alleen jammer van het einde..quote:Op maandag 12 september 2016 15:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Die serie pffffffffff
En ik altijd maar dom lachen om die serie maar het is gwn briljant
Ja man wtf ben nog steeds in de war lolquote:
hmm, ik kijk het nu alleen nog sporadisch op tvquote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het een paar weken geleden gebinged, het is echt beter de vierde keer
quote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb het een paar weken geleden gebinged, het is echt beter de vierde keer
hmm, denk dat scrubs bij mij het ergste is/wasquote:Op maandag 12 september 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Die serie is mijn favo of all time. Ik kijk het jaarlijks een keertje helemaal door. Dat en Doctor Who.
Ik mag jequote:Op maandag 12 september 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Die serie is mijn favo of all time. Ik kijk het jaarlijks een keertje helemaal door. Dat en Doctor Who.
daar heb ik oprecht nog nooit 1 seconde van gezienquote:Op maandag 12 september 2016 15:38 schreef Strugglemaster het volgende:
voor mij archer. ik kijk het non stop
is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 12 september 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
door werkzaamheden buiten kun je scheuren in je muur krijgen maar hoe zit dat met meubels? bedden, kasten. .
nou ja, als er een trilwals een lokale aardbeving voor je huis maakt kan ik me voorstellen dat een kast in elkaar kan donderen, maar normaal gesproken zal dat best meevallen.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 15:38 schreef Strugglemaster het volgende:
voor mij archer. ik kijk het non stop
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.quote:Op maandag 12 september 2016 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als er een trilwals een lokale aardbeving voor je huis maakt kan ik me voorstellen dat een kast in elkaar kan donderen, maar normaal gesproken zal dat best meevallen.
vanwaar de vraag?
dat lijkt me erg vervelend voor die jongen..quote:Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.
Kan me niet voorstellen dat madelieff hem op zijn hoogtepunt laat komenquote:Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat huge trilt als een trilplaat in bed.
zijn zij een fokkoppeltje?quote:Op maandag 12 september 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat madelieff hem op zijn hoogtepunt laat komen
Indd. 28 hier ongeveer.quote:Op maandag 12 september 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De warmte valt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |