Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja serieus. Kun je ontkennen wat je wilt, maar zo'n ding bijna een jaar in je wasmand houden is gewoon fucking smerig.
Jip en Jannekequote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Hij was nog gewoon wit en zwart zoals eerst.
zou met tas en alles weg donderen..quote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.
Echt fucking goor.quote:Op maandag 12 september 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb mijn carnavalspak nog steeds in een tas liggen ergens, moet ik ook nog steeds laten stomen.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef Chloroform het volgende:
Jullie draaien zeker ook je onderbroek om zodat je nog een dag kunt dragen
Het is zo'n Opposuitspak, zou zonde zijn. Gewoon laten stomen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou met tas en alles weg donderen..
En dan binnenstebuitenquote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef Chloroform het volgende:
Jullie draaien zeker ook je onderbroek om zodat je nog een dag kunt dragen
een wat?quote:Op maandag 12 september 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zo'n Opposuitspak, zou zonde zijn. Gewoon laten stomen.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wat?
nja, al mijn carnavalskleren gaan op aswoensdag in de was, sommige al eerder als ze echt vadsig zijn.
als mijn baby mommaquote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Ga komend jaar ook carnaval, als wat zal ik gaan
Onder een overhemd hoort een hemd, want het is een overhemdquote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
Bah, gewoon elke dag vers ondergoed, sokken en shirt. Geeft me nog een beetje een beschaafd gevoel.
En onder een overhemd hoort gewoon een shirt. Het heet niet voor niks een overhemd.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:10 schreef Kurovski het volgende:
En onder een overhemd hoort gewoon een shirt. Het heet niet voor niks een overhemd.
lol, Ik heb een Bjorn Borg bokser met dat testbeeldpatroon.quote:
Knock me up, danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |