ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je ouders dood zijn, moet je ze dan in een kist laten liggen in een slaapkamer?quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind het allemaal makkelijk gezegd, wat als je het financieel niet kan opbrengen om je ouders te ondersteunen?
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
er is hier toch niemand serieus bby
mijn ouders zijn de belangrijkste mensen in mijn leven, zonder ze was ik nergens
true maar jaren lang een zorgverlener voor een of beide ouders zijn, houdt bijna niemand vol in mijn ervaringquote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat over als ze helemaal niets meer kunnen niet als ze gewoon nog zelf shit kunnen. Is geen ander verhaal.
en los daarvan nog steeds toepasbaar op commentaar hier.
Dan stuur ik ze naar jou toe want jij hebt toch niks verder dus dan heb je ook wat gezelschap in je leven.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, die zijn er dus straks niet meer.
amenquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.
Eensquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
vind dat uberhaupt geen shit wat lollig is om er grapjes om te maken, 12 jarige gedoe.
Gezellig! De koffie staat klaar!quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze naar jou toe want jij hebt toch niks verder dus dan heb je ook wat gezelschap in je leven.
oh ik welquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
true maar jaren lang een zorgverlener voor een of beide ouders zijn, houdt niks niemand vol in mijn ervaring
Ik lust zijn buuv nietquote:
braddie nee. heb je een leuke verjaardag?quote:
Als het lekker vers is wel.quote:
Verjaardag is rustig op dit moment, pas rond 7 - 8 uur komen de meeste.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
braddie nee. heb je een leuke verjaardag?
Wat 'quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet weten dat de oude verzorgingsstaat niet meer bestaat en ervan uitgaan dat ze hun ouders zonder gemeentelijke indicatie (die je toch niet krijgt) in een bejaardentehuis kunnen dumpen.
Snikkelselfies.quote:
Kennelijk wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat '_O- ' ?! Dit is geen shit om grapjes over te maken kut Etto.
tegen de tijd dat we een jaar of 20 verder zijn, moet je je ouders gewoon in huisnemen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet weten dat de oude verzorgingsstaat niet meer bestaat en ervan uitgaan dat ze hun ouders zonder gemeentelijke indicatie (die je toch niet krijgt) in een bejaardentehuis kunnen dumpen.
Etto lacht zich kapot, als rijke VVD'er kan hij het zich wel veroorloven om zelf een paar broden te kopen elke week om zijn ouders in leven te houden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat '' ?! Dit is geen shit om grapjes over te maken kut Etto.
Ja, dat zeg ik dus...quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we een jaar of 20 verder zijn, moet je je ouders gewoon in huisnemen.
De zorg in NL is naar de klote![]()
Ouderen krijgen de dikke vinger
Kweenie, heb wel familie en vrienden onderuit zien gaan aan structureel zorg verlenen aan hun naasten en heb er zelf ook niet per see de meest fantastische ervaring mee. Tuurlijk laat je je naasten niet vallen alsof ze vuil zijn maar ik weer niet hoe realistisch het is te denken dat je onvoorwaardelijk voor hulpbehoeftigenouders oid kunt zorgen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.
En ook in Marokko, en die hebben daar niet eens 's veel money.
inb4 haha werkloos is makkelijk etc.
nee
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Etto lacht zich kapot, als rijke VVD'er kan hij het zich wel veroorloven om zelf een paar broden te kopen elke week om zijn ouders in leven te houden.
AH joh, moet toch kunnen, praten over ouderen alsof het zwerfvuil is? Is cabaret!quote:
Oh, waar ben jij dan wel expert in?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je je sinds je 13e laat uitwonen door "je weet togggg" types, dan ben je geen sexexpert.
Jij bent de enige die dat doet, kutlul.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AH joh, moet toch kunnen, praten over ouderen alsof het zwerfvuil is? Is cabaret!
dit is wat jij nu invult voor die mensen geloof ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik zeg toch ook niet dat er mis is met hulp van buitenaf?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, heb wel familie en vrienden onderuit zien gaan aan structureel zorg verlenen aan hun naasten en heb er zelf ook niet per see de meest fantastische ervaring mee. Tuurlijk laat je je naasten niet vallen alsof ze vuil zijn maar ik weer niet hoe realistisch het is te denken dat je onvoorwaardelijk voor hulpbehoeftigenouders oid kunt zorgen.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat doet, kutlul.
Ik ben FOK!-expertquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, waar ben jij dan wel expert in?
ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Catkiller het volgende:
We gaan over een paar jaar toch dood in WW3 dus wat maken jullie je druk
hehe wow ettoquote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
chai, echt... heb je autisme of zo?
dan ben je een ordinaire zaadslurpende hoerquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je je sinds je 13e laat uitwonen door "je weet togggg" types, dan ben je geen sexexpert.
Etto heeft 80k hoorde ik pas, kan het haar niet kwalijk nemen.quote:
nee, maar dat was toch ook niet het issue?quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat er mis is met hulp van buitenaf?
Autocorrect?quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry, even geen zin in die accubatterij
heb er zelf wel ongeveer 5quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Crip heb je al sugar daddy's gevonden voor ons?
wat is jouw issuequote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, maar dat was toch ook niet het issue?
Ja nu nog wanneer ik die gitaar koop minus 2k.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Etto heeft 80k hoorde ik pas, kan het haar niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ahahah ja togg, lekker die PGB budget vangen, zo rollen wijquote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.
En ook in Marokko, en die hebben daar niet eens 's veel money.
inb4 haha werkloos is makkelijk etc.
nee
kan dit bevestigenquote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[..], ik zou niet teveel fucken met Chai
[ afbeelding ]
Een komma achter een smiley, i can't even...quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
een sugardaddy heeft me keer 200 euro aan makeup gekocht
Niet eens behoefte aan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan valt je lul er afquote:
Ja, want Etto is zelf niet autistisch.quote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar daar rekening mee houden is kennelijk al teveel gevraagd voor de oh zo sociale Etto.
Rotjong, autisme is niet iets om mee te spotten.
dat zijn veel emmers..quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
een sugardaddy heeft me keer 200 euro aan makeup gekocht
veel mensen doen dat automistischquote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar daar rekening mee houden is kennelijk al teveel gevraagd voor de oh zo sociale Etto.
Rotjong, autisme is niet iets om mee te spotten.
Bang zijn voor Chai?quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo hypersensitief doen Bradleyquote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah gezellig het "Kom we gaan zonder reden weer zeiken tegen Crip" Uurtje is aangebroken. Denk je van Fushia/GirlyGirl/Kdrick af te zijn begint Wise
reden genoegquote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah gezellig het "Kom we gaan zonder reden weer zeiken tegen Crip" Uurtje is aangebroken. Denk je van Fushia/GirlyGirl/Kdrick af te zijn begint Wise
niemand zeikt toch op crip?quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
komt omdat ie jaartje ouder is gewordenquote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo hypersensitief doen Bradley
bang is een groot woord, but stillquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |