Duckface is toevallig 1 van mijn skills die ik echter alleen tegen betaling zal uitvoerenquote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of je je lippen kan tuiten.
Ik vind het wel meevallen hoorquote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar sinds je Noel doet lijk je minder chill te zijn.
Dat is een grapje. Natuurlijk hebben FOK!kers geen seks.quote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben fokkers seks ?
het schijnt dat dit vaker voorkomtquote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eigenlijk sinds ik op FOK! kom niet meer :'9quote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
no one asked you patricequote:
wat een aparte naamquote:Op maandag 12 september 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Dochtertje van Haags is ook een hoax.
Waarom meteen 'doet'?quote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar sinds je Noel doet lijk je minder chill te zijn.
Weet niet vond ik even leuk om te zeggen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom meteen 'doet'?
Alsof mijn seksleven invloed heeft, haha
Blijkbaar heeft hij vrij zure zaadquote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom meteen 'doet'?
Alsof mijn seksleven invloed heeft, haha
Pensylvania:quote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je politieke voorkeur. Welke voetbalclub je support. Je hobby's. Etc
ps4 or gtfoquote:Op maandag 12 september 2016 14:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Pensylvania:
Centrum met een neiging naar rechts. Geen vaste politieke partij
Voetbalclub: Willem II
Hobby's: Voetbal, Gamen, Fokken
Man
Tilburg
30 cm
Haha zaadquote:Op maandag 12 september 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij vrij zure zaad
Cachet is dit de 2de FOK!ker die je date? (wou typen doet maar heb maar even aangepast)quote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Niet aardig om Noel de schuld te geven, jongens
Haha toch, iedereen op verkeerde been gezet bijnaquote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
oh wacht dit ging echt over sperma natuurlijk
haha ja vet gelachenquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha toch, iedereen op verkeerde been gezet bijna
Okokquote:Op maandag 12 september 2016 14:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Pensylvania:
Centrum met een neiging naar rechts. Geen vaste politieke partij
Voetbalclub: Willem II
Hobby's: Voetbal, Gamen, Fokken
Man
Tilburg
30 cm
je meent hetquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het warm voor midden september.
Ja en jaquote:Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cachet is dit de 2de FOK!ker die je date? (wou typen doet maar heb maar even aangepast)
Bijna jarigquote:Op maandag 12 september 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het warm voor midden september.
Vroeger kon je je piemel nog in de floppydrive stoppenquote:
Alweer?quote:Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik had dus een andere TT he.
Auw.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vroeger kon je je piemel nog in de floppydrive stoppen
Kutdag.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Jij over precies 2 weken.
Misschien moeten we officieel laten registreren dat we BFFL's zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en ik zijn echt vriendjesWe zijn zelfs precies na elkaar jarig.
Dit heb ik nooit geprobeerd.quote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is BFFL?quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moeten we officieel laten registreren dat we BFFL's zijn.
echt he. mijn macbook heeft niet eens fatsoenlijke usb drive, maar gelukkig past mijn kleine jongen precies in 3.5 jack ingangquote:Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
29 en 30 februari?quote:Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en ik zijn echt vriendjesWe zijn zelfs precies na elkaar jarig.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het komt niet in je op om persoonlijke dingen te vragen via DM?
quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al 5 FOK!sters gedated en stuk of 23 FOK!kers, ben tel kwijt
Vuile slet.quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
wordt het niet eens tijd..quote:
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.quote:
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werdquote:
Lijkt mij inderdaad verstandig.quote:Op maandag 12 september 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 0 fokkers gedate, wil ik graag zo houden.
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
conflicterende berichten. ik ga voor het gemak uit van gianni, die toch een zekere expertise op dit vlak heeftquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werd
Jazeker.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
Haha wow.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.
Echt he, dat hokjesdenken. Bahquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms ga ik de hele grindrlijst binnen 5km af om niet in een hokje geplaatst te worden.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.
sowquote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |