ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je ouders dood zijn, moet je ze dan in een kist laten liggen in een slaapkamer?quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je het financieel niet kan opbrengen om je ouders te ondersteunen?
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
er is hier toch niemand serieus bby
mijn ouders zijn de belangrijkste mensen in mijn leven, zonder ze was ik nergens
true maar jaren lang een zorgverlener voor een of beide ouders zijn, houdt bijna niemand vol in mijn ervaringquote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat over als ze helemaal niets meer kunnen niet als ze gewoon nog zelf shit kunnen. Is geen ander verhaal.
en los daarvan nog steeds toepasbaar op commentaar hier.
Dan stuur ik ze naar jou toe want jij hebt toch niks verder dus dan heb je ook wat gezelschap in je leven.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, die zijn er dus straks niet meer.
amenquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.
Eensquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.
Gezellig! De koffie staat klaar!quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze naar jou toe want jij hebt toch niks verder dus dan heb je ook wat gezelschap in je leven.
oh ik welquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
true maar jaren lang een zorgverlener voor een of beide ouders zijn, houdt niks niemand vol in mijn ervaring
Ik lust zijn buuv nietquote:
braddie nee. heb je een leuke verjaardag?quote:
Als het lekker vers is wel.quote:
Verjaardag is rustig op dit moment, pas rond 7 - 8 uur komen de meeste.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
braddie nee. heb je een leuke verjaardag?
Wat 'quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet weten dat de oude verzorgingsstaat niet meer bestaat en ervan uitgaan dat ze hun ouders zonder gemeentelijke indicatie (die je toch niet krijgt) in een bejaardentehuis kunnen dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |