quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al 5 FOK!sters gedated en stuk of 23 FOK!kers, ben tel kwijt
Vuile slet.quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
wordt het niet eens tijd..quote:
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.quote:
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werdquote:
Lijkt mij inderdaad verstandig.quote:Op maandag 12 september 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 0 fokkers gedate, wil ik graag zo houden.
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Frass is niet bi maar hij kan gewoon, zoals elk gezond mens, een goede anus waarderen.
En ik vind het gewoon lekker om anaal vernederd te worden, iedere z'n ding. Zijn we nog niet bi.
conflicterende berichten. ik ga voor het gemak uit van gianni, die toch een zekere expertise op dit vlak heeftquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft ooit met meisjes geëxperimenteerd, maar kwam er al snel achter dat dat niks werd
Jazeker.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
Haha wow.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha wil je een keertje met mij seksen? Ik ben soa-vrij, ben een frisse en knappe jongen en zal je lief behandelen tenzij je lekker ruw met je gezicht in een kussen gedrukt wil worden en keihard worden uitgewoond. Ik ben voor het volledige spectrum beschikbaar.
Echt he, dat hokjesdenken. Bahquote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms ga ik de hele grindrlijst binnen 5km af om niet in een hokje geplaatst te worden.quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. Bi ben je als je gevoelens hebt voor de beide geslachten.
sowquote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |