tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
[..]
conflicterende berichten. ik ga voor het gemak uit van gianni, die toch een zekere expertise op dit vlak heeft
Hier word ik opgewonden van.quote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje stijf in m'n broekje tijdens het typen.
TARDIS. is inderdaad met een punt, dankjewel dat je het even vertelt.quote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.
meh, anale penetratie ;squote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tardis heeft ook wel een punt hoor, anale seks is fantastisch, zowel om te geven als te ontvangen.
dergelijke tong uitspraken sieren je niet.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TARDIS. is inderdaad met een punt, dankjewel dat je het even vertelt.
Heerlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
In je reet geneukt worden terwijl je zelf een nat kutje neukt
Filmpje plsquote:Op maandag 12 september 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gleed van mijn bureaustoel.
Ik vond het zelf wel aardig.quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dergelijke tong uitspraken sieren je niet.
erg jammer weer
Opso hoef je niet te regelen, je hoeft alleen maar te knipperen met je ogen.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we bellen Opso en we regelen het.
gewoon een goede MMFMM stapel maken..quote:Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
In je reet geneukt worden terwijl je zelf een nat kutje neukt
dacht dat ik al, vandaar dat ik je er even op wil wijzen..quote:
Dank je wel dat je mij tegen mijzelf beschermt.quote:Op maandag 12 september 2016 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat ik al, vandaar dat ik je er even op wil wijzen..
Ja de lol van de jacht krijg je niet bij haar.quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso hoef je niet te regelen, je hoeft alleen maar te knipperen met je ogen.
ga je die ps4pro halen?quote:Op maandag 12 september 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja de lol van de jacht krijg je niet bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |