ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Catkiller het volgende:
We gaan over een paar jaar toch dood in WW3 dus wat maken jullie je druk
hehe wow ettoquote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
chai, echt... heb je autisme of zo?
dan ben je een ordinaire zaadslurpende hoerquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je je sinds je 13e laat uitwonen door "je weet togggg" types, dan ben je geen sexexpert.
Etto heeft 80k hoorde ik pas, kan het haar niet kwalijk nemen.quote:
nee, maar dat was toch ook niet het issue?quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat er mis is met hulp van buitenaf?
Autocorrect?quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry, even geen zin in die accubatterij
heb er zelf wel ongeveer 5quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Crip heb je al sugar daddy's gevonden voor ons?
wat is jouw issuequote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, maar dat was toch ook niet het issue?
Ja nu nog wanneer ik die gitaar koop minus 2k.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Etto heeft 80k hoorde ik pas, kan het haar niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
chai, echt... heb je autisme of zo?
Ahahah ja togg, lekker die PGB budget vangen, zo rollen wijquote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.
En ook in Marokko, en die hebben daar niet eens 's veel money.
inb4 haha werkloos is makkelijk etc.
nee
kan dit bevestigenquote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[..], ik zou niet teveel fucken met Chai
[ afbeelding ]
Een komma achter een smiley, i can't even...quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[..], ik zou niet teveel fucken met Chai
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |