit is een verwijzing naar een van je blogs waarvan jij denkt dat iedereen die volgt?
Ik wil in jouw kliekjequote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij Tardis moet je sowieso niet in een kliekje stappen.
Gezellig, de ouders van Catkiller en onze eigen crip zijn er al.quote:
Retardisquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij Tardis moet je sowieso niet in een kliekje stappen.
Ik vind het altijd makkelijk om dingen op ''care'' te gooien, we caren allemaal hier ook al geven we het niet toe.quote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zelfs dat heb ik niet. hou gewoon van een beetje stangen op zijn tijd. mensen caren alleen te hard
Nou inderdaad... zeg 't ze.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
'jij bent gek want ik ben de expert op gek zijn want ben zelf gek'
Heerlijkquote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezellig, de ouders can Catkiller en onze eigen crip zijn er al.
Koffie?
haha jelly dat ik te slim ben om getrolld te worden door batties op het internet #getonmylevel #teamhermann #getrekt #straightedgequote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn een paar slome zoals Hermann en HPLC waarmee het heel saai is.
Dan blijft de schade tenminste beperkt. Krop je het op en komt het er in ene uit vallen maar dooien bij.quote:
sexy Ettoquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
DER MANN KNAPPERIG EN GOUDBRUIN!
heb je ook een straight pikquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha jelly dat ik te slim ben om getrolld te worden door batties op het internet #getonmylevel #teamhermann #getrekt #straightedge
Altijd welkom pa'dnerquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sexy Etto![]()
ik treed ook graag toe in je kliekje
TR, om de veiligheid van de users de waarborgen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
denk nie dat iemand mij ooit echt mad heeft gezien, dan ben ik wel isis lvl
heb jij dishonored 2?quote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sexy Etto![]()
ik treed ook graag toe in je kliekje
Vind juist leukquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ah wise eindelijk weg, werd al moe van zijn gifjes
ik heb nog Skyrim, Watch Dogs 2, Pokemon Moon, Final Fantasy XV, Modern Warfare Remastered hier liggen maar ik speel bijna alleen maar Overwatchquote:
jezus wat ben jij snel getriggeredquote:
licht ook even de aivd inquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR, om de veiligheid van de users de waarborgen.
verbod op notes?quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
Kijk 'ns aan. Krijg geen notes meer. Zou er een verbod zijn opgelegd?
ik zeg telkens hetzelfde maar blijf toch kopenquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog Skyrim, Watch Dogs 2, Pokemon Moon, Final Fantasy XV, Modern Warfare Remastered hier liggen maar ik speel bijna alleen maar Overwatch
dus ik denk dat ik even geen games meer moet kopen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jezus wat ben jij snel getriggered
pewpewpewpewpewquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jezus wat ben jij snel getriggered
En achtervolgingswaanzin dit dat.quote:Op maandag 5 december 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels heeft echt het intellect van een baksteen, jezus zeg
Heb dit jaar nog geen enkele ban gehad.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niveautje Noel dit, alleen zonder banwaardige scheldwoorden ertussen
Pls stop, Marokkaanse maagdjequote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
een sugardaddy heeft me keer 200 euro aan makeup gekocht
ik 9quote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb dit jaar nog geen enkele ban gehad.
#lief #ikkrijgvanavondcadeautjes
Kom omdat het rekening houdt met je vorige rank volgens mij. Ik heb er 5 gewonnen, 1 draw en kwam op 3185 oid.quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
8 placement matches gewonnen en 2 draws en kwam natuurlijk in platinum terecht
Mad dat je Crip niets te bieden hebtquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls stop, Marokkaanse maagdje![]()
Sugardaddy
denk je dat het 2017 is ofzo, jij hebt zeker wel bans gehadquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb dit jaar nog geen enkele ban gehad.
#lief #ikkrijgvanavondcadeautjes
ben je mad dat mijn liefdesleven beter is ofzoquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pls stop, Marokkaanse maagdje![]()
Sugardaddy
maar dat is toch kut, misschien had je de eerste geen geen geluk en ben je nu veel beter en moet je weer teamen met al die battiesquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kom omdat het rekening houdt met je vorige rank volgens mij. Ik heb er 5 gewonnen, 1 draw en kwam op 3185 oid.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 5 december 2016 16:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat is toch kut, misschien had je de eerste geen geen geluk en ben je nu veel beter en moet je weer teamen met al die batties
Nee echt nietquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat het 2017 is ofzo, jij hebt zeker wel bans gehad
ben nu van 2500 naar 2860 gegaan, nog even en dan ben ik rank upquote:
Zeer goed jongen, nog ff doorzetten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu van 2500 naar 2860 gegaan, nog even en dan ben ik rank up
en dan mogen ze mijn reet likken
mycroft redt me weer jongensquote:Op maandag 12 september 2016 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben misschien zuur geweest maar dit was pas mijn eerste ban dit jaar.
3?!!!!quote:Op maandag 5 december 2016 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik nog maagd dan na 3 seconden entree
Iddquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
Ja jonge, wat denkt die cachet wel niet
Sooooooowquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn 3 meer secondes dan Noel jou ooit plezier gaat geven
Telt gewoonquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Hij was ook gewoon niet terecht. Dus telt niet. Gvd.
stond er een ''je bent geband'' berichtje bovenaan FOK!? kon je niet posten? stond er een streep door je naam?quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Oh mijn negen maanden vorig jaar waren ook niet terecht, ben dus vorigj aar niet geband.quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Waarom Noel hier weer bij betrekken?quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn 3 meer secondes dan Noel jou ooit plezier gaat geven
Dat is wel zo inderdaadquote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn negen maanden vorig jaar waren ook niet terecht, ben dus vorigj aar niet geband.
ik beledig hem als hij er niet is, hij beledigt mij als ik er niet ben, als we er allebei zijn krijgt hij banquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom Noel hier weer bij betrekken?
Nee dat stond er nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond er een ''je bent geband'' berichtje bovenaan FOK!? kon je niet posten? stond er een streep door je naam?
DAN HAD JE GODVERDOMME EEN BAN
Omdat je zijn bitch bent toch ofwaquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom Noel hier weer bij betrekken?
W8 maarquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beledig hem als hij er niet is, hij beledigt mij als ik er niet ben, als we er allebei zijn krijgt hij ban
zo werkt het hier
Jezusquote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
dan moet je alle verhalen lezen over mijn rauwe kut door drug
Ahhquote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben al 8 maanden werkloos, ik doe niks anders dan wachten
gekkie da je bentquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik die is toch ook hartstikke dood ofnie gekske
weet je uberhaupt wat de koran zegt over jezus of nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik die is toch ook hartstikke dood ofnie gekske
Het geluid van echte liefdequote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
wel irritant toen drug in me ging en ik moest queefen
0.0quote:
ik was op de eerste plaats niet srs weet niet hoorquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij is deze SC gewoon trolls die elkaar trollen en dan denkt iedereen '''ha ik heb die persoon lekker getrolld'' terwijl je ook zelf getrolld wordt
troll
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenputquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was op de eerste plaats niet srs weet niet hoor
Hjbquote:
Hou eens op nouquote:Op maandag 5 december 2016 17:06 schreef Zosk het volgende:
Heb dit jaar sowieso een streepje door je naam gezien cachet
Ik ben altijd srsquote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenput
ik denk dat we de mensen die doodsverwensingen maken over users in DM ook kunnen scharen onder de categorie atijd srsquote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenput
Liever er onder toch?quote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
Streepje boven de kut vind ik maar mwa trouwens
quote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
moet gewoon helemaal kaalquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
Er wordt hier vies hard gecared. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ken ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat we de mensen die doodsverwensingen maken over users in DM ook kunnen scharen onder de categorie atijd srs
ik noem geen namen maar Noel en MMG bijvoorbeeld
wist je dat als je helemaal geen haren rondom je anus hebt je niet geluidloos scheten kan latenquote:
ik ook met jouquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil knuffelend met je van een berg afrollen
Ik niet, wil niet dik wordenquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een bosbessen cheesecake voor na het eten
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een bosbessen cheesecake voor na het eten
Jammerquote:Op maandag 5 december 2016 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
willoow negeert ons allemaal
moet je waxenquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel jeuk je krijgt als je je reet scheert, dies gek
Eh neequote:Op maandag 5 december 2016 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wist je dat als je helemaal geen haren rondom je anus hebt je niet geluidloos scheten kan laten
Succes daarmeequote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben bezig met afvallen, mijn strategie is gewoon precies hetzelfde eten en niet bewegen maar geen cola meer drinken
waarom scheer je uberhaupt je kont als manquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat jeuken als het teruggroeit, of als je begint te zweten in je bilnaad
Respectquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben al van 100 kilo naar 99,9 gegaan in 3 weken tijd
wilde het gewoon een keertje proberen omdat er soms poep bleef hangen in het haarquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom scheer je uberhaupt je kont als man
Zal jou eens onderstrepenquote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft niks met een streep te maken dus niet zo raar doen
Wanneer weegmomentjequote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben al van 100 kilo naar 99,9 gegaan in 3 weken tijd
tarrelsquote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde het gewoon een keertje proberen omdat er soms poep bleef hangen in het haar
Daarom, heb gewoon een goddelijk lichaam.quote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb serieus buiten sumoworstelaars nog nooit een dikke Aziaat gezien
dus 100,1quote:Op maandag 5 december 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuwjaarsdag net nadat ik 10 oliebollen en 25 appelboelerjee's op heb
Wie en waaromquote:Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef Oberkullie het volgende:
Hoop dat die ouwe vanavond van het dak flikkert
Jaaquote:
Precies Herman, jij weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op maandag 5 december 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
krenten hebben al appeltaart en appelflappen voor me verpest, beter blijven ze weg van mijn oliebollen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die komt niet op het dak sukkel daar heeft hij toch zijn zwarte slaven voor xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |