quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
een sugardaddy heeft me keer 200 euro aan makeup gekocht
Niet eens behoefte aan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[..], ik zou niet teveel fucken met Chai
[ afbeelding ]
Ehm, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
chai, echt... heb je autisme of zo?
Dan valt je lul er afquote:
Ja, want Etto is zelf niet autistisch.quote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar daar rekening mee houden is kennelijk al teveel gevraagd voor de oh zo sociale Etto.
Rotjong, autisme is niet iets om mee te spotten.
dat zijn veel emmers..quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
een sugardaddy heeft me keer 200 euro aan makeup gekocht
veel mensen doen dat automistischquote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar daar rekening mee houden is kennelijk al teveel gevraagd voor de oh zo sociale Etto.
Rotjong, autisme is niet iets om mee te spotten.
Bang zijn voor Chai?quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef wise het volgende:
[..], ik zou niet teveel fucken met Chai
[ afbeelding ]
Niet zo hypersensitief doen Bradleyquote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah gezellig het "Kom we gaan zonder reden weer zeiken tegen Crip" Uurtje is aangebroken. Denk je van Fushia/GirlyGirl/Kdrick af te zijn begint Wise
reden genoegquote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah gezellig het "Kom we gaan zonder reden weer zeiken tegen Crip" Uurtje is aangebroken. Denk je van Fushia/GirlyGirl/Kdrick af te zijn begint Wise
niemand zeikt toch op crip?quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
komt omdat ie jaartje ouder is gewordenquote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo hypersensitief doen Bradley
bang is een groot woord, but stillquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |