Snikkelselfies.quote:
Kennelijk wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat '_O- ' ?! Dit is geen shit om grapjes over te maken kut Etto.
tegen de tijd dat we een jaar of 20 verder zijn, moet je je ouders gewoon in huisnemen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet weten dat de oude verzorgingsstaat niet meer bestaat en ervan uitgaan dat ze hun ouders zonder gemeentelijke indicatie (die je toch niet krijgt) in een bejaardentehuis kunnen dumpen.
Etto lacht zich kapot, als rijke VVD'er kan hij het zich wel veroorloven om zelf een paar broden te kopen elke week om zijn ouders in leven te houden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat '' ?! Dit is geen shit om grapjes over te maken kut Etto.
Ja, dat zeg ik dus...quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we een jaar of 20 verder zijn, moet je je ouders gewoon in huisnemen.
De zorg in NL is naar de klote![]()
Ouderen krijgen de dikke vinger
Kweenie, heb wel familie en vrienden onderuit zien gaan aan structureel zorg verlenen aan hun naasten en heb er zelf ook niet per see de meest fantastische ervaring mee. Tuurlijk laat je je naasten niet vallen alsof ze vuil zijn maar ik weer niet hoe realistisch het is te denken dat je onvoorwaardelijk voor hulpbehoeftigenouders oid kunt zorgen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niemand in mijn hele familie heeft ooit in een bejaardenhuis gezeten en is alleen verzorgd door familie.
En ook in Marokko, en die hebben daar niet eens 's veel money.
inb4 haha werkloos is makkelijk etc.
nee
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Etto lacht zich kapot, als rijke VVD'er kan hij het zich wel veroorloven om zelf een paar broden te kopen elke week om zijn ouders in leven te houden.
AH joh, moet toch kunnen, praten over ouderen alsof het zwerfvuil is? Is cabaret!quote:
Oh, waar ben jij dan wel expert in?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je je sinds je 13e laat uitwonen door "je weet togggg" types, dan ben je geen sexexpert.
Jij bent de enige die dat doet, kutlul.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AH joh, moet toch kunnen, praten over ouderen alsof het zwerfvuil is? Is cabaret!
dit is wat jij nu invult voor die mensen geloof ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet weten dat de oude verzorgingsstaat niet meer bestaat en ervan uitgaan dat ze hun ouders zonder gemeentelijke indicatie (die je toch niet krijgt) in een bejaardentehuis kunnen dumpen.
ik zeg toch ook niet dat er mis is met hulp van buitenaf?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, heb wel familie en vrienden onderuit zien gaan aan structureel zorg verlenen aan hun naasten en heb er zelf ook niet per see de meest fantastische ervaring mee. Tuurlijk laat je je naasten niet vallen alsof ze vuil zijn maar ik weer niet hoe realistisch het is te denken dat je onvoorwaardelijk voor hulpbehoeftigenouders oid kunt zorgen.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat doet, kutlul.
Ik ben FOK!-expertquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, waar ben jij dan wel expert in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |