Duckface is toevallig 1 van mijn skills die ik echter alleen tegen betaling zal uitvoerenquote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of je je lippen kan tuiten.
Ik vind het wel meevallen hoorquote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar sinds je Noel doet lijk je minder chill te zijn.
Dat is een grapje. Natuurlijk hebben FOK!kers geen seks.quote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben fokkers seks ?
het schijnt dat dit vaker voorkomtquote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eigenlijk sinds ik op FOK! kom niet meer :'9quote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
no one asked you patricequote:
wat een aparte naamquote:Op maandag 12 september 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Dochtertje van Haags is ook een hoax.
Waarom meteen 'doet'?quote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar sinds je Noel doet lijk je minder chill te zijn.
Weet niet vond ik even leuk om te zeggen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom meteen 'doet'?
Alsof mijn seksleven invloed heeft, haha
Blijkbaar heeft hij vrij zure zaadquote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom meteen 'doet'?
Alsof mijn seksleven invloed heeft, haha
Pensylvania:quote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je politieke voorkeur. Welke voetbalclub je support. Je hobby's. Etc
ps4 or gtfoquote:Op maandag 12 september 2016 14:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Pensylvania:
Centrum met een neiging naar rechts. Geen vaste politieke partij
Voetbalclub: Willem II
Hobby's: Voetbal, Gamen, Fokken
Man
Tilburg
30 cm
Haha zaadquote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij vrij zure zaad
Cachet is dit de 2de FOK!ker die je date? (wou typen doet maar heb maar even aangepast)quote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Niet aardig om Noel de schuld te geven, jongens
Haha toch, iedereen op verkeerde been gezet bijnaquote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
oh wacht dit ging echt over sperma natuurlijk
haha ja vet gelachenquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha toch, iedereen op verkeerde been gezet bijna
Okokquote:Op maandag 12 september 2016 14:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Pensylvania:
Centrum met een neiging naar rechts. Geen vaste politieke partij
Voetbalclub: Willem II
Hobby's: Voetbal, Gamen, Fokken
Man
Tilburg
30 cm
je meent hetquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het warm voor midden september.
Ja en jaquote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cachet is dit de 2de FOK!ker die je date? (wou typen doet maar heb maar even aangepast)
Bijna jarigquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het warm voor midden september.
Vroeger kon je je piemel nog in de floppydrive stoppenquote:
Alweer?quote:Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik had dus een andere TT he.
Auw.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vroeger kon je je piemel nog in de floppydrive stoppen
Kutdag.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Jij over precies 2 weken.
Misschien moeten we officieel laten registreren dat we BFFL's zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en ik zijn echt vriendjesWe zijn zelfs precies na elkaar jarig.
Dit heb ik nooit geprobeerd.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is BFFL?quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moeten we officieel laten registreren dat we BFFL's zijn.
echt he. mijn macbook heeft niet eens fatsoenlijke usb drive, maar gelukkig past mijn kleine jongen precies in 3.5 jack ingangquote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
29 en 30 februari?quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en ik zijn echt vriendjesWe zijn zelfs precies na elkaar jarig.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het komt niet in je op om persoonlijke dingen te vragen via DM?
quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al 5 FOK!sters gedated en stuk of 23 FOK!kers, ben tel kwijt
Vuile slet.quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
wordt het niet eens tijd..quote:
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.quote:
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werdquote:
Lijkt mij inderdaad verstandig.quote:Op maandag 12 september 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 0 fokkers gedate, wil ik graag zo houden.
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
conflicterende berichten. ik ga voor het gemak uit van gianni, die toch een zekere expertise op dit vlak heeftquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werd
Jazeker.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
Haha wow.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.
Echt he, dat hokjesdenken. Bahquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms ga ik de hele grindrlijst binnen 5km af om niet in een hokje geplaatst te worden.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.
sowquote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
[..]
conflicterende berichten. ik ga voor het gemak uit van gianni, die toch een zekere expertise op dit vlak heeft
Hier word ik opgewonden van.quote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje stijf in m'n broekje tijdens het typen.
TARDIS. is inderdaad met een punt, dankjewel dat je het even vertelt.quote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.
meh, anale penetratie ;squote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.
dergelijke tong uitspraken sieren je niet.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TARDIS. is inderdaad met een punt, dankjewel dat je het even vertelt.
Heerlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
In je reet geneukt worden terwijl je zelf een nat kutje neukt
Filmpje plsquote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gleed van mijn bureaustoel.
Ik vond het zelf wel aardig.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dergelijke tong uitspraken sieren je niet.
erg jammer weer
Opso hoef je niet te regelen, je hoeft alleen maar te knipperen met je ogen.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we bellen Opso en we regelen het.
gewoon een goede MMFMM stapel maken..quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
In je reet geneukt worden terwijl je zelf een nat kutje neukt
dacht dat ik al, vandaar dat ik je er even op wil wijzen..quote:
Dank je wel dat je mij tegen mijzelf beschermt.quote:Op maandag 12 september 2016 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat ik al, vandaar dat ik je er even op wil wijzen..
Ja de lol van de jacht krijg je niet bij haar.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso hoef je niet te regelen, je hoeft alleen maar te knipperen met je ogen.
ga je die ps4pro halen?quote:Op maandag 12 september 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja de lol van de jacht krijg je niet bij haar.
Mja denk het wel. Niet gelijk maar uiteindelijk wel. Volgens mij krijgen veel games ook een update zodat ze beter performen, frame rate, textures etc. Kan net schelen. Ik merk dat veel games gewoon net niet lekker lopen op de PS4, dat kan met de pro net even schelen.quote:Op maandag 12 september 2016 15:02 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
ga je die ps4pro halen?
is nou al duidelijk dat het voordeel heeft voor 1080p? last ergens statement dat het alleen merkbaar is bij 4k
Eerst Gwen!quote:Op maandag 12 september 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan doe ik eerst Geraldine en dan Tessgodin en daarna Gwen
als we hem nou met de vriend van Tess koppelen?quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 september 2016 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maastricht ligt ver van Emmen af.
van mij mag jequote:
mag ik toekijken?quote:
AHAHAAHA dig dachf ik gisteren maar de persoon waarmee ik was zou dat toch niet begrijpenquote:
ik voel een erectie opkomenquote:Op maandag 12 september 2016 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schaar
Jij schaart
Zij schaart
Wij scharen
Jullie scharen
quote:Op maandag 12 september 2016 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schaar
Jij schaart
Zij schaart
Wij scharen
Jullie scharen
okequote:Op maandag 12 september 2016 15:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
AHAHAAHA dig dachf ik gisteren maar de persoon waarmee ik was zou dat toch niet begrijpen
Heb meer mensen in m'n leven nodig die dat kijken
alleen jammer van het einde..quote:Op maandag 12 september 2016 15:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Die serie pffffffffff
En ik altijd maar dom lachen om die serie maar het is gwn briljant
Ja man wtf ben nog steeds in de war lolquote:
hmm, ik kijk het nu alleen nog sporadisch op tvquote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het een paar weken geleden gebinged, het is echt beter de vierde keer
quote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het een paar weken geleden gebinged, het is echt beter de vierde keer
hmm, denk dat scrubs bij mij het ergste is/wasquote:Op maandag 12 september 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Die serie is mijn favo of all time. Ik kijk het jaarlijks een keertje helemaal door. Dat en Doctor Who.
Ik mag jequote:Op maandag 12 september 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Die serie is mijn favo of all time. Ik kijk het jaarlijks een keertje helemaal door. Dat en Doctor Who.
daar heb ik oprecht nog nooit 1 seconde van gezienquote:Op maandag 12 september 2016 15:38 schreef Strugglemaster het volgende:
voor mij archer. ik kijk het non stop
is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 12 september 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
door werkzaamheden buiten kun je scheuren in je muur krijgen maar hoe zit dat met meubels? bedden, kasten. .
nou ja, als er een trilwals een lokale aardbeving voor je huis maakt kan ik me voorstellen dat een kast in elkaar kan donderen, maar normaal gesproken zal dat best meevallen.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 15:38 schreef Strugglemaster het volgende:
voor mij archer. ik kijk het non stop
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.quote:Op maandag 12 september 2016 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als er een trilwals een lokale aardbeving voor je huis maakt kan ik me voorstellen dat een kast in elkaar kan donderen, maar normaal gesproken zal dat best meevallen.
vanwaar de vraag?
dat lijkt me erg vervelend voor die jongen..quote:Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.
Kan me niet voorstellen dat madelieff hem op zijn hoogtepunt laat komenquote:Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.
zijn zij een fokkoppeltje?quote:Op maandag 12 september 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat madelieff hem op zijn hoogtepunt laat komen
Indd. 28 hier ongeveer.quote:Op maandag 12 september 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De warmte valt wel mee.
uhm, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 12 september 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Lol ik had nog steeds mijn Halloween outfit in de wasmand liggen.
Geen zin om uit te wassen want wasmachine al vol.quote:Op maandag 12 september 2016 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, hoe krijg je dat voor elkaar?
Mag hopen dat ie er niet al bijna een jaar ligtquote:Op maandag 12 september 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Lol ik had nog steeds mijn Halloween outfit in de wasmand liggen.
Hahaha jawel.quote:Op maandag 12 september 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie er niet al bijna een jaar ligt
ja, maar halloween is al zo'n 10 maanden geleden..quote:Op maandag 12 september 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin om uit te wassen want wasmachine al vol.
Ik weet het.quote:Op maandag 12 september 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar halloween is al zo'n 10 maanden geleden..
beetje zorgwekkend ditquote:Op maandag 12 september 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha jawel.Het is één jurkje trouwens.
Echt tyfusgoor.quote:Op maandag 12 september 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha jawel.Het is één jurkje trouwens.
hoe krijg je het voor elkaar?quote:
Wasmachine elke keer vol. En nee.quote:Op maandag 12 september 2016 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar?
en is het nog niet weggevreten door de motten?
ja, maar dan doe je toch dat wat het langste in die mand ligt te rotten als eerste in de wasmachine?quote:Op maandag 12 september 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wasmachine elke keer vol. En nee.
Gewoon op de hand dan toch met Wipp Express. Doe ik altijd met kwetsbaar spul.quote:Op maandag 12 september 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
En ook beetje bang dat hij straks vast zit in de wasmachine.
Ja serieus. Kun je ontkennen wat je wilt, maar zo'n ding bijna een jaar in je wasmand houden is gewoon fucking smerig.quote:
Dit is ook wel het enige hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja serieus. Kun je ontkennen wat je wilt, maar zo'n ding bijna een jaar in je wasmand houden is gewoon fucking smerig.
Te laat.quote:Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon op de hand dan toch met Wipp Express. Doe ik altijd met kwetsbaar spul.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bah zeg, binnenkant zeker helemaal beschimmeld
Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja serieus. Kun je ontkennen wat je wilt, maar zo'n ding bijna een jaar in je wasmand houden is gewoon fucking smerig.
Jip en Jannekequote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Hij was nog gewoon wit en zwart zoals eerst.
zou met tas en alles weg donderen..quote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.
Echt fucking goor.quote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef Chloroform het volgende:
Jullie draaien zeker ook je onderbroek om zodat je nog een dag kunt dragen
Het is zo'n Opposuitspak, zou zonde zijn. Gewoon laten stomen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou met tas en alles weg donderen..
En dan binnenstebuitenquote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef Chloroform het volgende:
Jullie draaien zeker ook je onderbroek om zodat je nog een dag kunt dragen
een wat?quote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zo'n Opposuitspak, zou zonde zijn. Gewoon laten stomen.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wat?
nja, al mijn carnavalskleren gaan op aswoensdag in de was, sommige al eerder als ze echt vadsig zijn.
als mijn baby mommaquote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Ga komend jaar ook carnaval, als wat zal ik gaan
Onder een overhemd hoort een hemd, want het is een overhemdquote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
Bah, gewoon elke dag vers ondergoed, sokken en shirt. Geeft me nog een beetje een beschaafd gevoel.
En onder een overhemd hoort gewoon een shirt. Het heet niet voor niks een overhemd.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
En onder een overhemd hoort gewoon een shirt. Het heet niet voor niks een overhemd.
lol, Ik heb een Bjorn Borg bokser met dat testbeeldpatroon.quote:
Knock me up, danquote:
ik zoek juist een excuus om een jaar niet te gaanquote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Ga komend jaar ook carnaval, als wat zal ik gaan
nou enquote:Op maandag 12 september 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, Ik heb een Bjorn Borg bokser met dat testbeeldpatroon.
excuus voor wie?quote:Op maandag 12 september 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek juist een excuus om een jaar niet te gaan
Zeg dat je zwanger bentquote:Op maandag 12 september 2016 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek juist een excuus om een jaar niet te gaan
Knock me up, danquote:
Heb geen zaad maar misschien wil tardis welquote:
flauwe grapquote:Op maandag 12 september 2016 16:14 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ga als edelman en mijn antiliaanse mattie als mijn onderdaan en nee dit is geen flauwevgrap
ik heb ook altijd pechquote:Op maandag 12 september 2016 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen zaad maar misschien wil tardis wel
ik wil nietquote:Op maandag 12 september 2016 16:18 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
je gaat gewoon naar carnaval
wie ben jij eigenlijk? en zou je willen overwegen om een andere ui te nemen?quote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
oh zo'n zielig koppie kan ik toch niet dwingen :$
quote:Op maandag 12 september 2016 16:24 schreef Kurovski het volgende:
Vanavond deze uit '76.
[ afbeelding ]
Yeah. Vandaag 20 km speedskating in 2 sessies. De brug af windje mee is wel geinig, vooral die S-bocht.quote:
Ja jammer hequote:Op maandag 12 september 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je je verlaagt tot het niveau van de rest hier
Sorry HPLCquote:Op maandag 12 september 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je je verlaagt tot het niveau van de rest hier
Dan mag je ook geen transformers meer kijken samen met mijquote:
savagequote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha schijnheilige snol
Nou, daar zal hij wakker van liggen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:36 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan mag je ook geen transformers meer kijken samen met mij
Wie?quote:Op maandag 12 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, daar heb je haar ook weer.
altijd hequote:Op maandag 12 september 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had gehoord dat je naar mij verlangde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |